自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


珊瑚宮

積分: 102256

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


61#
發表於 21-11-3 15:49 |只看該作者
究竟我是誰 發表於 21-11-3 11:47
新聞報導話有人因為唔用“安心出行”而唔去街市,其實都係好事,由疫情第一日已經叫人減少外出,可惜……
...

一次半次呱呱嘈啫!
多幾次咪死死氣去學囉


侯爵府

積分: 22523


62#
發表於 21-11-3 15:51 |只看該作者
kerotan 發表於 21-11-3 15:10
睇新聞講啲老人家點慘好難用
唔通香港啲老人家係蠢過內地老人家

由內地落香港既老人家,突然都話唔識用。

點解佢係內地乜都識嘅?


珍珠宮

積分: 31027


63#
發表於 21-11-3 15:57 |只看該作者
teresayan07 發表於 21-11-3 12:17
我真係識人決定唔再去公立醫院覆診。。佢本來有腎病。。係要長期覆診。。
個人選擇。。佢咪從此睇私家囉。 ...

ok呀!起碼佢言行一致貫徹始終,如果派錢同消費券都冇攞嘅話更佩服佢!


珍珠宮

積分: 30971


64#
發表於 21-11-3 16:15 |只看該作者

回覆樓主:

我好唔鍾意用安心出口, 又要攞電話出嚟、打開個app、掃 q r code、mark離開

最好去到邊, 都攝錄曬 , 同埋自動感應我喺邊, 唔使煩

行得正企得正, 完全唔怕人知我行蹤


男爵府

積分: 7303


65#
發表於 21-11-3 16:23 |只看該作者
teresayan07 發表於 21-11-3 12:17
我真係識人決定唔再去公立醫院覆診。。佢本來有腎病。。係要長期覆診。。
個人選擇。。佢咪從此睇私家囉。 ...

呢啲正宗同錢鬥氣 不過有錢又吾同講法既


翡翠宮

積分: 86112


66#
發表於 21-11-3 16:26 |只看該作者
究竟我是誰 發表於 21-11-3 11:47
新聞報導話有人因為唔用“安心出行”而唔去街市,其實都係好事,由疫情第一日已經叫人減少外出,可惜……
...

今日第一次响街市嘟,入到去真係比平時少咗啲人,行得舒服咗


水晶宮

積分: 70251

熱血勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


67#
發表於 21-11-3 16:50 |只看該作者
20162016 發表於 21-11-3 16:26
今日第一次响街市嘟,入到去真係比平時少咗啲人,行得舒服咗

天氣再凍啲或大節前,就會見真章


翡翠宮

積分: 86112


68#
發表於 21-11-3 17:15 |只看該作者
究竟我是誰 發表於 21-11-3 16:50
天氣再凍啲或大節前,就會見真章

其實最緊要有人捉,否則好多人都會蛇入去


男爵府

積分: 5689


69#
發表於 21-11-3 17:45 |只看該作者
我地就話想街市少D人,做生意个D就5会甘講,一陣少左生意,又走出來鬧政府


子爵府

積分: 13982


70#
發表於 21-11-3 19:41 |只看該作者
廷廷媽 發表於 21-11-3 12:01
去深山做野人, 安心出行而家政府係慢慢滲入哂所有地方, 等d市民習慣用, 第時分分鐘入商場, 搭車都要用, 死 ...

其實係有少少損害人身自由,但為左抗疫,大家忍下。


珍珠宮

積分: 43610

2024年龍年勳章


71#
發表於 21-11-3 19:48 |只看該作者
既然長者唔識用或無智能手機,可否用有實名長者八達通拍卡代替。


男爵府

積分: 5570


72#
發表於 21-11-3 20:12 |只看該作者
維仔媽媽 發表於 21-11-3 13:40
政府部門帶頭做系好的好開始。如果疫情持續,其他食肆,交通工具等,要強制用安心出行系遲早的事 ...

本帖最後由 ken6555 於 21-11-3 20:14 編輯

全力支持搭港鐵/巴士,強制要用安心出行,否則唔可以搭公共交通工具。

點解搭港鐵同巴士唔使?港鐵繁忙時間觀塘、荃灣線、九龍塘站車廂人迫人,仲迫過去街市,唔應該因為執行困難而唔做, 咁樣對防疫無幫助。


男爵府

積分: 5570


73#
發表於 21-11-3 20:15 |只看該作者
HL7646 發表於 21-11-3 19:41
其實係有少少損害人身自由,但為左抗疫,大家忍下。

最慘係做D唔做D, 搭港鐵/巴士公共交通工具。繁忙時間人貼人,仲迫過去街市買餸。


男爵府

積分: 6395


74#
發表於 21-11-3 20:21 |只看該作者
ken6555 發表於 21-11-3 20:12
本帖最後由 ken6555 於 21-11-3 20:14 編輯

全力支持搭港鐵/巴士,強制要用安心出行,否則唔可以搭公共 ...

乜都都安心冇問題,但不如直接自動scan,如果每入一個地方都要離開之前場所,再入新場所,咁好煩wo。


子爵府

積分: 14172


75#
發表於 21-11-3 20:28 |只看該作者
sunnymama2 發表於 21-11-3 13:01
其實一個唔做壞事的人,怕咩比人跟蹤?

調轉,如果嗰班人比人打劫定強x,跟蹤功能,cctv係可以幫助破案

出軌男


珍珠宮

積分: 33944

虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章


76#
發表於 21-11-3 20:29 |只看該作者
呢班人講吓啫


子爵府

積分: 13982


77#
發表於 21-11-3 21:24 |只看該作者
ken6555 發表於 21-11-3 20:15
最慘係做D唔做D, 搭港鐵/巴士公共交通工具。繁忙時間人貼人,仲迫過去街市買餸。
...

如果連搭車都要do 安心出行,只係加重Mtr/巴士公司前缐職員的工作,又要俾好多上班族駡/投訴,吃力不討好,好擾民。


侯爵府

積分: 24362


78#
發表於 21-11-3 21:45 |只看該作者

回覆樓主:

我有同事唔用,我盡量避免搵佢地食飯


水晶宮

積分: 54401

馬年勳章


79#
發表於 21-11-3 22:03 |只看該作者
Piaget 發表於 21-11-3 14:37
係呀!見過有人拒絕用安心出行無得入餐廳食飯,咁米幾好,少d人坐得舒服d
...


OH~比人拒絕入去食飯? 咪好瘀??


侯爵府

積分: 20907


80#
發表於 21-11-4 08:02 |只看該作者
ken6555 發表於 21-11-3 20:12
本帖最後由 ken6555 於 21-11-3 20:14 編輯

全力支持搭港鐵/巴士,強制要用安心出行,否則唔可以搭公共 ...
不如直接用健康碼

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo