家庭理財

跳至

首頁

尾頁
   6


侯爵府

積分: 24745


61#
發表於 21-9-3 11:36 |只看該作者
ar_mak 發表於 21-9-2 23:50
年度神仙股~力勁科技(558)
現價$27點45

買得大贏得大,買得細贏得細。
買咁少,幾時可以上車?幾時可以唔使做?


我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


禁止訪問

積分: 8620


62#
發表於 21-9-3 11:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24745


63#
發表於 21-9-3 11:56 |只看該作者
本帖最後由 choyki 於 21-9-3 12:45 編輯
EdN 發表於 21-9-2 17:27
我反而係喺3800賺左好多

係啦,根本就係有人輸有人贏,有人買基金好傷,但亦有人買基金回報唔錯,政府都迫人供基金。

為甚麼股市永遠只有少數人賺錢?
https://www.businessweekly.com.tw/business/blog/23258
> 股市是玩心理戰
> 在股市中往往是 2 人勝 8 人,少勝多
> 看漲就追漲,看跌就嚇得屁滾尿流

1:2:7 法則,股市是輸的人多贏的人少的自然競局
https://kknews.cc/finance/q2ap6zo.html
> 一個贏,兩個平,七個輸
> 股市中永遠是輸的人多贏的人少
> 有人贏就有人輸,不可能都贏(賭局是零和競局,但股市並非零和競局)

投資輸多贏少?不要再停在散戶思維!
https://hk.sports.yahoo.com/news/%E6%8A%95%E8%B3%87%E8%BC%B8%E5%A4%9A%E8%B4%8F%E5%B0%91-%E4%B8%8D%E8%A6%81%E5%86%8D%E5%81%9C%E5%9C%A8%E6%95%A3%E6%88%B6%E6%80%9D%E7%B6%AD-040513984.html>; 總括來說是蝕的人多,賺的人少
> 貪心、隨波逐流、情緒化、恐懼、單純依賴傳統智慧、盲目抄襲成功個案、完美主義、不肯止蝕
> 贏十次的錢一次輸光
> 原意只想賺一萬幾千,守了幾年,足足蝕了超過十萬







我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


伯爵府

積分: 15565


64#
發表於 21-9-3 12:03 |只看該作者
ar_mak 發表於 21-9-3 11:52
你拎張紙同支筆出黎抄低:買有金多寶既六合彩~






禁止訪問

積分: 8620


65#
發表於 21-9-3 12:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 8620


66#
發表於 21-9-3 12:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 8620


67#
發表於 21-9-3 12:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 8620


68#
發表於 21-9-3 12:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5812


69#
發表於 21-9-3 12:36 |只看該作者
kk135788 發表於 21-9-1 10:17
會唔會工行好d?

近期內銀賺息蝕價,未必可保本


子爵府

積分: 10236


70#
發表於 21-9-3 13:01 |只看該作者
ar_mak 發表於 21-9-3 12:19
我又搭咀講下公用股。公用股東主要係睇有冇受到法律保護,例如以前兩電可以按投資比例而得出准許盈 ...

兩電無得輸…1 年4 次息..賺息賺價
加上政府同內地政府
政策都黎緊都係行環保能源
我搵緊位再入


子爵府

積分: 10236


71#
發表於 21-9-3 13:03 |只看該作者
ar_mak 發表於 21-9-3 12:06
或者又咁樣講啦,我地成日都將注意力集中哂落去幾錢買,成日覺得人地低位買番黎好有眼光,成日都所謂搵位入 ...

誠哥真心叻..睇佢賣中環中心就知


珍珠宮

積分: 39501


72#
發表於 21-9-3 13:38 |只看該作者
tommyxsarah 發表於 21-9-3 13:01
兩電無得輸…1 年4 次息..賺息賺價
加上政府同內地政府
政策都黎緊都係行環保能源


6號,之前賺咗些少放咗

反而內電有幾隻,最近表現非常好,可能之前跌得甘,不過前景好,已分段沽貨


子爵府

積分: 10236


73#
發表於 21-9-3 14:01 |只看該作者
bbc2018 發表於 21-9-3 13:38
6號,之前賺咗些少放咗

反而內電有幾隻,最近表現非常好,可能之前跌得甘,不過前景好,已分段沽貨:joyo ...

我買2 號..長線
半年回報(息加賺價)都已經有6 %
唔洗成日心掛掛


內電..既話 短線炒波幅算..上落大..我就麻麻地…


侯爵府

積分: 20136

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


74#
發表於 21-9-3 14:22 |只看該作者
tommyxsarah 發表於 21-9-3 13:03
誠哥真心叻..睇佢賣中環中心就知

不知買長實樓嘅業主會不會讚佢叻!


禁止訪問

積分: 8620


75#
發表於 21-9-3 15:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20136

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


76#
發表於 21-9-3 15:49 |只看該作者
ar_mak 發表於 21-9-3 15:28
我又冇咁大膽講到冇得輸咁勁。

10點要熄燈訓覺,8、9點全人類已返哂屋企,咁好多行業都瓜得! 會不會出生率升高

聯網?可能兩電友善競爭,用户哈、股東仍然可以哈哈!

長建,諗起小超、長見一樣咁悶,毫無驚喜


禁止訪問

積分: 173


77#
發表於 21-9-3 16:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 8620


78#
發表於 21-9-3 19:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2981


79#
發表於 21-9-3 21:40 |只看該作者
回覆 bbyou 的帖子

如果80萬用一半買落一隻,會好易坐唔定


大宅

積分: 2981


80#
發表於 21-9-3 21:41 |只看該作者
分散十隻,都係收息股,分散風險,唔同板塊既

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo