自由講場

跳至

首頁

尾頁
   9


象牙宮

積分: 239680


61#
發表於 22-3-15 07:30 |只看該作者
JulieMay 發表於 22-3-14 23:18
點解會咁快? 疫苗之後會有確診徵狀咩?


會架。
1-3次打針都會中。
不能只打1針。
想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。


男爵府

積分: 9400


62#
發表於 22-3-15 07:39 |只看該作者
我兩個朋友都係 一打完中 之前自己做過快測冇事先去打


侯爵府

積分: 22466

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 BK Milk勳章


63#
發表於 22-3-15 08:01 |只看該作者
其實關咩事,宜家日日咁多人中,又周圍走……中咗都唔出奇姐,咁啱你高峰期打針姐


象牙宮

積分: 216490


64#
發表於 22-3-15 08:01 |只看該作者

回覆樓主:

異常確診


男爵府

積分: 6621


65#
發表於 22-3-15 08:09 |只看該作者
clarawuwu 發表於 22-3-15 02:45
好多人唔明,唔關打針事。
事實係佢未打針前,已經中咗,潛伏期去打針,之後病發呈陽性。
...

所以我出門囗去打針前做次快測先,安心D先去打,如果快測都未驗到就無辦法啦!


水晶宮

積分: 60629


66#
發表於 22-3-15 08:15 |只看該作者
其實外國早有數據,接種率同感染率成正比


子爵府

積分: 13220


67#
發表於 22-3-15 08:22 |只看該作者

回覆樓主:

要帶N95或2個口罩,專家話帶一個冇用


珊瑚宮

積分: 117749


68#
發表於 22-3-15 08:25 |只看該作者
其實我都唔明 次次都話關打針時就中 係咁岩得咁橋姐 唔通淨係出街打針 邊度都冇去咩


男爵府

積分: 8021


69#
發表於 22-3-15 08:25 |只看該作者
Gniw 發表於 22-3-14 23:46
真心唔明,又冇除口罩,過程又冇接觸其他人,點解都會中呢?

係空氣傳染!

佢行過身邊嘅人,有人中左!所以⋯都會中!

或者,係免疫能力較弱者


男爵府

積分: 7571


70#
發表於 22-3-15 08:29 |只看該作者
spikenard 發表於 22-3-15 07:28
不是,要14日

係陳逑句


翡翠宮

積分: 79902

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


71#
發表於 22-3-15 08:30 |只看該作者

回覆樓主:

我朋友搭升降機同確診者同時上樓,中咗


珍珠宮

積分: 39666

開心吸收勳章


72#
發表於 22-3-15 08:30 |只看該作者
tansyneko 發表於 22-3-14 23:35
親戚都係,打完第二日就中

潛伏期都3-4日,沒打疫苗之前已經中咗。同你親戚同場一起打針啲人就慘啦!一個唔覺意就會被你親戚傳染。


男爵府

積分: 8021


73#
發表於 22-3-15 08:31 |只看該作者
chuiyeebird 發表於 22-3-15 08:25
其實我都唔明 次次都話關打針時就中 係咁岩得咁橋姐 唔通淨係出街打針 邊度都冇去咩:unk ...

係!因為,我阿媽就係咁..
(因為,我果日跟我住我阿媽尾..)

果日,打完針之後,真係即刻搭車返屋企

無奈,幾天後,她驗到即中(她自己當日都接受唔到以為,自己是感冒)


或者,你又可以咁講…中既人,有時可能免疫力比較弱D,又或者,有時真係要睇彩數⋯⋯


男爵府

積分: 8360


74#
發表於 22-3-15 09:00 |只看該作者
Horsebbj 發表於 22-3-15 07:27
打疫苗前4日有無每日做快速檢測? 新冠潛伏期有幾日的, 她打針後第幾日發病?
...
佢話無做 因為無唔舒服。 第三日發病


男爵府

積分: 8360


75#
發表於 22-3-15 09:02 |只看該作者
airhei 發表於 22-3-15 06:04
坐咩交通工具先,哈好賴打疫苗
個仔車佢。


珍珠宮

積分: 35332

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章


76#
發表於 22-3-15 09:06 |只看該作者
tsewong 發表於 22-3-15 00:21
本帖最後由 tsewong 於 22-3-15 00:21 編輯

之前打科興去做核酸就試過假陽性,因為科興係死咗嘅病毒, ...

t 細胞記憶係科興, mrna係產生抗體嘅B 細胞


公爵府

積分: 25689


77#
發表於 22-3-15 09:07 |只看該作者

回覆樓主:

其實我都係,10號去完體育館,第三針。
之後12號晚就中左,但呢7號落樓下補貨同10號去完打針之後,無再出街


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


78#
發表於 22-3-15 09:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 42386

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


79#
發表於 22-3-15 09:18 |只看該作者
芒果米池 發表於 22-3-15 01:45
我上次都係4日就中,唔知關唔關事,但如果係咁樣中,但場應該唔只我一個中喎
...

我都係咁諗。


侯爵府

積分: 24232

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章


80#
發表於 22-3-15 09:22 |只看該作者
Charlotte_mom 發表於 22-3-15 09:10
我都唔信,好多人都話打針地點中,咁大量工作人員日日返工,應該中晒啦
出得街打針,總要經走廊、搭lift、 ...

周圍都係隱形患者, 患者, 快速檢測陰性但實際是陽性的患者, 復陽患者,緊密接觸者, 大廈垂直或橫向傳播, 又會落樓攞外賣, 網購食物和日用品,就算唔出街都有風險, 但就話係打完針中, 真係水洗都唔清

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo