自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


子爵府

積分: 13982


61#
發表於 20-8-31 07:55 |只看該作者
littlemaopig 發表於 20-8-30 22:43
譚小環、郭羨妮

譚小環選果陣堅靚,郭都唔差。


伯爵府

積分: 15260


62#
發表於 20-8-31 08:07 |只看該作者
flora_0406 發表於 20-8-30 22:06
黃人一個 out走佢就岩

佢心諗以為200萬人會選佢


珊瑚宮

積分: 117739


63#
發表於 20-8-31 08:19 |只看該作者
Yungalice13 發表於 20-8-31 08:07
佢心諗以為200萬人會選佢

佢真係懶靚咁


珍珠宮

積分: 44164


64#
發表於 20-8-31 08:20 |只看該作者
chuiyeebird 發表於 20-8-30 21:08
我麻麻哋佢 個樣比較老土 我都覺得佢幾進取

啱啱個空中瑜伽真係麻麻哋

幾靚,但女人唔會鍾意,太戰鬥格,男人就愛死有d似朱慧敏。


翡翠宮

積分: 78601


65#
發表於 20-8-31 08:30 |只看該作者
回覆 ahpoo 的帖子

係! 但我都中意呢 type
我投佢2名


珍珠宮

積分: 30872

馬年勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章


66#
發表於 20-8-31 08:31 |只看該作者
佢對眼唔自然, 成日望死一個點, 行出來又大大力咁, 好唔掂.


珍珠宮

積分: 37927

減齡達人勳章 MommyPanel勳章 2018復活節勳章 陪月勳章


67#
發表於 20-8-31 08:35 |只看該作者
ahpoo 發表於 20-8-31 08:20
幾靚,但女人唔會鍾意,太戰鬥格,男人就愛死有d似朱慧敏。

女人鍾意賢良淑德型,但其實我覺得佢尋日表現唔差,樣亦ok


大宅

積分: 1171


68#
發表於 20-8-31 10:53 |只看該作者
littlemaopig 發表於 20-8-30 22:43
譚小環、郭羨妮
哦!起碼佢地冇今屆個位甘姣啊,佢地擁有既係自然美。


瑪瑙宮

積分: 144716

馬年勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 育兒性格勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


69#
發表於 20-8-31 11:03 |只看該作者
Behappy1437 發表於 20-8-30 21:11
佢真係好姣

唔討好


瑪瑙宮

積分: 144716

馬年勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 育兒性格勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


70#
發表於 20-8-31 11:04 |只看該作者
十一哥 發表於 20-8-31 08:31
佢對眼唔自然, 成日望死一個點, 行出來又大大力咁, 好唔掂.

就嚟唔使眨眼咁滯


別墅

積分: 863


71#
發表於 20-8-31 11:05 |只看該作者
linglovejin 發表於 20-8-31 10:53
哦!起碼佢地冇今屆個位甘姣啊,佢地擁有既係自然美。

郭羡妮比廖靚好多倍!不同層次!

廖昨晚一行出黎已零舍不同,左扭右扭咁


伯爵府

積分: 16777


72#
發表於 20-8-31 11:20 |只看該作者
就算佢三甲不入,tvb一定簽佢,佢個格好適合做娛樂圈


珊瑚宮

積分: 117739


73#
發表於 20-8-31 11:34 |只看該作者
moon_o_o 發表於 20-8-31 11:20
就算佢三甲不入,tvb一定簽佢,佢個格好適合做娛樂圈

似蔡嘉欣果類


男爵府

積分: 6487


74#
發表於 20-8-31 11:40 |只看該作者
我覺得有家室有另一半嘅異性都應該遠離6號
因為佢感覺實在太姣


珍珠宮

積分: 44770


75#
發表於 20-8-31 12:07 |只看該作者

回覆樓主:

但我覺6號各方面都平均,同埋幾靚女,我有投佢入三甲,我係女人,唔好打頭


珊瑚宮

積分: 117739


76#
發表於 20-8-31 12:27 |只看該作者
耕田妺 發表於 20-8-31 12:07
但我覺6號各方面都平均,同埋幾靚女,我有投佢入三甲,我係女人,唔好打頭
...

咁打身


珍珠宮

積分: 44770


77#
發表於 20-8-31 12:29 |只看該作者
chuiyeebird 發表於 20-8-31 12:27
咁打身

咪啦,痛架 唔理其他,我覺得佢幾靚,身材又好,表現都好


子爵府

積分: 12142


78#
發表於 20-8-31 12:49 |只看該作者
有睇昨晚決賽,成晚見佢表演行到搖風擺柳咁,冇D貴格。
單睇樣覺佢靚,但報紙一話佢有紋身,我就估到佢九成九無緣攞獎了,TBB令願選個木獨港姐好過選出一個狂野尤物,公司到時又易爆出另一個心穎就慘啦。


珊瑚宮

積分: 117739


79#
發表於 20-8-31 12:52 |只看該作者
ka媽 發表於 20-8-31 12:49
有睇昨晚決賽,成晚見佢表演行到搖風擺柳咁,冇D貴格。
單睇樣覺佢靚,但報紙一話佢有紋身,我就估到佢九成 ...

係!第一次行出嚟果次佢真係左搖右擺 根本都冇諗住俾佢入三甲 甚至任何一個獎項 只係放佢入嚟等有noise


男爵府

積分: 5403


80#
發表於 20-8-31 14:04 |只看該作者
ahpoo 發表於 20-8-31 08:20
幾靚,但女人唔會鍾意,太戰鬥格,男人就愛死有d似朱慧敏。
女人唔會鍾意
男人就愛



首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo