自由講場

跳至

首頁
23456...11

尾頁
   17


琥珀宮

積分: 156838

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


61#
發表於 21-10-15 13:07 |只看該作者
Ch79 發表於 21-10-15 12:23
但原來比全額我,因為我今日先見到指第二行,調高咗收入,本來半額,變全額
...

本帖最後由 LedTV 於 21-10-15 13:08 編輯

唔係年年有張黃紙比你?
張黃紙同抽查信一齊寄到?


公爵府

積分: 27699


62#
發表於 21-10-15 13:08 |只看該作者
yurijm 發表於 21-10-15 13:01
你講法真係毫無道理
批咗筆錢好耐了
你收到全額都冇為意

可能對佢黎講唔係巨款,書簿好似唔計資產,淨計收入


伯爵府

積分: 19959

想生BB熱投


63#
發表於 21-10-15 13:08 |只看該作者
Ch79 發表於 21-10-15 13:01
你可以去學生資助網頁睇,佢個調整額寫係第二後,所以當時我無留意

其實你有交稅單,點寫到低啲嘅收入佢都批到俾你嘅?
I am Agent P


大宅

積分: 3565


64#
發表於 21-10-15 13:09 |只看該作者
yurijm 發表於 21-10-15 13:03
我覺得唔會大機會放過樓主
人地學資處抽查,就係要搵好似樓主呢啲貪心人士
而家完全符合人地抽查既原意:qu ...

你份人好搞笑,我寫出原因,但又好難寫清楚,咁就斷章取義咬住人。


琥珀宮

積分: 156838

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


65#
發表於 21-10-15 13:10 |只看該作者
Ch79 發表於 21-10-15 12:55
如果因為唔填租金拎全額,這種手法也太唔高明,因為我年年有填寫。就係計咗佢地指引內個range 係半額。先 ...

其實就算半津都要填
因為規矩係咁
係收入都要填

今次真係麻煩了


珍珠宮

積分: 48828


66#
發表於 21-10-15 13:11 |只看該作者
S_family 發表於 21-10-15 13:08
可能對佢黎講唔係巨款,書簿好似唔計資產,淨計收入

你又講得岩
樓主應該幾多收入
不過佢講到自己失業幾個月
照計冇乜人過數俾佢
無啦啦有一條6000元數
對合資格拎全額津貼既家庭,絕對係巨款
我諗真係冇乜人會信佢係無心之失
6000元當係碎銀


珍珠宮

積分: 48828


67#
發表於 21-10-15 13:11 |只看該作者
Ch79 發表於 21-10-15 13:09
你份人好搞笑,我寫出原因,但又好難寫清楚,咁就斷章取義咬住人。



大宅

積分: 3565


68#
發表於 21-10-15 13:12 |只看該作者
hedhed 發表於 21-10-15 13:08
其實你有交稅單,點寫到低啲嘅收入佢都批到俾你嘅?

本帖最後由 Ch79 於 21-10-16 05:45 編輯



男爵府

積分: 8580


69#
發表於 21-10-15 13:12 |只看該作者
Ch79 發表於 21-10-15 12:23
我之前有報租金,只係今年無呀

因一直有報,呢個其中一個解釋,今年大意漏左無報


大宅

積分: 3565


70#
發表於 21-10-15 13:14 |只看該作者
fooksquare 發表於 21-10-15 13:12
因一直有報,呢個其中一個解釋,今年大意漏左無報

好多謝,你信我。哩度有d人實下咬住我係呃錢。我只係想解決咗件事,快搵到位職員。


公爵府

積分: 25872


71#
發表於 21-10-15 13:14 |只看該作者
回覆 Ch79 的帖子

緊係,話你瞞騙分分鐘坐監


男爵府

積分: 7185


72#
發表於 21-10-15 13:15 |只看該作者
呢個資助好難拎,想當年我同學1+6口,一個人搵錢養起成頭家(仲要入息唔係多),都拎吾到全額


公爵府

積分: 28711

虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


73#
發表於 21-10-15 13:17 |只看該作者
Ch79 發表於 21-10-15 12:46
係本來填表格時,係計到半額range, 收到6千幾時,仲以為係半額錢。到收到第一封信時,先知係全額。咁我都 ...

你呢個解釋真係好唔合理, 就算以為半津嘅資格提高咗, 你明知自己少報咗租金收入, 你都應該計一計加埋租金會唔會過額啦.

我諗今次唔係抽查, 而係懷疑你欺騙特登調查你.


伯爵府

積分: 16931


74#
發表於 21-10-15 13:17 |只看該作者
Ch79 發表於 21-10-15 12:23
我之前有報租金,只係今年無呀

填唔填都係半額唔等於你可以唔填....試下搵職員搞,政府野係咁,你問佢攞錢係乜都要報唔到你覺得要填乜唔駛填

祝樓主平安解決


侯爵府

積分: 24232

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章


75#
發表於 21-10-15 13:19 |只看該作者
Ch79 發表於 21-10-15 11:49
回覆 李露眉 的帖子

我己講咗,我計到填唔填都係得半資助,所以無填

申請時沒有看清楚要求, 抽中要審查才知要如實申報?


翡翠宮

積分: 92566

2018復活節勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


76#
發表於 21-10-15 13:20 |只看該作者
esther_fong 發表於 21-10-15 12:43
咪係law, 一出左錢就應該知,果時唔即刻報返,e家抽中左要調查先話睇漏,好難令人信服law :quiet ...

好難信佢 仲有個問題係租金冇報,咁佢呢個物業有冇報 資產 上去
總有離別的時候


翡翠宮

積分: 91787

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 減齡達人勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 玩具勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


77#
發表於 21-10-15 13:21 |只看該作者
donald63 發表於 21-10-15 13:14
回覆 Ch79 的帖子

緊係,話你瞞騙分分鐘坐監

應該唔會咁老實


男爵府

積分: 5035


78#
發表於 21-10-15 13:24 |只看該作者
Ch79 發表於 21-10-15 12:57
頭先講咗,以為落係全額度又係岩,就算唔填租金,真係無諗咁多野。信不信由你。我而家只係想快d搵到個職員 ...

如果你咁講2句就解釋到,我真係覺得唔公平


子爵府

積分: 13149


79#
發表於 21-10-15 13:24 |只看該作者
Ch79 發表於 21-10-15 13:14
好多謝,你信我。哩度有d人實下咬住我係呃錢。我只係想解決咗件事,快搵到位職員。
...

唯有星期一搵個負責職員解釋清楚,今次當買個教訓,下次乜都照填

相信如果之前一直有報開,今次一時大意,應該唔大問題既


伯爵府

積分: 19959

想生BB熱投


80#
發表於 21-10-15 13:25 |只看該作者
Ch79 發表於 21-10-15 13:12
我只係無填租金,因為計到係半額,填唔填係半額,但後來又出咗全額,我收到,都係以為係岩。自己又無再去 ...

我明你意思。我睇晒你的貼的。真係研究點幫你,所以你交表時有交到稅單,而你稅單有寫你有租金收入架麻,係咪先?
I am Agent P

首頁
23456...11

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo