自由講場

跳至

首頁

尾頁
   4


珍珠宮

積分: 34160


61#
發表於 20-5-10 02:24 |只看該作者

回覆樓主:

我會用呀!反而果d一次性口罩其實未必符合規格而且又唔環保


珍珠宮

積分: 47563

2024年龍年勳章


62#
發表於 20-5-10 02:26 |只看該作者
stepstepp118 發表於 20-5-9 22:37
會唔會照用

呢個人係咪自己有賣重用口罩架?


珍珠宮

積分: 33600

母親節2025勳章 牛年勳章


63#
發表於 20-5-10 02:32 |只看該作者
stepstepp118 發表於 20-5-9 22:37
會唔會照用

佢叫人唔好用呀?咁我一定會用


伯爵府

積分: 18113

畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


64#
發表於 20-5-10 03:09 |只看該作者

回覆樓主:

收到一定用,夠環保


侯爵府

積分: 20003


65#
發表於 20-5-10 03:24 |只看該作者
TMC3012 發表於 20-5-9 23:43
會用喎, 冇晒既話就用, 講真而家口罩有鐵線都可能移位啦
如果唔打算用既請唔好申請, 留返黎比正苦再派比 ...
無錯


侯爵府

積分: 20003


66#
發表於 20-5-10 03:25 |只看該作者
我一定用


男爵府

積分: 6529


67#
發表於 20-5-10 07:05 |只看該作者

回覆樓主:

我會戴,如果天氣熱可以選擇戴其它,或者留返天涼有需要時先用。d搞屎棍又好似負心漢咁,已變心就算你對佢哋幾好都無用咖!


伯爵府

積分: 18490

減齡達人勳章


68#
發表於 20-5-10 07:29 |只看該作者
人人面型都不一樣
A戴會移位,並不等於B戴會移位,呢個情況根本就發生緊喺一次性口罩上,不能一概而論


大宅

積分: 3376


69#
發表於 20-5-10 07:35 |只看該作者
我唔會用,原因簡單,因為唔鐘意個款,所以我一定唔會登記,唔會同人爭


已刪除用户

積分: 46481


70#
發表於 20-5-10 07:42 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6311

開心吸收勳章 我的育兒心得勳章


71#
發表於 20-5-10 07:45 |只看該作者
我會用,有時落下街或者搭一程車時用,長時間在人多地方時用返外科口罩,我覺得咁樣用會實用啲


翡翠宮

積分: 82136

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 分享愛 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


72#
發表於 20-5-10 07:48 |只看該作者
大人得一個size, 影片有教掛耳繩要自己索一索,調整貼臉情度,如果唔係,點萬人fit.


侯爵府

積分: 20414


73#
發表於 20-5-10 08:05 |只看該作者
無就要用外國就話等抗體


水晶宮

積分: 74809


74#
發表於 20-5-10 09:00 |只看該作者

回覆樓主:

唔駛錢,送埋比你,都咁多事檊。

家不是要團結嗎?,一反到屋,唔做野,等開飯,煮好la, 又要阿媽叫食飯,又要放好你面前,有得食又 嫌冇龍蝦,又冇 龍躉,未煮好又嫌煮得慢,煮好la 又嫌呢樣又嫌嗰樣,煩唔煩!

總不能團結的嗎?隔離手帶都有第1代第2代,慢慢就會更加好,係都要講d咁灰破壞家庭氣氛的野,煩唔煩!


男爵府

積分: 7670


75#
發表於 20-5-10 09:03 |只看該作者
攞完唔用當紀念

1月入左千幾個都未用完,
成本價$0.9x一個,
平靚正。


珍珠宮

積分: 41943


76#
發表於 20-5-10 09:06 |只看該作者
traeh 發表於 20-5-9 23:28
KKwong自己賣緊口罩,係competitor嚟喎

有私心


珍珠宮

積分: 41943


77#
發表於 20-5-10 09:07 |只看該作者
spikenard 發表於 20-5-10 09:00
唔駛錢,送埋比你,都咁多事檊。

家不是要團結嗎?,一反到屋,唔做野,等開飯,煮好la, 又要阿媽叫食飯, ...

香港好多精神病人,冇得救!


男爵府

積分: 9261


78#
發表於 20-5-10 09:08 |只看該作者
冇都要用住先啦


男爵府

積分: 9900

虎到金來勳章


79#
發表於 20-5-10 09:14 |只看該作者
K Kwong自己又黃又賣口罩,佢講個D所謂不用得的理由係憑空想出來,政府派的,不鐘意可以不登記,留番俾真正想用的!


伯爵府

積分: 15250


80#
發表於 20-5-10 09:16 |只看該作者
呢條友超黃絲,想拖政府後腳,信佢都儍!政府整個團隊花左好耐時間研發,測試,佢哋都有專家啦,呢條友係政府一公報,相信佢自己都未攞到個口罩就不停攻擊,居心叵測

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo