自由講場

跳至

首頁

尾頁
   18


子爵府

積分: 13591


61#
發表於 21-9-10 06:55 |只看該作者
鴨鴨比 發表於 21-9-9 23:44
本帖最後由 鴨鴨比 於 21-9-10 00:11 編輯

羅斯柴爾德家族(德語:Rothschild)是一個始於邁爾·阿姆謝 ...

本帖最後由 Forgetmenot999 於 21-9-10 08:53 編輯

講得無錯,佢地係世界十三大家族,屬於Deep State,以後大家我諗都需要熟習點用加密貨幣,今日你笑佢係個騙局,他日你自己都要被迫使用

依家吾係一個普通疫情,喺背後推行一個叫做New World Order去透過疫情控制人類
呢個世界除咗有權有勢、某啲超級巨星、高官們之外,你認為你會走得甩?
https://www.bitchute.com/video/dvgGsJn9iuiY/
強推疫苗原因為乜就自行判斷






myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg


男爵府

積分: 7533


62#
發表於 21-9-10 07:15 |只看該作者
Forgetmenot999 發表於 21-9-9 23:51
好低位入,長揸賺嘅機會大。你老公入嘅位好靚

但入得8粒太少


已刪除用户

積分: 43102


63#
發表於 21-9-10 07:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13591


64#
發表於 21-9-10 07:51 |只看該作者
鴨鴨比 發表於 21-9-10 07:32
本帖最後由 鴨鴨比 於 21-9-10 07:34 編輯

吾駛擔心,根本用唔到

本帖最後由 Forgetmenot999 於 21-9-10 07:52 編輯

呢個世界羊係最多,小投資者一兩個消息被嚇到。

佢要做市話咁易,你睇Tesla 老闆 Elon Musk,要升要跌揀直輕易到極



已刪除用户

積分: 43102


65#
發表於 21-9-10 08:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


66#
發表於 21-9-10 08:21 |只看該作者
kikikay 發表於 21-9-10 00:29
正如阿爺當年大陸禁Facebook一樣
真係好有先見之明
所以阿爺家陣有乜新政策出台

其實阿爺都唔算禁 Facebook, 只係 Fb 唔肯跟內地法律,將個數據中心設在大陸,擺明身有屎


男爵府

積分: 9063

畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


67#
發表於 21-9-10 08:22 |只看該作者
比特幣和區塊鏈啥原理? 礦機挖礦咋回事? 李永樂老師講比特幣(1)
按此

比特幣交易如何防偽? 私鑰公鑰位址啥意思? 李永樂老師講比特幣(2)
按此


子爵府

積分: 13591


68#
發表於 21-9-10 08:30 |只看該作者
鴨鴨比 發表於 21-9-10 08:00
Elon musk 放少啲洋垃圾上太空積福啦
成個天都佢啲衞星

只係話名人出嚟講兩句足已左右個市,並唔係話Elon Musk係DS嘅人


水晶宮

積分: 57029


69#
發表於 21-9-10 08:35 |只看該作者
nachoboy 發表於 21-9-9 19:28
薩爾瓦多用比特幣做法定貨幣,唔係好明比特幣點 work, 更加唔明咩採礦,有冇Jm 可以解釋俾我聽啊?
...

有個朋友老公直情租個office, 長開冷氣,日挖夜挖,真系吾明個礦又吾系天然,點挖,定系整色整水


男爵府

積分: 5776


70#
發表於 21-9-10 09:03 |只看該作者
nachoboy 發表於 21-9-9 19:28
薩爾瓦多用比特幣做法定貨幣,唔係好明比特幣點 work, 更加唔明咩採礦,有冇Jm 可以解釋俾我聽啊?
...

你可以把它當成一種新的,但沒有實際用途的貴金屬,像黃金,白銀。
Bitcoin 用方塊鏈科技處理了兩個問題,第一辨認真假,第二是全世界限了總量。正如假金不能分辨,或數量如銅鐵可以大量生產,就不值錢了。

當很多人覺得金值錢,肯同你換實物,金才有價值,但如在非洲森林,土人只要食物,金就一文不值,因為它本身是沒有用途的。所以如果bitcoin 潮流過了,就如廢紙一樣。

國家發行的貨幣,是由國家承諾,你是信國家的財力,會保持貨幣流通,有問題你找國家銀行換其他貨幣。bitcoin 是互聯網上的虛擬貨幣,沒有人認頭的。當沒有下一個人幫你接火棒,就永遠都甩不了手。

Bitcoin 價值升跌,完全在這班人炒賣,沒有規則,也沒有監管,熱潮過後,一定會價值歸零,時間問題而已,可以是5 年10年,也可以是50年。是零和遊戲,有人賺錢,最後一定有人輸同樣的錢,不會所有人都賺。但期間的上落會好快好大,大家可以玩得好開心,也可以破產。

小國如 Salvador, 本身沒有貨幣,用開美元,現在加埋 bitcoin 不出奇,因為匯兌風險是市民自己承擔。其他國家有自己貨幣,用來控制經濟,不可能用bitcoin 做貨幣。


珍珠宮

積分: 47785

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


71#
發表於 21-9-10 09:08 |只看該作者
TinyTomato 發表於 21-9-9 20:15
大戶可能可以左右價格,但控制不了 bitcoin network ,亦改不了 bitcoin 程式

左右到價格已經死
同一時間幾個大戶夾埋已經可以控制到個價升定跌
天朗氣清


珍珠宮

積分: 47785

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


72#
發表於 21-9-10 09:11 |只看該作者
Forgetmenot999 發表於 21-9-10 06:55
本帖最後由 Forgetmenot999 於 21-9-10 08:53 編輯

講得無錯,佢地係世界十三大家族,屬於Deep State, ...

美國都逼唔到我用美金, 他算甚麼
天朗氣清


珍珠宮

積分: 38632


73#
發表於 21-9-10 09:13 |只看該作者
TinyTomato 發表於 21-9-9 20:04
計算一個由256個0和1組成的 hash,如果個 hash 的數值比要求的數值低,就成功挖到一個區塊 (block),可以得 ...
我係C9, 所以我吾識

Love and Kindness are never wasted.


男爵府

積分: 5776


74#
發表於 21-9-10 09:53 |只看該作者
nachoboy 發表於 21-9-9 19:28
薩爾瓦多用比特幣做法定貨幣,唔係好明比特幣點 work, 更加唔明咩採礦,有冇Jm 可以解釋俾我聽啊?
...

所謂採礦,是當年設計這個 bitcoin 遊戲時,定下的一個遊戲規則。Bitcoin 總數量是可以通過運行一些電腦程序,少量增加,模擬現實世界的採礦。

在早期 Bitcoin 沒什麼價值時,玩家在自己電腦行下程式,整個 coin 出來過下癮。但當 Bitcoin 有市有價,大家都搶著做,就有競爭了。

因為個程式限了總量,越多人玩,每人分到的就越少,要靠你的電腦高性能去搶多些。現在bitcoin 值幾萬美元一個,世界各地都有人買大量電腦專門24 小時運作去搶。從政府角度,這等於浪費了大量電腦,電力去玩遊戲,而不是用於生產,基本上都不支持。而由於太多人搶,電腦功能不斷提升,要不斷換新機才搶得贏別人,但回收太少,所以採礦也有很多不能回本放棄。也有些人眾籌買機或升級,降低自己風險,或甚至以採礦為藉口騙財。


子爵府

積分: 13591


75#
發表於 21-9-10 11:52 |只看該作者
即係好似疫苗,到時有一日立法強迫你打時,你打唔打?唔打就乜都買唔到,絕大多數人到時為生存咪要死死氣打。

或者到時不是bitcoin, 是xxxxcoin,用blockchain做一個concept差不多,但無乜大波動嘅數碼貨幣出嚟都唔奇


珍珠宮

積分: 31074


76#
發表於 21-9-10 11:59 |只看該作者
本帖最後由 mrschocolate 於 21-9-10 12:01 編輯
鴨鴨比 發表於 21-9-9 22:44
都係嗰句如果Bitcoin 咁好揾,只升不賠
去問財仔借爆佢,買曬Bitcoin ,咪得囉
仲駛乜返工咁辛苦,求其都lo ...

我真係有朋友讀緊書時低價時開始玩,一路到佢出來做野高價時賣。賺左的錢夠買樓

不過佢解釋完我都唔係好明


已刪除用户

積分: 43102


77#
發表於 21-9-10 12:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7533


78#
發表於 21-9-10 12:09 |只看該作者
Forgetmenot999 發表於 21-9-10 11:52
即係好似疫苗,到時有一日立法強迫你打時,你打唔打?唔打就乜都買唔到,絕大多數人到時為生存咪要死死氣打 ...

Stablecoin


已刪除用户

積分: 43102


79#
發表於 21-9-10 12:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13591


80#
發表於 21-9-10 13:03 |只看該作者
鴨鴨比 發表於 21-9-10 12:09
香港難啲
有大量年青人連八達通、安心出行都用唔到
連登講Bitcoin 都講咗好耐

唔一定係bitcoin嘅,可能世界經濟論壇討論用另一隻區塊鏈加密貨幣,佢要你用,到時立法就自然識用㗎啦!唔識用就無嘅,佢搭唔到車買唔到嘢咋嘛

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo