自由講場

跳至

首頁

尾頁
   9


子爵府

積分: 10497


61#
發表於 21-5-11 12:11 |只看該作者
Mingming12345 發表於 21-5-11 11:15
原來係咁
你有冇呢篇報道嘅詳細資料俾我睇吓

https://news.now.com/mobile/local/player?newsId=425854



大宅

積分: 3618


62#
發表於 21-5-11 12:17 |只看該作者

回覆樓主:

打左第二針Biontech, 低燒同骨痛左2日,好似平時感冒。


伯爵府

積分: 18231


63#
發表於 21-5-11 14:09 |只看該作者
aybaby 發表於 21-5-11 12:17
打左第二針Biontech, 低燒同骨痛左2日,好似平時感冒。

想問吓第二針同第一針其實係咪同一支針來架?
只係打二次咁解?


珍珠宮

積分: 37056


64#
發表於 21-5-11 14:17 |只看該作者
天使之心02 發表於 21-5-11 14:09
想問吓第二針同第一針其實係咪同一支針來架?
只係打二次咁解?

兩針係同一樣


伯爵府

積分: 18231


65#
發表於 21-5-11 14:22 |只看該作者
fanny590 發表於 21-5-11 14:17
兩針係同一樣

明白


大宅

積分: 2846


66#
發表於 21-5-11 14:29 |只看該作者

回覆樓主:

除了針口有些痛,別無其他!我打科興


男爵府

積分: 6156


67#
發表於 21-5-11 19:24 |只看該作者
fanny590 發表於 21-5-11 14:17
兩針係同一樣

但點解同我打針的姑娘話第二針係會痛啲?


珍珠宮

積分: 37056


68#
發表於 21-5-11 21:29 |只看該作者
康晴比比 發表於 21-5-11 19:24
但點解同我打針的姑娘話第二針係會痛啲?

兩針係一樣的,之不過打完第一針後再打第二針係令你身體認識到這是病毒而做出抗體


珍珠宮

積分: 42122


69#
發表於 21-5-11 21:42 |只看該作者
Mingming12345 發表於 21-5-10 17:15
每日都好多家務要做算唔算操勞

算㗎。家務做少兩日唔駛死,唔煮飯咪叫外賣囉。打biontech 十個有八個都病一兩日,真係預咗要休息。


子爵府

積分: 11254

牛年勳章


70#
發表於 21-5-11 21:50 |只看該作者
Ononluk 發表於 21-5-11 21:42
算㗎。家務做少兩日唔駛死,唔煮飯咪叫外賣囉。打biontech 十個有八個都病一兩日,真係預咗要休息。
...

睇嚟打完真係要好好休息


大宅

積分: 4112


71#
發表於 21-5-12 03:19 |只看該作者
回覆 Mingming12345 的帖子

第二日傍晚開始個心附近痛,拿住痛咁。瞓醒覺就冇哂事


男爵府

積分: 5702

牛年勳章


72#
發表於 21-5-12 03:43 |只看該作者

回覆樓主:

科興已完成1個月有多
第一針 成日好想瞓
第二針 完全冇感覺 食得瞓得


男爵府

積分: 6156


73#
發表於 21-5-12 09:46 |只看該作者
fanny590 發表於 21-5-11 21:29
兩針係一樣的,之不過打完第一針後再打第二針係令你身體認識到這是病毒而做出抗體
...

(emoji)(emoji)明白了,多謝解答。


子爵府

積分: 11254

牛年勳章


74#
發表於 21-5-12 10:13 |只看該作者
asusual 發表於 21-5-12 03:19
回覆 Mingming12345 的帖子

第二日傍晚開始個心附近痛,拿住痛咁。瞓醒覺就冇哂事

你打邊隻呀?拿住痛嗰刻真係會有啲驚喎


大宅

積分: 1640


75#
發表於 21-5-12 10:33 |只看該作者
康晴比比 發表於 21-5-11 19:24
但點解同我打針的姑娘話第二針係會痛啲?

我去打第二針時,隔離嗰位太太都係打緊第二針,一打佢就叫:「點解呢針痛咁多嘅?」個姑娘解釋第二針反應會大啲。我心諗,點會一銡落去就有反應丫,擺明手勢問題。說時遲那時快,我個姑娘都幫我打左針,感覺無第一針咁痛,所以我更肯定係隔離姑娘手勢問題


大宅

積分: 4001


76#
發表於 21-5-12 10:39 |只看該作者
Mingming12345 發表於 21-5-10 12:40
可以分享一下打完第二針有咩反應嗎

科興
冇乜感覺 係第二針打完有d攰 瞓咗個晏覺之後鬼打都冇咁精神


大宅

積分: 4083


77#
發表於 21-5-12 10:42 |只看該作者
fitceo 發表於 21-5-10 14:06
講開眼眉跳,我真係第一針打完10日到,左眼跳左好多日,到第二針打完先無跳。
...

你打邊隻?


大宅

積分: 2016


78#
發表於 21-5-12 11:25 |只看該作者
Mingming12345 發表於 21-5-10 12:40
可以分享一下打完第二針有咩反應嗎

Biontech
第一針:針口痛maybe for half day,無其他唔舒服
第二針:same, nth special

My husband and helper - fever and very tired after first jab, not special after second jab



男爵府

積分: 6156


79#
發表於 21-5-12 13:02 |只看該作者
小蘋果2號 發表於 21-5-12 10:33
我去打第二針時,隔離嗰位太太都係打緊第二針,一打佢就叫:「點解呢針痛咁多嘅?」個姑娘解釋第二針反應會 ...

我都係第二針痛好多,仲係打完仲刺痛多幾秒。


男爵府

積分: 6760


80#
發表於 21-5-12 14:13 |只看該作者
careyjackygigi 發表於 21-5-12 03:43
科興已完成1個月有多
第一針 成日好想瞓
第二針 完全冇感覺 食得瞓得

同你一樣打完第一針肚餓同眼瞓, 打完第二針完全冇感覺

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo