家庭理財

跳至

首頁
23456...15

尾頁
   5


伯爵府

積分: 15565


61#
發表於 22-1-6 15:41 |只看該作者
Irene1121 發表於 22-1-6 15:38
Calling樓主土土

唔開工嗰位係bbc樓主呀!


男爵府

積分: 6558


62#
發表於 22-1-6 15:43 |只看該作者
babe13E 發表於 22-1-6 15:27
水泥股下午升多左。
科技股好多都有得升。

1313就係今日俾你點讚之後發威升到$6.24
我當時係想6.06左右入貨,點知而家我hold住咗冇入
遲啲再睺下

今日入咗京東健康、小米、嗶哩
昨日入咗騰訊、美團
夠哂飽滿 所以我要唞唞冷靜一下
人有善念,天必佑之,福祿隨之,眾神衛之,眾邪遠之,眾人成之


男爵府

積分: 6558


63#
發表於 22-1-6 15:44 |只看該作者
babe13E 發表於 22-1-6 15:41
唔開工嗰位係bbc樓主呀!

calling bbc
你近排忙緊咩啊?
人有善念,天必佑之,福祿隨之,眾神衛之,眾邪遠之,眾人成之


伯爵府

積分: 15565


64#
發表於 22-1-6 15:47 |只看該作者
Irene1121 發表於 22-1-6 14:36
我見到今日有走強訊息 令我哋有返展望

懷疑今日個個係度抄底,今朝跌200點,到而家個市升緊15x,巴巴好叻呀!升5%


伯爵府

積分: 15565


65#
發表於 22-1-6 15:50 |只看該作者
Irene1121 發表於 22-1-6 15:43
1313就係今日俾你點讚之後發威升到$6.24
我當時係想6.06左右入貨,點知而家我hold住咗冇入
遲啲再 ...

嘩!你好勇呀!個市如果來緊大升、抵你賺大錢架!


伯爵府

積分: 15565


66#
發表於 22-1-6 15:55 |只看該作者
babe13E 發表於 22-1-6 14:30
剛剛入左科指。

估唔到咁快就有下午茶賺下,等睇下可唔可以賺個自助餐返黎先。


男爵府

積分: 6558


67#
發表於 22-1-6 15:57 |只看該作者
babe13E 發表於 22-1-6 15:50
嘩!你好勇呀!個市如果來緊大升、抵你賺大錢架!

我係溝貨咋 過去兩年我沽咗啲科技股,之後逢跌一些就會增持
儲下儲下、溝下溝下都唔係好平咋
雖然之前我買入唔係最高位,都係高高地,升極都係賺得有限
人有善念,天必佑之,福祿隨之,眾神衛之,眾邪遠之,眾人成之


男爵府

積分: 6558


68#
發表於 22-1-6 15:59 |只看該作者
babe13E 發表於 22-1-6 15:55
估唔到咁快就有下午茶賺下,等睇下可唔可以賺個自助餐返黎先。

賺多D再擺一圍請埋我哋食
人有善念,天必佑之,福祿隨之,眾神衛之,眾邪遠之,眾人成之


伯爵府

積分: 15565


69#
發表於 22-1-6 16:04 |只看該作者
Irene1121 發表於 22-1-6 15:59
賺多D再擺一圍請埋我哋食

我請你係咪敢出?!


伯爵府

積分: 15565


70#
發表於 22-1-6 16:11 |只看該作者
bbc2018 發表於 22-1-6 08:43
上次$111買完隔日大升後,又跌返落嚟,好在呢個位附近識反彈,自己下次在$100才會再加碼

688昨日 ...

收市果然企穩$20樓上!
內房股走2極!


男爵府

積分: 6558


71#
發表於 22-1-6 16:13 |只看該作者
babe13E 發表於 22-1-6 16:04
我請你係咪敢出?!

但我想見埋土土及bbc
可以一圍台四個人 可能再過D日子歲月先

大約10年前呢度財經版,我哋都有私底下組咗個股票群組,不過而家板規更嚴格唔俾私下組群
當時我都有加入,佢哋好積極好短炒
跟住我工作忙碌,冇乜點樣炒股
所以慢慢之後脫離咗,而且嗰啲群組炒股我覺得係有啲危危地
人有善念,天必佑之,福祿隨之,眾神衛之,眾邪遠之,眾人成之


伯爵府

積分: 15565


72#
發表於 22-1-6 16:26 |只看該作者
本帖最後由 babe13E 於 22-1-6 16:27 編輯
Irene1121 發表於 22-1-6 16:13
會 但我想見埋土土及bbc
可以一圍台四個人 可能再過D日子歲月先

哎呀!我唔知佢地有冇興趣同我地癲!要靠你落嘴頭!

原來你咁早已經玩炒股谷,不過公開好似安全啲,私下嗰啲可能幫人接左貨都唔知。


男爵府

積分: 6558


73#
發表於 22-1-6 16:34 |只看該作者
babe13E 發表於 22-1-6 16:26
哎呀!我唔知佢地有冇興趣同我地癲!要靠你落嘴頭!

原來你咁早已經玩炒股谷,不過公開好似安全啲,私下 ...

其實我細細個至廿幾歲好似有D社交障礙 唔係好識,不太鍾意同人溝通
再大D開朗咗之後及工作需要,一係口水佬咁講不停,一係講到亂哂籠 有啲神經質感
人有善念,天必佑之,福祿隨之,眾神衛之,眾邪遠之,眾人成之


男爵府

積分: 6558


74#
發表於 22-1-6 16:39 |只看該作者
babe13E 發表於 22-1-6 16:26
哎呀!我唔知佢地有冇興趣同我地癲!要靠你落嘴頭!

原來你咁早已經玩炒股谷,不過公開好似安全啲,私下 ...

係呢 同唔深入熟人去私下底組group會有危機
呢個係我個人規條之一
除非日子有功,大家熟咗摸得透之下,聯誼下也是好事 期待這日子
人有善念,天必佑之,福祿隨之,眾神衛之,眾邪遠之,眾人成之


珍珠宮

積分: 39497


75#
發表於 22-1-6 17:37 |只看該作者
babe13E 發表於 22-1-6 15:41
唔開工嗰位係bbc樓主呀!

年頭到年尾,又係講836,之後轉688,講來講去有啲悶啦!趁12月做年結



珍珠宮

積分: 39497


76#
發表於 22-1-6 17:44 |只看該作者
Irene1121 發表於 22-1-6 15:44
哦 calling bbc
你近排忙緊咩啊?

我見您哋都靜曬,當初開post, 亦無諗住回應咁耐,趁年結開脫,有空或有興致時才入去其他post回應吓比較輕鬆

12月阿囡放聖誕假2個星期,又有飲宴,開課後,阿囡考試,比較困身

不過近排市跌,亦有沽,有買,睇住自己組合


珍珠宮

積分: 39497


77#
發表於 22-1-6 17:49 |只看該作者
Irene1121 發表於 22-1-6 16:13
會 但我想見埋土土及bbc
可以一圍台四個人 可能再過D日子歲月先

投資好個人,我從末私下加入股票群組,其他討論區群組亦末試過


伯爵府

積分: 15565


78#
發表於 22-1-6 17:50 |只看該作者
Irene1121 發表於 22-1-6 16:34
其實我細細個至廿幾歲好似有D社交障礙 唔係好識,不太鍾意同人溝通
再大D開朗咗之後及工作需要 ...

我都唔識同人溝通,好驚開口及著脷,所以我鐘意喺網上同你地吹水。文字可以慢慢諗慢慢打,面對面就反應遲鈍。


伯爵府

積分: 15565


79#
發表於 22-1-6 17:52 |只看該作者
bbc2018 發表於 22-1-6 17:49
投資好個人,我從末私下加入股票群組,其他討論區群組亦末試過

喂!你唔好迴避問題啦!你知我地問你乜嘢架!


琥珀宮

積分: 169645


80#
發表於 22-1-6 17:52 |只看該作者
Irene1121 發表於 22-1-6 15:43
1313就係今日俾你點讚之後發威升到$6.24
我當時係想6.06左右入貨,點知而家我hold住咗冇入
遲啲再 ...

我都想入小米,未買過

首頁
23456...15

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo