自由講場

跳至

首頁
23456...7

尾頁
   5


男爵府

積分: 6202


61#
發表於 22-3-14 17:17 |只看該作者
大力大力 發表於 22-3-14 17:12
我兩周前中左新冠、真係唔好以為似感冒、己好返 6日、但都覺得身體係弱左。
...
每個人身體唔同,我身邊老闆同事中完,無乜後遺症。

有法國兩個朋友係法國都中過兩次,都無咩

如果身體弱,可能會恢復時間長些



翡翠宮

積分: 96830

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 認識瑞士牛牛第一回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


62#
發表於 22-3-14 17:18 |只看該作者
20162016 發表於 22-3-14 17:16
衰咗咩


反黑...暴


男爵府

積分: 6202


63#
發表於 22-3-14 17:20 |只看該作者
aidan08 發表於 22-3-14 17:13
可以考慮返大陸?已經考慮緊啦。

佢哋視清零係方向,執行嘅所有政策係朝住呢個方向,但唔係只要有一單都 ...
如果你真係經歷過國內有一單的處理方式先來討論了

唔係我唔明,係你


大宅

積分: 1555


64#
發表於 22-3-14 17:20 |只看該作者
佩服樓主勇氣


水晶宮

積分: 69016

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 開心吸收勳章


65#
發表於 22-3-14 17:21 |只看該作者
aidan08 發表於 22-3-14 17:13
可以考慮返大陸?已經考慮緊啦。

佢哋視清零係方向,執行嘅所有政策係朝住呢個方向,但唔係只要有一單都 ...

好認同而家香港真係攞晒2 邊既壞處!最慘係望唔到盡頭。


侯爵府

積分: 21125


66#
發表於 22-3-14 17:23 |只看該作者
Boeing787 發表於 22-3-14 17:14
回覆 aidan08 的帖子


我相信當疫苗接種率再提升時,政府就會逐步將政策改向共存的方向。 ...

呢個政府,連推高打針率都完全無方法,無承擔無遠見,有足足差不多一年時間比佢做所有應對措施,乜都唔做。人哋新加坡一早有計劃共存,第一件事想盡辦法推高疫苗接種率,強硬政策係外國人都一定要遵守。香港政府?嘆慢板,唔做唔錯,後知後覺,要強唔強,軟弱無能,豪無方向。有個咁嘅政府,直情係香港人的恥辱!


翡翠宮

積分: 86112


67#
發表於 22-3-14 17:24 |只看該作者
blackberry 發表於 22-3-14 17:18
反黑...暴

你應該係反得好狠嗰隻


水晶宮

積分: 72983

2024年龍年勳章


68#
發表於 22-3-14 17:26 |只看該作者
aidan08 發表於 22-3-14 17:23
呢個政府,連推高打針率都完全無方法,無承擔無遠見,有足足差不多一年時間比佢做所有應對措施,乜都唔做 ...

星加坡有冇傳媒日日唱衰疫苗?
從天空到大地, 心臟在持續著令人眩暈的擺動, 那是初戀


侯爵府

積分: 21125


69#
發表於 22-3-14 17:26 |只看該作者
本帖最後由 aidan08 於 22-3-14 17:26 編輯
auroresy 發表於 22-3-14 17:20
如果你真係經歷過國內有一單的處理方式先來討論了

唔係我唔明,係你

一定要經歷過先來討論,你都幾有趣。咁個討論區執得啦!我大把朋友喺國內,唔係我幻想出嚟㗎!
香港人切切實實經歷過香港政府的無能管治,所以好有資格批評吧?你又認同否?


大宅

積分: 1555


70#
發表於 22-3-14 17:27 |只看該作者
auroresy 發表於 22-3-14 17:00
我都估唔到開這樣一個post, 都要招來咁多反對聲音,真係好攰

學下人地上海人都好呀,幾保護自己上海:wahah ...

好耐之前去上海出差都見識過本地人既優越感 個的士司機叫我唔應該對內地人帶有色眼鏡(利申我無做任何野 講任何野 可能傾計話我係香港嚟) 但全程宣洩對外省人既不滿 覺得佢地無本地人既水平 blah blah blah

我覺得好好笑


男爵府

積分: 6202


71#
發表於 22-3-14 17:28 |只看該作者
Rita 發表於 22-3-14 17:16
謝謝你分享咗呢篇文章。我覺得,現在部份人仇恨敵對政府的心態,口口聲聲不如一國一制,就如同YC反政府, ...
完全同意!

同意你講的現在這些反政府的心態同當時黑暴一樣,真心希望香港人可以好好珍惜一國兩制這個香港獨有的優勢!

我微信有上海 深圳朋友轉的圖片 文章,我完全了解國內並不完全是BK 所讚頌的那樣


珍珠宮

積分: 33882


72#
發表於 22-3-14 17:30 |只看該作者
麥兜媽 發表於 22-3-14 11:55
日日唱衰香港,其實真的要珍惜可以俾唱的時候,係小紅書見到有學生問,返咗大陸 唔想交租,唔知房東會唔會 ...

咁都未封你帳號嘛算好囉!


侯爵府

積分: 21125


73#
發表於 22-3-14 17:34 |只看該作者
Rita 發表於 22-3-14 17:26
星加坡有冇傳媒日日唱衰疫苗?

人哋有冇咁嘅傳媒都好,人哋個政府所有政策已經同香港政府好唔同!無咁嘅傳媒,就可以抹殺人哋政府所做,咁有成效嘅所有措施?包括最辣的唔打針唔會幫你比醫藥費,完全入唔到餐廳係一早推行。

管理傳媒,新加坡政府都自有一套。人哋擺到明唔係自由民主嘅地方。但係新加坡人接收外來資訊唔會少得過香港人。根本人哋成個政府就係管治有道,你唔喜歡可以選擇唔做新加坡人,但國民仍然甘之如飴!呢D根本就係人哋優勝嘅地方。只要對國家有利,需要強硬時一定會強硬。


男爵府

積分: 6202


74#
發表於 22-3-14 17:34 |只看該作者
rachel3088 發表於 22-3-14 17:20
佩服樓主勇氣
好攰了,唔覆果D反對派了,香港人太有自我批判精神,鍾意踩自己,無辦法


子爵府

積分: 10032


75#
發表於 22-3-14 17:37 |只看該作者
參考看2022年1月2日時的報導:

「清零」政策是讓市民有足夠時間接種疫苗。

袁國勇教授表示,強調「清零」政策並非一個長遠的政策,而是「買時間」讓市民接種新冠疫苗,呼籲市民盡快打針。

「清零」政策並非一個長遠的政策,「清零」政策是讓我們有機會,讓香港每名市民都有機會接種疫苗,尤其是長者。

他指出,雖然疫苗不可以保護到上呼吸道,仍有機會會感染,但疫苗的作用可以保護自己,不會有嚴重的併發症及死亡,又強調Omicron變種病毒並非只針對長者,呼籲市民盡早接種兩至三針新冠疫苗,以保護自己及社區,以及避免日後出現其他變種病毒。

https://topick.hket.com/article/3145278/


男爵府

積分: 6202


76#
發表於 22-3-14 17:37 |只看該作者
aidan08 發表於 22-3-14 17:34
人哋有冇咁嘅傳媒都好,人哋個政府所有政策已經同香港政府好唔同!無咁嘅傳媒,就可以抹殺人哋政府所做, ...
你這個說法我同意,香港政府的確係唔夠強硬,我都支持出台嚴厲政策支持打針


子爵府

積分: 10032


77#
發表於 22-3-14 17:38 |只看該作者
香港的防疫政策是受內地影響,所以也可以參考看內地做法。
中國的「動態清零」政策並不是永久不變,疫情防控需根據疫情變化、人群的抵抗力等多種要素綜合確定。也就是說明疫苗接種率是關鏈,因為接種疫苗就夠提升民眾對新冠病毒的抵抗力。

2022年2月6日的報導=

中國國家衛健委新冠疫情應對處置工作領導小組專家組組長梁萬年,近期在接受鳳凰衛視台專訪時明確指出,“動態清零”不等於追求零感染,關鍵在於快速發現快速處置。

梁萬年:“一旦被感染,我們能夠快速發現、快速處置、精準管控和有效救治。‘動態清零’也不等於零容忍。我們零容忍的是什麼呢?就是說你一旦發現有病例,你的作為慢,動作不夠快、措施不落實,那個是不容許的。”

梁萬年還指出,儘管omicron的重症率和病死率相較delta毒株較低,但相較普通流感仍然較高,此外,疫情仍處於全球大流行期,病毒也在不斷變異,因此,絕不能夠掉以輕心,仍須堅持動態清零的防疫方針。

梁萬年:“這個疾病必須認識到它的傳播速度快,它的受感染人群多,那麼它就很容易造成絕對數的重症乃至死亡的增加,所以不能掉以輕心。”

梁萬年:“中國的內地經過了幾十起的疫情,我們採取了一系列措施,很快就能在最長潛伏期左右把疫情有效地遏制住,使它不出現連續性的傳播,它就起到作用了。”

在內地,疫苗的接種率已經超過80%,本地感染總體較少,但正因如此,也有觀點認為,中國無法建立免疫屏障,反而會成為全球免疫窪地。 對此梁萬年指出,中國疫苗接種率高,已經具備較高的主動免疫能力,而且疫苗對預防重症和死亡仍然有效,因此所謂免疫“窪地”、沒有免疫的假設都是不成立的。

梁萬年:“我們中國共產黨、中國政府的一種抗疫的理念是‘生命至上,人民至上’,我們不能眼看著它的傳播力這麼快,而且還會導致重症和死亡。所以說omicron致病率低是和delta比,但是我們一定是要盡最大的努力來保護生命,保護人民群眾的身體健康,這是我們的理念所決定的。”

同時,梁萬年也指出,“動態清零”政策並不是永久不變的,疫情防控仍需根據疫情變化、人群的抵抗力等多種要素綜合確定。
https://www.163.com/dy/article/G ... f=post1603_tab_news


珍珠宮

積分: 30994

2018復活節勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 睛靈勳章


78#
發表於 22-3-14 17:40 |只看該作者
shobi 發表於 22-3-14 17:30
咁都未封你帳號嘛算好囉!

其實都好,俾我了解下,之前諗住個囡如果之後成績一般 咁返大陸讀書都好,宜家怕咗,自己認知為好平常的 原來係入面好緊要,萬一個細嘅踩C就麻煩


侯爵府

積分: 21125


79#
發表於 22-3-14 17:42 |只看該作者
auroresy 發表於 22-3-14 17:28
完全同意!

同意你講的現在這些反政府的心態同當時黑暴一樣,真心希望香港人可以好好珍惜一國兩制這個香港 ...

黑暴?我全家人同最close 嘅朋友全部都憎到入骨!

批評政府唔係反政府,愛之深責之切。明明好多嘢做得唔好,當睇唔到,唔提出意見,對個社會有好處?咁同黃屍盲撐黑暴有乜分別?


珍珠宮

積分: 33882


80#
發表於 22-3-14 17:43 |只看該作者
麥兜媽 發表於 22-3-14 17:40
其實都好,俾我了解下,之前諗住個囡如果之後成績一般 咁返大陸讀書都好,宜家怕咗,自己認知為好平常的 ...

唔好係微信朋友圈放敏感話題,一陣比人篤灰就大鑊。

首頁
23456...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo