自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 11224


61#
發表於 20-4-23 22:59 |只看該作者
natjosejim 發表於 20-4-23 16:56
星期一已經去咗剪、染髮,加焗油,因為太耐無整,全程戴口罩

我個頭都忍左好耐,都要出去整


已刪除用户

積分: 8692


62#
發表於 20-4-23 23:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 47172


63#
發表於 20-4-24 02:03 |只看該作者
怪獸青BB 發表於 20-4-23 15:34
最怕失業,其他都係小事了

x2. 仲有千萬不要減人工。


男爵府

積分: 7559


64#
發表於 20-4-24 08:46 |只看該作者
旅行,俾你都唔好去,我覺得暫時4圍都好汚糟


珍珠宮

積分: 45606

馬年勳章


65#
發表於 20-4-24 08:58 |只看該作者
本帖最後由 worthy 於 20-4-24 09:02 編輯

回覆 anan84 的帖子

希望香港早日解禁, 至少可以去下街去下按摩, 阿仔無籍口再唔揾工.至於去旅行, 有得去梗係好啦! 我唯一嘅生活樂趣. 但呢樣要其他國家都OK先有希望.
聚會食飯無乜所謂, 我都係得幾個好朋友, 仍有用whatsapp傾下計. 我個黃屍細佬, 以後都可以用呢個籍口唔見就太好喇!
HOPE EVERYDAY IS A GOOD DAY


別墅

積分: 608


66#
發表於 20-4-24 11:11 |只看該作者
當覺得自己忍無落去噶時候霖下醫護人員,人地仲係水深火熱,我地可以休閒咁係屋企食飯玩手機睇電視已經好幸福了

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo