自由講場

跳至

首頁

尾頁
   13


男爵府

積分: 6427


61#
發表於 21-4-14 00:13 |只看該作者
sasa@uk 發表於 21-4-13 23:32
呢d case 其實真係有無成功案例會有啃老族醒覺然後出去打工? 其實係咪真係狠心就會醒 ?

...

已經脫節左咁多年,我估掉佢出街都唔會去搵工,只會周圍搵親戚,或者周圍借錢,最後都會麻煩屋企


珍珠宮

積分: 45360


62#
發表於 21-4-14 00:25 |只看該作者
FlowerBoys 發表於 21-4-14 00:13
已經脫節左咁多年,我估掉佢出街都唔會去搵工,只會周圍搵親戚,或者周圍借錢,最後都會麻煩屋企
...

如果後生時搵社工會唔會得 ?
其實係咪呢20年屋企有得上網,所以多左宅男宅女
屋企太舒服,又有得食有得住,所以唔願辛苦做野


珍珠宮

積分: 45360


63#
發表於 21-4-14 00:28 |只看該作者
2010小蜜蜂 發表於 21-4-13 16:19
身同感受,我夫家個大哥都係,集體供養咗佢幾十年

我夫家都有個
天咁大想頭,覺得自己要做d 唔辛苦既工又要人工高又最好唔使早起身,又覺得自己應該搵個白馬王子


珍珠宮

積分: 42576

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 開心吸收勳章 畀面勳章


64#
發表於 21-4-14 00:55 |只看該作者

回覆樓主:

我諗起我朋友屋企 4 兄弟姐妹,兩仔兩女,朋友排第 2 阿哥最大細佬最細,以前老豆健在對每個都公平阿媽極重男輕女,但生活還好,自老豆因病走後幾姐弟要幫手供樓,明明全部都有工作,就因阿哥係長子,五十歲人月薪都唔夠二萬,阿媽成日話要個仔留起錢第時娶老婆唔駛比家用,細佬又被阿媽叫留起將來結婚用,每月只象徵式比,細妹前年嫁人搬出後又只能盡量比,結果得朋友一個供,對仔千依百順對女冷言冷語,仲有好多不公平對待,之前心灰意冷頂唔順想搬走,佢阿媽話搬走唔好指意再踏入家門一步但要繼續供樓唔供係不孝,我朋友又唔忍心,所以宜家四十幾歲都仲單身,真係好心酸。

生活在花旗國一年有 300 天陽光普照的城巿裡


大宅

積分: 2111


65#
發表於 21-4-14 01:07 |只看該作者

回覆樓主:

我屋企已有一件


珍珠宮

積分: 42576

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 開心吸收勳章 畀面勳章


66#
發表於 21-4-14 01:08 |只看該作者

回覆樓主:

雖然我朋友話佢阿媽暫時無講出口,但佢覺得間屋最後會留比大仔,如果將來娶到老婆就趕朋友走,間房留比孫,我話過佢不如自己搬出嚟住,狠心 d 唔好理佢地,朋友人工高學歷好,如果唔係咁顧家咁有責任心跟本自己有能力買樓自住,宜家供一間冒著隨時被踢走危險既屋,隨時一無所有,佢話因為間屋係老豆,以前老豆好錫佢有回憶,所以可以的話盡量唔想搬走,如果阿媽真係唔再比佢入屋,連同老豆最後的牽連都斷埋。
生活在花旗國一年有 300 天陽光普照的城巿裡


男爵府

積分: 6427


67#
發表於 21-4-14 01:20 |只看該作者
usbaby 發表於 21-4-14 01:08
雖然我朋友話佢阿媽暫時無講出口,但佢覺得間屋最後會留比大仔,如果將來娶到老婆就趕朋友走,間房留比孫, ...

好慘⋯⋯你朋友重情重義反而害咗佢


珍珠宮

積分: 37854

馬年勳章 2024年龍年勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


68#
發表於 21-4-14 06:58 |只看該作者
小虎豬媽媽 發表於 21-4-13 11:38
我屋企仲唔只一個,好彩一個早死,另一個已經盡量唔好有往來,成世人只系借錢借錢再借錢。兄弟姊妹借唔到 ...

請問父母系細個時系點樣教育佢架?我想知道咩野導致佢變成咁


子爵府

積分: 12281

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章


69#
發表於 21-4-14 07:09 |只看該作者
俾家用俾到父母bye bye, 養父母應份,其他人免問,叫佢拎綜縉


水晶宮

積分: 72793

虎到金來勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 我的育兒心得勳章 分享愛 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


70#
發表於 21-4-14 07:10 |只看該作者
FlowerBoys 發表於 21-4-13 10:43
唔係縱容,我朋友屋企報警都報咗好多次,只係警方會當家庭糾紛處理,有時人賴皮,真係好難話掃岀街就掃岀 ...
等佢唔係屋企時掉晒佢D野+換門鎖


子爵府

積分: 13039


71#
發表於 21-4-14 07:19 |只看該作者

回覆樓主:

其實比家用應該嘅,但唔洗因為多個人比多啲,照比咁多就算,2老點用你就管唔到了


子爵府

積分: 12727


72#
發表於 21-4-14 07:35 |只看該作者

回覆樓主:

屋企冇呢啲人真係福氣!我屋企都有一件;未至於長年冇嘢做、但已經食咗阿媽間屋、同阿媽住但係又唔肯幫手照顧年老媽媽


侯爵府

積分: 21974

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


73#
發表於 21-4-14 08:38 |只看該作者
zxzx 發表於 21-4-14 00:10
本帖最後由 zxzx 於 21-4-14 00:14 編輯

係,6299吩咐加聲涙俱下咁囉(即又軟功又硬功),同我c6 講, ...
你c6應該回覆,既然咁唔放心,唔該帶埋佢走,我對佢冇責任嘅。


子爵府

積分: 11891


74#
發表於 21-4-14 08:43 |只看該作者
hattienail 發表於 21-4-13 02:24
其實只要狠心d就得,對父母害死自己個仔,做仔女既見到咁,無理由養埋個件野,家用照比正常,老人家唔夠洗 ...

(老人家唔夠洗就唔會比仔),no la自己唔洗都俾個仔洗!我家有一個,唉


子爵府

積分: 13977

牛年勳章 畀面勳章


75#
發表於 21-4-14 08:45 |只看該作者
瞓到自然醒有得食有得住冇生活壓力,活在comfort zone, 佢邊會反省? 比著我一早掃咗佢出街
        


男爵府

積分: 6700


76#
發表於 21-4-14 08:51 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 淘心 於 21-4-14 08:52 編輯

每個不工作的人,都係剝奪緊家人的生活。
佢哋口講話唔係你養, 但佢地無收入,就迫到家人要攞多份錢出黎補貼屋企。直接迫令家人少了儲蓄。
所有不工作的成年人,都超級討人厭!


男爵府

積分: 6700


77#
發表於 21-4-14 08:54 |只看該作者
leng1999 發表於 21-4-14 06:58
請問父母系細個時系點樣教育佢架?我想知道咩野導致佢變成咁

本帖最後由 淘心 於 21-4-14 08:54 編輯

見亞媽都大個借口唔返工,有樣學樣。好多FTM都養出懶惰兒。


珍珠宮

積分: 30969


78#
發表於 21-4-14 09:02 |只看該作者
我屋企有一件、我妹、成日問我借錢!佢一家三口同我老豆住、我比家用、水電煤Wifi費都要我比!我今個月冇過數比老豆了、由佢哋負責!


男爵府

積分: 6784


79#
發表於 21-4-14 11:31 |只看該作者
tiger. 發表於 21-4-14 08:43
(老人家唔夠洗就唔會比仔),no la自己唔洗都俾個仔洗!我家有一個,唉
...

唔係掛,即係自己唔食比個仔食?


子爵府

積分: 11536


80#
發表於 21-4-14 16:59 |只看該作者
成日覺得係倆老間接害死個仔,口講係愛,實質是麻木溺愛縱容

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo