自由講場

跳至

首頁
23456...9

尾頁
   4


水晶宮

積分: 51298

2023年兔年勳章


61#
發表於 21-10-4 00:46 |只看該作者
Fishbbmama 發表於 21-10-3 23:32
有指引就要跟, 唔係我地覺得情況許可就可以, 否則有咩意外保險分分鐘唔包
其實唔想收車就應該搭地鐵, ...

X2


男爵府

積分: 9366


62#
發表於 21-10-4 01:00 |只看該作者

回覆樓主:

其實一個人帶B,單手都收到車,上到巴士啦,何況兩個人,覺得自己有細路就大晒咩,想唔收車,或者攞得多野,咪搭地鐵囉,影衰晒啲媽媽


珍珠宮

積分: 31873


63#
發表於 21-10-4 01:03 |只看該作者
接線生 發表於 21-10-3 22:18
有兩個成人,都有足夠能力收起bb車。想搭巴士,就應守巴士公司規則。唔想收車,就去搭地鐵
...

認同
出世:3.52KG
1個月:5KG
2個月:6.06KG
3個月:7.28KG
4個月:7.69KG
6個月:8.7KG


侯爵府

積分: 21408


64#
發表於 21-10-4 01:08 |只看該作者
Yakultcat 發表於 21-10-3 22:07
周日(3日)下午3時許,一對夫婦帶同嬰兒於福來邨永康樓站上車時,因車長要求他們 ...

我都係搭巴士唔想收車嘅家長之一,不過我經常都一打二,大嘅5歲,細嘅未夠一歲,仲有一個未出世,我都想問下呢個情況我點一個人抱住個b,仲要單手收車,已經理唔到最大果個,可能有熱心乘客見我咁狼狽幫手扶一扶佢坐低,我已經抱住左細b,仲要我收車真係做唔到囉,點解唔可以體諒下當事人嘅難處


珍珠宮

積分: 31873


65#
發表於 21-10-4 01:08 |只看該作者
auhiyo 發表於 21-10-3 22:10
睇情況,我成日見個媽媽一個人帶住3個小朋友返學放學,最大得4,5歲最細得2歲,呢d情況我覺得唔多人時可以唔 ...

唔認同,我兩個相差18個月,細果個2個月時我要一拖二出去,屋企樓下巴士可以直到我目的地,我用孭帶孭細b,手推20個月大既哥哥,去到巴士站,抱哥哥落bb車,摺好架車仔等巴士,一手拉車一手拖仔,教定阿仔上車行去搵四人對座既位座,我就綁好bb車在電視下面,兩個而家都十幾歲,我覺得bb車摺左係安全d
出世:3.52KG
1個月:5KG
2個月:6.06KG
3個月:7.28KG
4個月:7.69KG
6個月:8.7KG


侯爵府

積分: 21408


66#
發表於 21-10-4 01:10 |只看該作者
baby_yee 發表於 21-10-4 00:15
呢啲父母真係教壞細佬 我自己一個人搭巴士時一定用孭帶,費事煩

我未有第三胎之前都係用孭帶架,但而家用唔到孭帶嘛,又唔識行,唯有推bb車,我知一定又有人話“搭的士出入嘛”或者自己揸車,講真唔係個個咁富貴可以有車或者坐的士出入


珍珠宮

積分: 31873


67#
發表於 21-10-4 01:14 |只看該作者
noodle_noodle 發表於 21-10-4 01:08
我都係搭巴士唔想收車嘅家長之一,不過我經常都一打二,大嘅5歲,細嘅未夠一歲,仲有一個未出世,我都想問 ...

細b識企未?抱b落車企定定叫大果個拖實細b,之後收車,一手抱b一手拉車,或叫5歲既幫忙拉車,唔收車,你大住肚,連人帶車抱上巴士都危險
出世:3.52KG
1個月:5KG
2個月:6.06KG
3個月:7.28KG
4個月:7.69KG
6個月:8.7KG


侯爵府

積分: 21408


68#
發表於 21-10-4 01:15 |只看該作者
shop_baby 發表於 21-10-4 01:14
細b識企未?抱b落車企定定叫大果個拖實細b,之後收車,一手抱b一手拉車,或叫5歲既幫忙拉車,唔收車,你大 ...

未吖,得9個月咋,過幾日先10個月,所以對我黎講一打二仲有一個喺肚度要收車真係好困難


珍珠宮

積分: 31873


69#
發表於 21-10-4 01:17 |只看該作者
noodle_noodle 發表於 21-10-4 01:15
未吖,得9個月咋,過幾日先10個月,所以對我黎講一打二仲有一個喺肚度要收車真係好困難
...

咁就要等帶人陪先出街或要搭地鐵,安全第一,你大住肚,如果唔收車,bb一定在車內,你一定看住架車,其實真係好危險
出世:3.52KG
1個月:5KG
2個月:6.06KG
3個月:7.28KG
4個月:7.69KG
6個月:8.7KG


侯爵府

積分: 21408


70#
發表於 21-10-4 01:19 |只看該作者
shop_baby 發表於 21-10-4 01:17
咁就要等帶人陪先出街或要搭地鐵,安全第一,你大住肚,如果唔收車,bb一定在車內,你一定看住架車,其實 ...

就係無屋企人幫我,細仔成日要出入醫院,去醫院嘅路只可以坐巴士或者小巴,搭地鐵要行好耐,街已經好少出,去醫院覆診係必要


侯爵府

積分: 21408


71#
發表於 21-10-4 01:20 |只看該作者
shop_baby 發表於 21-10-4 01:17
咁就要等帶人陪先出街或要搭地鐵,安全第一,你大住肚,如果唔收車,bb一定在車內,你一定看住架車,其實 ...

我抱起個bb,唔會將bb放喺車入面,但有時司機唔知係咪玩野,見我咁都仲會要求摺埋架車


珍珠宮

積分: 31873


72#
發表於 21-10-4 01:26 |只看該作者
noodle_noodle 發表於 21-10-4 01:20
我抱起個bb,唔會將bb放喺車入面,但有時司機唔知係咪玩野,見我咁都仲會要求摺埋架車
...

其實巴士係規定一定要摺埋架車架
出世:3.52KG
1個月:5KG
2個月:6.06KG
3個月:7.28KG
4個月:7.69KG
6個月:8.7KG


珍珠宮

積分: 31873


73#
發表於 21-10-4 01:28 |只看該作者
noodle_noodle 發表於 21-10-4 01:19
就係無屋企人幫我,細仔成日要出入醫院,去醫院嘅路只可以坐巴士或者小巴,搭地鐵要行好耐,街已經好少出 ...

搭地鐵行耐d都冇辦法,我果時架bb車都大架,可以坐兩個,我為左一拖二出去,換左架細車,輕好多
出世:3.52KG
1個月:5KG
2個月:6.06KG
3個月:7.28KG
4個月:7.69KG
6個月:8.7KG


侯爵府

積分: 21408


74#
發表於 21-10-4 01:28 |只看該作者
shop_baby 發表於 21-10-4 01:26
其實巴士係規定一定要摺埋架車架

乘巴或者新巴有d車有兩個輪椅位,我將架車綁喺輪椅位嘅安全帶上,固定架車,再抱個bb坐喺優先座,我仔唔好話企,佢連坐都未穩(係要成日出入醫院嘅原因) 所以我無可能放佢喺櫈度再收車,分分鐘仆落地下


侯爵府

積分: 21408


75#
發表於 21-10-4 01:30 |只看該作者
shop_baby 發表於 21-10-4 01:28
搭地鐵行耐d都冇辦法,我果時架bb車都大架,可以坐兩個,我為左一拖二出去,換左架細車,輕好多
...

佢其中一間要覆診嘅醫院喺大口環,地鐵轉小巴都要行半個鐘,真係唔知點用腳行去醫院覆診,我同社工提過我出入有困難,佢好擔心我因為咁唔帶個仔去醫院跟進情況令到遲緩問題更嚴重


侯爵府

積分: 21408


76#
發表於 21-10-4 01:33 |只看該作者
shop_baby 發表於 21-10-4 01:28
搭地鐵行耐d都冇辦法,我果時架bb車都大架,可以坐兩個,我為左一拖二出去,換左架細車,輕好多
...

我大果個其實已經無坐bb車,只係細果個遲遲都未識企,所以一定要推bb車,過幾個月仲要轉兩個位嘅bb車,兩個都咁細,一手抱一個,我諗要生第三隻手先有手收車


珍珠宮

積分: 31873


77#
發表於 21-10-4 02:28 |只看該作者
noodle_noodle 發表於 21-10-4 01:28
乘巴或者新巴有d車有兩個輪椅位,我將架車綁喺輪椅位嘅安全帶上,固定架車,再抱個bb坐喺優先座,我仔唔好 ...

你有困難處,但巴士都有例,或者到時上車請巴士司機幫忙收車,冇辦法
出世:3.52KG
1個月:5KG
2個月:6.06KG
3個月:7.28KG
4個月:7.69KG
6個月:8.7KG


翡翠宮

積分: 92566

2018復活節勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


78#
發表於 21-10-4 02:43 |只看該作者
teresayan07 發表於 21-10-3 23:58
我屋苑出入主要搭小巴..
所以一個人一定唔會出 bb 車..
用孭帶算..

me too 有時想推車就 用腳行出去
總有離別的時候


翡翠宮

積分: 92566

2018復活節勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


79#
發表於 21-10-4 02:46 |只看該作者
noodle_noodle 發表於 21-10-4 01:10
我未有第三胎之前都係用孭帶架,但而家用唔到孭帶嘛,又唔識行,唯有推bb車,我知一定又有人話“搭的士出 ...

你要生幾多係你選擇,唔好將你自己既問題建築係其他人身上

點評

Klly1983    發表於 21-10-4 21:30
andyman    發表於 21-10-4 14:31
總有離別的時候


水晶宮

積分: 52282


80#
發表於 21-10-4 02:50 |只看該作者
Chowying 發表於 21-10-4 02:46
你要生幾多係你選擇,唔好將你自己既問題建築係其他人身上

Agree,要生3個就要學識自己解決問題,呢個亦係身教嘅一種。唔明點解咁多人覺得自己要有特權人哋老奉要體諒要遷就。

點評

Klly1983    發表於 21-10-4 21:31
andyman    發表於 21-10-4 14:31
欲知前世因  今生受的是  欲知來世果  今生作的是
是故莫以善小而不為, 莫以惡小而為之
Karma - What you put out into the world comes back to you.
How you live you life determines what kind of life you will have.

首頁
23456...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo