自由講場

跳至

首頁

尾頁
   4


男爵府

積分: 6146


61#
發表於 22-3-8 18:06 |只看該作者
貓咪達人 發表於 22-3-8 17:39
係呀,係悅通呀,但今日派俾我既哥哥係神州

希望同你一樣,突然間有人送貨俾我就好啦
Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life. - Confucius


公爵府

積分: 27227


62#
發表於 22-3-8 18:06 |只看該作者
sallybaby4280 發表於 22-3-8 17:59
唔好意思,因為我第一次用京東,想問下貨到自提點,係咪會有自提碼俾我地?定係講電話號碼就拎到?Thank y ...

唔好意思喔,我未試過自提點拎貨喔,我揀直運到住宅喔


公爵府

積分: 27227


63#
發表於 22-3-8 18:08 |只看該作者
saltato 發表於 22-3-8 18:06
希望同你一樣,突然間有人送貨俾我就好啦

應該好快,留意聽電話


伯爵府

積分: 15447


64#
發表於 22-3-8 18:08 |只看該作者
貓咪達人 發表於 22-3-8 15:18
我直頭好似人生第一次淘寶收貨咁興奮,隔住個口罩都睇到我笑騎騎收貨
...

真係會。開心到即刻衝落床去拆貨


水晶宮

積分: 62306

畀面勳章


65#
發表於 22-3-8 18:12 |只看該作者
sallybaby4280 發表於 22-3-8 17:59
唔好意思,因為我第一次用京東,想問下貨到自提點,係咪會有自提碼俾我地?定係講電話號碼就拎到?Thank y ...

我試過一次自提,會有訊息的


複式洋房

積分: 131


66#
發表於 22-3-8 18:16 |只看該作者
lovelybaby2015 發表於 22-3-8 18:12
我試過一次自提,會有訊息的

唔該哂你^^我都啱啱收到信息,但信息只係話件貨到左。但又冇自提碼所以覺得奇怪


複式洋房

積分: 131


67#
發表於 22-3-8 18:17 |只看該作者
貓咪達人 發表於 22-3-8 18:06
唔好意思喔,我未試過自提點拎貨喔,我揀直運到住宅喔

唔緊要,多謝你^^


水晶宮

積分: 62306

畀面勳章


68#
發表於 22-3-8 18:29 |只看該作者
sallybaby4280 發表於 22-3-8 18:16
唔該哂你^^我都啱啱收到信息,但信息只係話件貨到左。但又冇自提碼所以覺得奇怪
...

有冇單號?


翡翠宮

積分: 83250

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


69#
發表於 22-3-8 18:35 |只看該作者
lovegeneration 發表於 22-3-8 16:21
想問吓呢排有冇人用官集?要等幾多日啊?

本帖最後由 andyman 於 22-3-8 18:35 編輯

28/2 落單發貨,5/3 樓下收貨,官集直運唔肯送上樓。


複式洋房

積分: 131


70#
發表於 22-3-8 18:35 |只看該作者
lovelybaby2015 發表於 22-3-8 18:29
有冇單號?

信息上面冇單號,但京東物流帳號入面就有單號


翡翠宮

積分: 83250

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


71#
發表於 22-3-8 18:46 |只看該作者
sallybaby4280 發表於 22-3-8 17:59
唔好意思,因為我第一次用京東,想問下貨到自提點,係咪會有自提碼俾我地?定係講電話號碼就拎到?Thank y ...

間間自提點唔同,我用過一間自提碼係我個手電號碼,另一間係京東訂單編號+手電號碼。
一杯香茗,一卷書,偷得半日閒散;一抹斜陽,一壺酒,願求半世消遙。


複式洋房

積分: 131


72#
發表於 22-3-8 18:52 |只看該作者
andyman 發表於 22-3-8 18:46
間間自提點唔同,我用過一間自提碼係我個手電號碼,另一間係京東訂單編號+手電號碼。
...

明白,唔該哂你^^


侯爵府

積分: 24800


73#
發表於 22-3-8 19:54 |只看該作者
saltato 發表於 22-3-8 16:06
請問你係咪悅通呀?我有一單都係唔知去咗邊,石沉大海

本帖最後由 purplechung 於 22-3-8 19:56 編輯

2/19 京東直發 24號已經收貨,2/19 國際轉運連花,3月1日交到悅通到而家都無消息,真係中左招都未收貨
悅通微信又無人回覆,問店家話退貨先可以退款,收到貨我駛鬼退咩。


男爵府

積分: 6146


74#
發表於 22-3-8 20:07 |只看該作者
purplechung 發表於 22-3-8 19:54
本帖最後由 purplechung 於 22-3-8 19:56 編輯

2/19 京東直發 24號已經收貨,2/19 國際轉運連花,3月1 ...

我同你一樣,真係驚中咗佢都未到⋯
Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life. - Confucius


大宅

積分: 3210


75#
發表於 22-3-8 20:10 |只看該作者
BABYPURPLE 發表於 22-3-8 15:07
我27號京東買左口罩直送香港,到而家仲係發往目的地途中

我27號京東買嘅野,3月2日已送上門了!
我全部京東自營買嘅


大宅

積分: 1573


76#
發表於 22-3-8 20:44 |只看該作者
VRbaby 發表於 22-3-8 17:53
我啱啱今日落單,好耐都攪唔掂重量,所以一次過買多啲算,扣除佢比既優惠,都要比3x運費另送上門20蚊。
請 ...

本帖最後由 nervousmichelle 於 22-3-8 20:44 編輯

送貨時唔好選擇集運,選擇官方直郵,咁樣即使地址係住宅,亦唔需要俾$20。買滿$200就可以減30運費。首頁click會員,可以領取優惠券同運費券。我喺京東買佐好多嘢,雙11同618會比較多優惠券,價錢比較抵。




myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg


男爵府

積分: 6189


77#
發表於 22-3-8 20:44 |只看該作者
小晴天 發表於 22-3-8 15:52
我淘寶用順豐,28/2集運,7/3到

請問你自取定送上門?


大宅

積分: 1261


78#
發表於 22-3-8 21:03 |只看該作者
myki 發表於 22-3-8 20:44
請問你自取定送上門?

送上門,係公司地址。


大宅

積分: 3510


79#
發表於 22-3-8 21:38 |只看該作者
nervousmichelle 發表於 22-3-8 20:44
本帖最後由 nervousmichelle 於 22-3-8 20:44 編輯

送貨時唔好選擇集運,選擇官方直郵,咁樣即使地址係 ...

本帖最後由 VRbaby 於 22-3-8 21:39 編輯

唔該哂,等我研究下先,我現在見到唔同店鋪買既野係各自送出既,係咪正常呢?

選直郵係咪都要達到199,3kg內先免運費呀?


大宅

積分: 1573


80#
發表於 22-3-8 21:59 |只看該作者
VRbaby 發表於 22-3-8 21:38
本帖最後由 VRbaby 於 22-3-8 21:39 編輯

唔該哂,等我研究下先,我現在見到唔同店鋪買既野係各自送出 ...

本帖最後由 nervousmichelle 於 22-3-8 22:03 編輯

你search嘅時候要加自營兩個字,例如買口罩,你要search"口罩 自營",咁樣就會篩走第三方賣家嘅產品。
如果個商品後面有藍色小字寫廠家發貨,咁就會由廠家直接快遞,時效同淘寶一樣。自營嘅商品,由京東嘅地區倉庫直接發货,送貨時間一般隔日收到。
廠家發货的自營商品亦係可以和京東自營的商品合併計算運費,而不會有額外的運費。但第三方賣家的商品,就跟淘寶一樣,單獨計算運費。
自營商品也是要買滿199才可以減$30運費。最好還是買自營商品,質量有保證,售後都方便啲。


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo