自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


男爵府

積分: 5560


61#
發表於 20-5-5 20:40 |只看該作者
又唔抵得人!唉!各有前因莫羡人


男爵府

積分: 6640

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 畀面勳章


62#
發表於 20-5-5 20:43 |只看該作者
luckyQ 發表於 20-5-5 16:27
咁好!但係我識一個幼稚園老師成日喺屋企㗎喎

喺屋企都唔代表唔駛做。有啲老師喺屋企拍片


大宅

積分: 1359


63#
發表於 20-5-5 20:58 |只看該作者
都應該繼續停


大宅

積分: 1359


64#
發表於 20-5-5 20:59 |只看該作者
bbpompom 發表於 20-5-5 17:29
我見老師每天也有當值

係嫁


珍珠宮

積分: 37869

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 Poo得好勳章 笑得好勳章 瞓得好勳章 開心吸收勳章 Xmas吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 想生BB熱投 畀面勳章


65#
發表於 20-5-5 21:07 |只看該作者

回覆樓主:

就算唔洗返學,我小朋友讀嗰間幼稚園d老師都要返工,佢哋有拍片安排功課改薄,家長間中要返學校交功課攞勞工返屋企做喎!

有d全日幼稚園有學生返學tim,我估係因為冇人湊,老師一d都唔得閒喎!


大宅

積分: 3292


66#
發表於 20-5-5 22:29 |只看該作者
luckyQ 發表於 20-5-5 16:26
都話好奇,睇唔到咩

嘩!點解話老師吾使做?老師要拍片,聯絡家長,同小朋友zoom,唸活動,全部都係要老師做,老師吾係白逗人工,有付出㗎!希望你地吾好咁講老師得吾得!


男爵府

積分: 7847


67#
發表於 20-5-5 22:52 |只看該作者
luckyQ 發表於 20-5-5 16:26
因為我識幼稚園老師成日喺屋企

你有冇問佢係咪收足人工?我識人放NPL


珍珠宮

積分: 38647


68#
發表於 20-5-5 23:15 |只看該作者
老師唔會唔使做喎,我識嘅老師仲忙過之前要教學,佢地而家仍然要返校工作,主要拍片放上網比學生睇,但比之前課室教仲花時間,又要拍片,拍完又要剪片,又要預備下新學年嘅課程野,寫教案,寫學生進度,反思,整下新壁佈,比校長捉住開會,其實唔係你想像中唔使返工唔使做咁得閒


大宅

積分: 3225


69#
發表於 20-5-6 10:09 |只看該作者
回覆 藍尾巴 的帖子

停課依單野 , 覺得間學校高下立見, 連帶清楚哂教學課程


複式洋房

積分: 213


70#
發表於 20-5-6 11:15 |只看該作者
luckyQ 發表於 20-5-5 16:04
同埋有冇講返半日返到幾時,咁啲雙非頻頻撲撲返一陣不如唔好返啦

跨境學童本身就要花幾個鐘交通來回,與返半日同返全日無關!

點評

wcpcelia    發表於 20-5-7 11:00

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo