自由講場

跳至

首頁
23456...7

尾頁
   76


男爵府

積分: 9968


61#
發表於 22-4-26 22:32 |只看該作者
tseman 發表於 22-4-26 22:17
想請問如老人家已打第一針,3月頭快測確診並已申報,並打算確診康復後3個月再打第二針,呢個情況要否申請 ...

確診已當打一針,嚟緊再打應該是第三針,紙本康復碼就要開返相關部門,同埋間餐廳會唔會接受,好似之前咁話隔離令都可以當證明打一針堂食,但有餐廳以免有灰色地帶為自己帶來罸款或停業,都唔接受隔離令,真係要兩面睇


複式洋房

積分: 184


62#
發表於 22-4-26 22:34 |只看該作者
小小兔仔 發表於 22-4-26 22:32
確診已當打一針,嚟緊再打應該是第三針,紙本康復碼就要開返相關部門,同埋間餐廳會唔會接受,好似之前咁 ...

謝謝!


男爵府

積分: 6503

2018復活節勳章


63#
發表於 22-4-26 22:37 |只看該作者
Lovelyson2 發表於 22-4-26 22:03
請問邊個網址補返申報?

https://www.idea.gov.hk/chp-cdb/isolation_record/tc/start/section1
開始用呢個登記 比email快很多有
昨日幫家人弄 晚上已有 隔離令


男爵府

積分: 6503

2018復活節勳章


64#
發表於 22-4-26 22:38 |只看該作者
Rainchan520 發表於 22-4-26 22:37
https://www.idea.gov.hk/chp-cdb/isolation_record/tc/start/section1
開始用呢個登記 比email快很多有
...

有人貼出來


男爵府

積分: 9968


65#
發表於 22-4-26 22:39 |只看該作者
tseman 發表於 22-4-26 22:17
想請問如老人家已打第一針,3月頭快測確診並已申報,並打算確診康復後3個月再打第二針,呢個情況要否申請 ...

我幫媽媽買左部2手智能手機,部機只裝左安心出行,入面send1個鐘離開,當然視乎老人家一般在食市留幾耐,之後再幫她上載晒醫生紙同康復碼,之後同媽媽講要入餐廳食嘢唔識掃就搵職員幫手,一路以來都沒問題,之後慢慢媽媽重識自己用


複式洋房

積分: 184


66#
發表於 22-4-26 22:42 |只看該作者
小小兔仔 發表於 22-4-26 22:39
我幫媽媽買左部2手智能手機,部機只裝左安心出行,入面send1個鐘離開,當然視乎老人家一般在食市留幾耐, ...

謝謝妳的建議


大宅

積分: 3361


67#
發表於 22-4-26 22:45 |只看該作者
Rainchan520 發表於 22-4-26 22:37
https://www.idea.gov.hk/chp-cdb/isolation_record/tc/start/section1
開始用呢個登記 比email快很多有
...

Thx


男爵府

積分: 5070


68#
發表於 22-4-26 23:44 |只看該作者
giagia 發表於 22-4-26 19:28
輸入左但寫無找到記錄。

Me too


大宅

積分: 1790


69#
發表於 22-4-27 07:19 |只看該作者
小小兔仔 發表於 22-4-26 22:32
確診已當打一針,嚟緊再打應該是第三針,紙本康復碼就要開返相關部門,同埋間餐廳會唔會接受,好似之前咁 ...

有冇人試過,只用紙本衞生署陽性紀錄去疫苗中心打針?能否做到skip第二針,直接第三針?
我地send email等了一星期都未有康復碼


男爵府

積分: 9968


70#
發表於 22-4-27 08:04 |只看該作者
janttse 發表於 22-4-27 07:19
有冇人試過,只用紙本衞生署陽性紀錄去疫苗中心打針?能否做到skip第二針,直接第三針?
我地send email等 ...

唔使康復碼,如你有上報,有隔離令等,衛生署都會有記錄,同埋都會問你之前有無確診過,只要出示隔離令或確診短訊就可以,屋企人去打針都係咁,亦問過醫院打疫苗嘅職員,正常有上報或係政府診所/醫院交樽或採樣,都會有記錄


大宅

積分: 1790


71#
發表於 22-4-27 10:47 |只看該作者
小小兔仔 發表於 22-4-27 08:04
唔使康復碼,如你有上報,有隔離令等,衛生署都會有記錄,同埋都會問你之前有無確診過,只要出示隔離令或 ...

多謝


男爵府

積分: 6503

2018復活節勳章


72#
發表於 22-4-27 22:35 |只看該作者
Lovelyson2 發表於 22-4-26 22:45
Thx

你登記左,有冇收到訊息?


大宅

積分: 3361


73#
發表於 22-4-27 23:18 |只看該作者
Rainchan520 發表於 22-4-27 22:35
你登記左,有冇收到訊息?

今日已經收到了,謝謝!


男爵府

積分: 6503

2018復活節勳章


74#
發表於 22-4-27 23:19 |只看該作者
Lovelyson2 發表於 22-4-27 23:18
今日已經收到了,謝謝!

點解我登記,收唔到任何SMS,我係咪做少左啲咩步驟


男爵府

積分: 6503

2018復活節勳章


75#
發表於 22-4-27 23:20 |只看該作者
Lovelyson2 發表於 22-4-27 23:18
今日已經收到了,謝謝!

你係咪即時登記,即時收到?


子爵府

積分: 13202

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 HiPP勳章(1) 好媽媽勳章


76#
發表於 22-4-27 23:41 |只看該作者
Rainchan520 發表於 22-4-26 22:37
https://www.idea.gov.hk/chp-cdb/isolation_record/tc/start/section1
開始用呢個登記 比email快很多有
...

琴晚登記,今天收到SMS,有康復記錄連2維碼
我B仔10月4日出世. 3.78KG
18MTH 15KG,84.5CM
13MTH 13KG,82.5CM
10MTH 12.42KG(連衫)
6MTH 10.08KG,72.5CM
5MTH 9.8KG(連衫)
4MTH 8.73KG,68CM
3.5MTH 8.98KG(連衫)
3MTH 8.4KG(連衫)
2MTH 6.9KG,61.5CM
1MTH 5.2KG


男爵府

積分: 6503

2018復活節勳章


77#
發表於 22-4-27 23:50 |只看該作者
heidys 發表於 22-4-27 23:41
琴晚登記,今天收到SMS,有康復記錄連2維碼

唉,得我收唔到,唯有再登記一次。

我試轉其他電話號碼,睇下收唔收到訊息


子爵府

積分: 10330


78#
發表於 22-4-28 00:05 |只看該作者
小小兔仔 發表於 22-4-26 19:46
咁你send E-mail比佢哋話下載唔到二維碼[email protected],最好上載埋隔離令,之前小朋友都攞唔到,我send完 ...

請問你小朋友係12歲以上嗎?


男爵府

積分: 9968


79#
發表於 22-4-28 07:59 |只看該作者
wowobibi 發表於 22-4-28 00:05
請問你小朋友係12歲以上嗎?

一個係一個唔係


大宅

積分: 1416


80#
發表於 22-4-28 08:54 |只看該作者
Rainchan520 發表於 22-4-26 22:37
https://www.idea.gov.hk/chp-cdb/isolation_record/tc/start/section1
開始用呢個登記 比email快很多有
...

請問知唔知道可以補申報番2月&3月時的快測嗎?

首頁
23456...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo