夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   2


複式洋房

積分: 129


61#
發表於 20-12-27 18:25 |只看該作者
hha 發表於 20-12-27 18:18
依家樓主嘅控訴,就好似好多啱啱屋企有初生BB嘅老公一樣,比老婆掉埋一邊,專注力放晒喺bb身上,覺得自己冇 ...

本帖最後由 Tempo410 於 20-12-28 17:34 編輯

del


複式洋房

積分: 129


62#
發表於 20-12-27 18:28 |只看該作者
hha 發表於 20-12-27 18:18
依家樓主嘅控訴,就好似好多啱啱屋企有初生BB嘅老公一樣,比老婆掉埋一邊,專注力放晒喺bb身上,覺得自己冇 ...

本帖最後由 Tempo410 於 20-12-28 17:35 編輯

del


子爵府

積分: 14476


63#
發表於 20-12-27 18:38 |只看該作者
Tempo410 發表於 20-12-27 18:09
生完小朋友簡直係兩種分別 , 好似用完即棄嘅感覺

潮州男人好傳統,你如果生唔出囝只得囡,遲早棄你,就算佢唔提離婚,都會當你冇到!

還有如你冇囝生,佢地男家啲人會卑視你,甚至當你冇到!

其實,我都唔明,男好女好,都係自己兒孫!以前就話生仔要勞動力落田做嘢,而家都唔係啦!事實現在中國內地而家四個男先得一個女,完全唔成比例!


伯爵府

積分: 19173


64#
發表於 20-12-27 18:47 |只看該作者
wingyaumama 發表於 20-12-27 18:38
潮州男人好傳統,你如果生唔出囝只得囡,遲早棄你,就算佢唔提離婚,都會當你冇到!

還有如你冇囝生,佢 ...
原來潮州男人咁恐怖,我前兩年同老公嘈唔肯生仔,離家出走去住左2日酒店,老公去62屋企揾佢SD段62既語音俾我話唔生仔唔緊要,我地2個開心就得


複式洋房

積分: 374


65#
發表於 20-12-27 19:02 |只看該作者
Tempo410 發表於 20-12-27 00:51
仲有最重點嘅就係有一次我同佢講我愛人哋生小朋友真係搵命搏㗎 ,然後佢講咗一句令到我覺得好難過嘅說話我 ...

你老公好冷漠,其實陀BB已經好辛苦,生完佢都唔係好理你,佢真係好冷漠,佢關心個女都岩,但佢應該最關心個果係你,生完好易有抑鬱,佢仲要唔關心你,我覺得好有問題.就好似我宜家陀緊bb咁,我老公成日返工都理我唔到,佢基本上都msg唔到我,我呢兩個月完全覺得得自己一個好孤獨,我已經差唔多日日以淚洗面,佢都係咁,佢話身不由己.
我都試過用唔同方法去改變,寫日記舒發;搵朋友傾;去搵野學.但其實最重要都要佢係我身邊,除非我唔鐘意佢架姐。如果唔係都改善唔到,所以都最後都係要佢行出個步,唯有再同佢傾(emoji)我好明白你感受,我都覺得好辛苦。再加上疫情,無得外出,係會有d情緒,大家一齊加油!


子爵府

積分: 14476


66#
發表於 20-12-27 19:03 |只看該作者
肥肥寶 發表於 20-12-27 18:47
原來潮州男人咁恐怖,我前兩年同老公嘈唔肯生仔,離家出走去住左2日酒店,老公去62屋企揾佢SD段62既語音俾 ...

因為我ex係傳統潮州人,佢阿媽煮飯係煮一碟起一碟!佢老公同啲仔係唔會等埋個媽才食,佢阿媽好多時都係食餸尾,之後又執枱洗碗, ex個妹在家都係冇地位,乜都冇得出聲!



子爵府

積分: 11320


67#
發表於 20-12-27 19:30 |只看該作者
wingyaumama 發表於 20-12-27 19:03
因為我ex係傳統潮州人,佢阿媽煮飯係煮一碟起一碟!佢老公同啲仔係唔會等埋個媽才食,佢阿媽好多時都係食 ...

我先生都係潮州人~好在佢冇你ex咁樣~唔會特別話男尊女卑咁~佢仲好錫個女添


別墅

積分: 654


68#
發表於 20-12-27 19:34 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 mayyan_may 於 20-12-29 12:27 編輯


.


子爵府

積分: 10526

熱血勳章


69#
發表於 20-12-27 23:34 |只看該作者
Tempo410 發表於 20-12-27 14:49
無問呀,因為政府無得做産後檢查,我生完第2-3個月我有同老公講我好抑鬱,佢話個個都係咁架啦
...

有架。。有產後。。你可以問下。。叫家庭計劃指導服務


複式洋房

積分: 129


70#
發表於 20-12-27 23:51 |只看該作者
wingyaumama 發表於 20-12-27 19:03
因為我ex係傳統潮州人,佢阿媽煮飯係煮一碟起一碟!佢老公同啲仔係唔會等埋個媽才食,佢阿媽好多時都係食 ...

本帖最後由 Tempo410 於 20-12-28 17:35 編輯

del


複式洋房

積分: 129


71#
發表於 20-12-27 23:52 |只看該作者
KATELYY 發表於 20-12-27 23:34
有架。。有產後。。你可以問下。。叫家庭計劃指導服務

本帖最後由 Tempo410 於 20-12-28 17:35 編輯

del


複式洋房

積分: 129


72#
發表於 20-12-27 23:56 |只看該作者
yumy1021 發表於 20-12-27 19:02
你老公好冷漠,其實陀BB已經好辛苦,生完佢都唔係好理你,佢真係好冷漠,佢關心個女都岩,但佢應該最關心個果係 ...

本帖最後由 Tempo410 於 20-12-28 17:35 編輯

del


子爵府

積分: 10526

熱血勳章


73#
發表於 20-12-28 00:51 |只看該作者
Tempo410 發表於 20-12-27 23:56
係呀,真係要佢自己都行多一步但係個問題係要佢自己都覺得有問題先得 , 大家都唔同頻道你講東時佢講西 ,每 ...

本帖最後由 KATELYY 於 20-12-28 00:54 編輯

其實你c6有冇試過自己湊過個女一整日?
我覺得你應該叫佢湊一兩日俾你放鬆下順便佢自己感受下一個人湊女做家務仲要顧三餐。。
男人好多時都係要死到林頭。。見到棺材先識叮一聲。。


侯爵府

積分: 20329


74#
發表於 20-12-28 01:20 |只看該作者

回覆樓主:

我睇到幾樣野

佢肯對個女上心,好過好多新手爸爸咩咩都唔理。

男人,你越同佢講你有幾攰有幾辛苦佢只會越覺得你扮野。

佢大男人你同佢講離婚,咁事實你有無條件離?好現實,有同無真係好有分別,無條件佢只會覺得你大佢,佢會更加唔理你睇死你;有,可以令佢知道係提示。

你先先係冷靜,佢緊個女係最大好處,放多d野佢為個女做,關個女事嘅都留多d俾佢做,自己休養下,另外有機會俾開刀生仔嘅片佢睇,開刀係有麻醉但之後傷口唔痛㗎?
唔好點評我


男爵府

積分: 6171


75#
發表於 20-12-28 02:15 |只看該作者
Tempo410 發表於 20-12-27 23:51
我老爺奶奶就係咁樣 ,食團年飯全家男人食鮮奶奶就喺入面洗埋啲嘢食飯嘅時候係食餸頭餸尾
...

咁家庭教育本身都唔識專重女性啵,更加唔洗諗佢會幫你下,咁既話請陪月比你真係好大讓步囉!但相比起正常一個家庭基本上係必須有架囉!一家人食飯唔係齊人先開筷咁佢都唔當自己阿媽係家人啵,叫嘜團年飯啫,叫男人聚餐未算


子爵府

積分: 11732


76#
發表於 20-12-28 03:03 |只看該作者
樓主有無娘家返?不如湊個女返娘家住一排,一黎比你唔洗日日對住老公呢個個抑鬱根源,比自己冷靜下,二黎比老公明白你唔係講笑,等佢自己反省下,三黎你家人可以幫輕下你獨力面對所有煩惱嘅壓力。
之後點做視乎你老公反應,如佢仲覺得自己一d問題都無的話,你可以好好諗下你想點同個女生活嘅唔同可能性。


複式洋房

積分: 248


77#
發表於 20-12-28 03:08 |只看該作者
Tempo410 發表於 20-12-27 12:50
係架佢真係咁,大男人要老婆係屋企打理屋企個D ,生B 前都還好,托B 個陣錫到我濃,好關心我,同埋可能都因為我 ...

其實我睇,佢都好錫你,可能真係因為bb得來不易,所以佢將注意力集中係bb身上...
不如你試吓唔好將焦點放係男人身上面,將個重點放係自己到,先錫自己再錫個女,然後先到個男人!
我明,每個女人都希望自己伴侶可以企係自己身邊,傾訴每一件事,但如果經常反問佢、怪責佢,只會將個男人愈推愈遠!同埋讚賞男人多啲,話佢咁錫個女真係好好,欣賞佢有付出過既事~佢唔做咪你做囉,2公婆唔係你氹佢就佢氹你架啦
所以試吓放鬆心情,比節目自己出去食個飯、搵人幫手湊bb一陣,2公婆去散個步,可能會好啲!生完之後真係唔好將個重心擺晒係屋企,咁樣好易出事...


複式洋房

積分: 248


78#
發表於 20-12-28 03:24 |只看該作者
肥肥寶 發表於 20-12-27 16:05
本帖最後由 肥肥寶 於 20-12-27 16:06 編輯

寧教人打仔莫教人分妻我都係想樓主認真諗清楚啫,估唔到佢 ...

我都覺得好多人郁啲就叫人離婚


琥珀宮

積分: 152982


79#
發表於 20-12-28 03:27 |只看該作者

回覆樓主:

未生女前你同佢講嘢佢應唔應你!有無特別關心你?


複式洋房

積分: 248


80#
發表於 20-12-28 03:30 |只看該作者
bsg 發表於 20-12-27 17:30
佢都同過老公講自己抑鬱同想自殺個老公都可以無反應,衰d講樓主真係去自殺佢老公都唔會傷心,個老婆向佢求 ...

我覺得個男真係無知同傻,佢唔知事態嚴重,而且,產後抑鬱以我所知,並非樓主既症狀!
但樓主真係有需要見醫生,因為呢種係都市病之一,唔理唔醫唔傾都可以好嚴重!
同埋樓主覺得真係有精神上既問題,本人好建議尋求專業人士意見

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo