自由講場

跳至

首頁

尾頁
   4


別墅

積分: 898


61#
發表於 21-7-31 00:59 |只看該作者

回覆樓主:

好多低頭族,入lift吾㩒關門,討厭


水晶宮

積分: 56516

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 畀面勳章


62#
發表於 21-7-31 01:46 |只看該作者
athruzala 發表於 21-7-30 21:05
其實而家啲人呢係咪都殘廢嘅呢?入lift,唔按關門,入自已大廈唔拍卡,要人拍,之係就攝入嚟!係出面有門嘅 ...

有D人好衰!有時去D老屋苑,老人家多! 我會㩒住lift 制等D老人家入哂先,自己最後入! 吖,點知班廢老無人响lift 入面㩒住開門制!度門關得好快差D夾到我! 好在有個後生企最入衝出㩒返開度門! 班廢老個個企出面方便自己出入,没人出手! 好乞人憎,見夾到人無動於衷㗎喎!
利申: 我知用癈老呢個形容詞唔啱!但我諗唔到有咩形容詞更貼叨!


伯爵府

積分: 18790


63#
發表於 21-7-31 01:50 |只看該作者
athruzala 發表於 21-7-30 21:15
我果日真係頂唔順,我就講咗,而家啲人殘廢㗎,入lift唔㩒關門!上到平台要拍卡,拍卡開門就好似攝青鬼咁攝 ...

lift門其實會自己閂
我自己就不嬲都唔㩒
但就唔會企係制前面阻住人


洋房

積分: 66


64#
發表於 21-7-31 01:51 |只看該作者
athruzala 發表於 21-7-30 21:05
其實而家啲人呢係咪都殘廢嘅呢?入lift,唔按關門,入自已大廈唔拍卡,要人拍,之係就攝入嚟!係出面有門嘅 ...

係丫!唔該又冇


男爵府

積分: 6395


65#
發表於 21-7-31 01:53 |只看該作者

回覆樓主:

等人開比佢果d人,我係唔會比佢攝到我位,我只會開條那自己入,頂住唔比佢過。
最憎呢d人。


寶石宮

積分: 262526

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2021可愛聖誕B勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 牛年勳章 2018母親節勳章 玩具勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 畀面勳章 最關心BB問題熱投勳章 Poo得好勳章


66#
發表於 21-7-31 01:58 |只看該作者
前排, 我夜晚十點幾落地下開信箱, 有一男一女在閘外, 望實我, 應該想我開門比佢地, 我唔開, 因為
1) 我唔係看更
2) 我唔識佢地
3) 唔該無聲。

我攞完信 有lift. 我入lift無理。


水晶宮

積分: 67250


67#
發表於 21-7-31 02:16 |只看該作者

回覆樓主:

同感,d人老馮


子爵府

積分: 14921

虎到金來勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


68#
發表於 21-7-31 06:22 |只看該作者
有次幫我囝開門等佢行先,點知個阿嬸撞開我囝自己行,我咪欄住唔比佢過,我話我開門比我囝過,唔係比你過,真係好多人都抱住老馮心態做人。


水晶宮

積分: 65234

2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 2018母親節勳章


69#
發表於 21-7-31 06:36 |只看該作者
本帖最後由 capricornbb 於 21-7-31 06:37 編輯

等我拍卡開門、之後跟入嚟

出入唔開關門、唔㩒lift

老人細路我會行快D,開門等佢哋出入

但竟然有人sip埋嚟……(男人、阿姐、少女、年青人……)

少女拿住電話睇,就嚟到門前,拖慢腳步等人開門

平時習慣讓人,都無咩所謂,但有D人態度老奉、完全唔望、唔講唔該、

算!當做善事!


別墅

積分: 876


70#
發表於 21-7-31 06:52 |只看該作者

回覆樓主:

其實返到屋企都會即返洗手同沖涼


侯爵府

積分: 24543


71#
發表於 21-7-31 07:55 |只看該作者
疫症期間怕接觸到公眾物件係正常心態,我唔會話人,做好自己就算


珍珠宮

積分: 32282

2025勳章蛇年勳章 貓狗褓姆 BK Milk勳章


72#
發表於 21-7-31 08:09 |只看該作者
athruzala 發表於 21-7-30 21:05
其實而家啲人呢係咪都殘廢嘅呢?入lift,唔按關門,入自已大廈唔拍卡,要人拍,之係就攝入嚟!係出面有門嘅 ...

我會出聲話架。明明最後 入 lift都唔識自己噤閂門架?
沒有暴政 只有暴徒
香港媽媽不代表我


翡翠宮

積分: 76486

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 最關心BB問題熱投勳章 我的育兒心得勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


73#
發表於 21-7-31 08:13 |只看該作者
疫情後更嚴重,好似掂個制會c咁


男爵府

積分: 9736


74#
發表於 21-7-31 08:35 |只看該作者
athruzala 發表於 21-7-30 21:05
其實而家啲人呢係咪都殘廢嘅呢?入lift,唔按關門,入自已大廈唔拍卡,要人拍,之係就攝入嚟!係出面有門嘅 ...

我仔仲要用孭帶孭時,有次開門準備出商場之際有個男人突然攝出黎。當時個商場唔係得一度門,而且人亦好少,如果話我阻住佢行,佢要攝出黎都算,但當時其實佢可以用其他門,所以係特登。

但入lift俾人冤枉唔㩒lift我都試過,事源係停車場第一次搭嗰架lift唔知自己應該去邊層出就俾人話。但架lift係我地㩒落黎,話我既人係排我之後入lift(可能佢見我入lift先都唔㩒制掛)。所以依家有理冇理都掂下d開關門掣,唔想俾人話。


侯爵府

積分: 22680


75#
發表於 21-7-31 08:49 |只看該作者
小星星1 發表於 21-7-30 23:38
冇疫情啲香港人都係咁架,我 feel 到佢專登等,我就更加特登開到夠自己過
...



水晶宮

積分: 55151


76#
發表於 21-7-31 08:49 |只看該作者
simpleAA 發表於 21-7-30 21:16
疫情前都有人係咁,行到開門位置停係度,你一開門就聶過去,手殘冇辦法
...

係呀!近十年都係咁了!咩年紀的人都有,好有時間寧願等人拉門等人㩒lift比佢攝,仲要拉完佢行先過你,勁cheap


翡翠宮

積分: 86148


77#
發表於 21-7-31 08:53 |只看該作者
athruzala 發表於 21-7-30 21:05
其實而家啲人呢係咪都殘廢嘅呢?入lift,唔按關門,入自已大廈唔拍卡,要人拍,之係就攝入嚟!係出面有門嘅 ...

男女老少都見過,唔該都冇聲,當然都見過好有禮貌嘅,算行運㗎啦


大宅

積分: 3493

2024年龍年勳章


78#
發表於 21-7-31 08:58 |只看該作者
northernpole 發表於 21-7-30 21:49
我屋企部lift係快close的,即係入去果個,如果唔㩒住開門,lift門係會close, 而你係出未入,又唔會㩒到開門 ...

絕對認同,又要阻住個制,又冇人肯禁 close,全部齋企喺度,火都嚟


珍珠宮

積分: 41425


79#
發表於 21-7-31 08:58 |只看該作者
lily-of-valley 發表於 21-7-31 01:58
前排, 我夜晚十點幾落地下開信箱, 有一男一女在閘外, 望實我, 應該想我開門比佢地, 我唔開, 因為
1) ...
如果唔認得又唔識,係唔應該開門俾陌生人入去既,有咩事我都有責任..


大宅

積分: 3493

2024年龍年勳章


80#
發表於 21-7-31 09:03 |只看該作者
商場玻璃門又係,我開門比阿女(小朋友年紀),突然剎出一個女人攝入去,仲要撞到我個女

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo