自由講場

跳至

首頁

尾頁
   29


水晶宮

積分: 60629


61#
發表於 22-10-30 23:12 |只看該作者
ChingMan1002 發表於 22-10-29 17:46
一日食兩樣生果

戒咗佢啦!
果糖脂肪肝比酒精性脂肪肝仲衰


公爵府

積分: 27554

好媽媽勳章


62#
發表於 22-10-30 23:14 |只看該作者
我都想知如何減內脂肪
[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


水晶宮

積分: 60629


63#
發表於 22-10-30 23:16 |只看該作者
Jamesmama 發表於 22-10-30 23:14
我都想知如何減內脂肪

試下168
又或者試下一星期斷食一整天


大宅

積分: 4351


64#
發表於 22-10-31 00:39 |只看該作者
Joejo88 發表於 22-10-30 23:08
用什麼方法令脂肪肝消失?

我不煙不酒,主要改食清淡,戒宵夜, 水果每日六點前食,份量不多過兩個。運動主要步行,另外有食CLA


男爵府

積分: 9845


65#
發表於 22-10-31 07:44 |只看該作者
ChingMan1002 發表於 22-10-29 17:46
一日食兩樣生果

兩樣,份量有幾多?多就有機會出事。


大宅

積分: 4007


66#
發表於 22-10-31 08:54 |只看該作者
ms.aeroplane 發表於 22-10-31 07:44
兩樣,份量有幾多?多就有機會出事。

例如一個橙加一個奇異果


大宅

積分: 4007


67#
發表於 22-10-31 08:55 |只看該作者
dotwoo 發表於 22-10-31 00:39
我不煙不酒,主要改食清淡,戒宵夜, 水果每日六點前食,份量不多過兩個。運動主要步行,另外有食CLA
...

什麼是cla? 其實平日下午嗰餐都只係食隔夜餸,而家都唔知仲有乜嘢可以食了(emoji)‍♀️


大宅

積分: 4007


68#
發表於 22-10-31 08:56 |只看該作者
豬仔嘜 發表於 22-10-30 23:12
戒咗佢啦!
果糖脂肪肝比酒精性脂肪肝仲衰

(emoji)(emoji)(emoji)超鍾意食生果


大宅

積分: 4007


69#
發表於 22-10-31 08:57 |只看該作者
sharon_pig 發表於 22-10-30 10:01
我同你一樣高 高峰期56kg 驗到胆固醇 擲界 醫生都無話要減 自己都驚 已即減 現46
...

(emoji)(emoji)(emoji)


男爵府

積分: 9845


70#
發表於 22-10-31 09:06 |只看該作者
ChingMan1002 發表於 22-10-31 08:54
例如一個橙加一個奇異果

本帖最後由 ms.aeroplane 於 22-10-31 09:08 編輯

其實最好係一日兩份生果,每份生果你拳頭大細,唔好當飯後果,最好兩歺之間食。盡量揀糖份低嘅!
如果你晚餐之後即食,晚餐已經有食飯,飯同果糖已經係會令你積存熱量,如果食完又唔郁,脂肪就不知不覺儲存響內臟。你bmi正常,但要睇埋体態比例,有冇胃腩,腰比例係咪粗!好多人全個人睇落唔肥,但有肚腩,尤其係胃腩,都比較有可能出現脂肪內臟。


珊瑚宮

積分: 109534

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章


71#
發表於 22-10-31 09:09 |只看該作者
ChingMan1002 發表於 22-10-31 08:55
什麼是cla? 其實平日下午嗰餐都只係食隔夜餸,而家都唔知仲有乜嘢可以食了(emoji)‍♀️
...
做多D運動可以食多D野


大宅

積分: 4351


72#
發表於 22-10-31 16:46 |只看該作者
ChingMan1002 發表於 22-10-31 08:55
什麼是cla? 其實平日下午嗰餐都只係食隔夜餸,而家都唔知仲有乜嘢可以食了(emoji)‍♀️
...

supplement 來的 我響iHerb 買用黎消脂


大宅

積分: 4007


73#
發表於 22-10-31 18:52 |只看該作者
ms.aeroplane 發表於 22-10-31 09:06
本帖最後由 ms.aeroplane 於 22-10-31 09:08 編輯

其實最好係一日兩份生果,每份生果你拳頭大細,唔好 ...

Thank you! 我有肚腩呀,減唔到


大宅

積分: 4007


74#
發表於 22-10-31 18:52 |只看該作者
dotwoo 發表於 22-10-31 16:46
supplement 來的 我響iHerb 買用黎消脂

是膠囊嗎?很怕吞膠囊


大宅

積分: 4351


75#
發表於 22-10-31 21:29 |只看該作者
ChingMan1002 發表於 22-10-31 18:52
是膠囊嗎?很怕吞膠囊

我食果隻係軟凝膠,都幾大粒下,還好容易吞,配合運動成效至會好。


侯爵府

積分: 21922


76#
發表於 22-10-31 21:49 |只看該作者
ChingMan1002 發表於 22-10-29 23:06
115 pounds. 有時會在家做些workout

你唔肥,想問去邊到check是否嚴重,我只照超聲波,佢話我有,無講我係唔係嚴重,超聲波係睇唔到嚴唔嚴重:(


大宅

積分: 4007


77#
發表於 22-11-1 22:30 |只看該作者
superkingdom 發表於 22-10-31 21:49
你唔肥,想問去邊到check是否嚴重,我只照超聲波,佢話我有,無講我係唔係嚴重,超聲波係睇唔到嚴唔嚴重: ...

我份Report有寫的


侯爵府

積分: 20812


78#
發表於 22-11-2 00:06 |只看該作者
ChingMan1002 發表於 22-10-29 17:31
一個禮拜大概有四五日響我媽度食晚飯,下午食返啲隔夜餸食、烚菜食。早餐食麥皮、雞蛋夾麥麵包或番薯,bmi ...

你係咪鐘意食蛋糕麵包呢啲?


大宅

積分: 4007


79#
發表於 22-11-2 08:16 |只看該作者
Pinky28 發表於 22-11-2 00:06
你係咪鐘意食蛋糕麵包呢啲?

蛋糕間唔時會食,但早餐通常食麥麵包因為早餐唔知食乜好


大宅

積分: 2040


80#
發表於 23-2-6 23:27 |只看該作者
ChingMan1002 發表於 22-10-29 23:05
之前照左肝超聲波,今日照肝硬化

請問你肝現在如何?有無降反指數?見你寫肝硬化好嚴重咁,我都係肝纖維化2期,現在食緊醫生開嘅維生素E,過幾日要醫院抽血驗膽固醇,唉,都驚無落到,之前話我超標

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo