chinsnow 發表於 21-7-15 18:42 
"有閒錢買騰訊幾手,都壓住左自己資金啦"
也有人買股票壓住資金,七至八年未回本,筆錢完全沒有流動性可言,若急需用錢,買儲蓄保可以即時吐現,只是蝕啲本,但蝕少過股票。
針無兩頭利,唔應該只睇儲蓄保唔利嗰頭,利嗰頭則唔睇,股票則只睇利嗰頭,唔利嗰頭則唔睇。
應該認識理財金字塔,認識各種產品的特性,應急現金不應用來買股票,也不應買長年期的產品(如儲蓄保)。
我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。