自由講場

跳至

首頁
23456...10

尾頁
   16


珍珠宮

積分: 47180


61#
發表於 22-11-20 12:49 |只看該作者
蜜蜂糖 發表於 22-11-20 09:34
喺香港過住啲開開心心無煩惱嘅富豪式生活

首先要有錢


侯爵府

積分: 22100

馬年勳章


62#
發表於 22-11-20 12:49 |只看該作者
mother904 發表於 22-11-20 11:13
唔計錢,當然係香港買間大屋,中意靜可以係愉景灣、清水灣之類的地方,中意熱鬧可以係城中任何地點。以香港 ...

我家姐就係咁,2千年退休移民左去加拿大,買間幾千尺大屋,個時大家都好羨慕,到依家佢7+就覺得好辛苦,清潔打掃全部自己做,間屋成日都有小問題都費事理,住左廿年到間屋已經變到好殘舊下
佢重話平時落左地下大廳都唔想行上睡房添


珍珠宮

積分: 47180


63#
發表於 22-11-20 12:52 |只看該作者
熊熊老婆 發表於 22-11-20 11:14
呢個講得啱!
我身邊好多移咗民好多年嘅人,一有大病或者長期病,就會返嚟香港醫
...

呢啲先最衰格!

年青時喺外國搵錢,有病就死番嚟! 但從來冇交過香港稅,番嚟舐福利!


公爵府

積分: 28358

牛年勳章


64#
發表於 22-11-20 12:56 |只看該作者
大姑娘 發表於 22-11-20 12:52
呢啲先最衰格!

年青時喺外國搵錢,有病就死番嚟! 但從來冇交過香港稅,番嚟舐福利 ...

咁都未係最衰㗎!
最最衰格嘅就係,
喺香港冇資產,已經完全唔使畀錢
返到嚟仲要嫌政府醫院服務唔好,
不停喺度數喺外國係幾咁好,
但係又要死返嚟香港醫,
真係唔明白

點評

hungng    發表於 22-11-20 16:48


水晶宮

積分: 60629


65#
發表於 22-11-20 12:59 |只看該作者
杭州


大宅

積分: 1296


66#
發表於 22-11-20 13:02 |只看該作者

回覆樓主:

唔需要大宅,最緊要清靜、有清新空氣,唔需要一定外國,新界郊區ok,另外唔想同家人分開太遠。


水晶宮

積分: 70440

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章


67#
發表於 22-11-20 13:11 |只看該作者

回覆樓主:

泰國,馬來西亞


已刪除用户

積分: 21542


68#
發表於 22-11-20 13:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


已刪除用户

積分: 21542


69#
發表於 22-11-20 13:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 31897

虎到金來勳章 BB防敏心得分享勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


70#
發表於 22-11-20 13:15 |只看該作者
Wishsss 發表於 22-11-20 02:00
香港,有病痛溝通到

X 2 香港因為醫療確實係好
日本の平安を祈ります


公爵府

積分: 27794

hashtag影視迷勳章


71#
發表於 22-11-20 13:22 |只看該作者
free2020 發表於 22-11-20 01:54
1)唔計政治因素
2)唔計金錢因素

香港但會去其他地方旅行


珍珠宮

積分: 44172


72#
發表於 22-11-20 13:29 |只看該作者
free2020 發表於 22-11-20 01:54
1)唔計政治因素
2)唔計金錢因素

瑞士,可以對住畫甘靚既湖光山色終老,夫復何求。


珍珠宮

積分: 44172


73#
發表於 22-11-20 13:33 |只看該作者
大姑娘 發表於 22-11-20 12:52
呢啲先最衰格!

年青時喺外國搵錢,有病就死番嚟! 但從來冇交過香港稅,番嚟舐福利 ...

咁你又唔好甘講,大把人本身唔係香港人都黎攞福利又點計?


男爵府

積分: 8901


74#
發表於 22-11-20 13:33 |只看該作者

回覆樓主:

都係留香港, 起碼溝通無問題, 最多去其他地方住1-2個月


珍珠宮

積分: 44172


75#
發表於 22-11-20 13:33 |只看該作者
kk80400 發表於 22-11-20 13:15
X 2 香港因為醫療確實係好

希望未來都係好啦甘多變數


公爵府

積分: 26797


76#
發表於 22-11-20 14:00 |只看該作者
大力大力 發表於 22-11-20 06:07
退休以香港為基地、四圍去旅行、去到攰就返基地休息~

我都係咁話


珍珠宮

積分: 47180


77#
發表於 22-11-20 14:05 |只看該作者
ahpoo 發表於 22-11-20 13:33
咁你又唔好甘講,大把人本身唔係香港人都黎攞福利又點計?

都係咁衰格!×#*@!

引呢啲入嚟既仲更加衰衰衰格。


侯爵府

積分: 23278

畀面勳章


78#
發表於 22-11-20 14:10 |只看該作者
RT 發表於 22-11-20 12:49
我家姐就係咁,2千年退休移民左去加拿大,買間幾千尺大屋,個時大家都好羨慕,到依家佢7+就覺得好辛苦,清 ...

搞一搞裝修,維修保養都唔少錢
年紀大真的不適合行上行落
我朋友3層村屋,5x歲已經唔想上3樓瞓,寧願自己瞓地下間房仔
我老公亞嫲之前行上2樓曬衫,跌過落樓梯,有次佢夾強扯住扶手行上去,界損到手指流血不止,但佢年紀大竟然唔覺,我見佢滴緊血先知,後尾買左個掛架比佢係地下曬衫,唔比佢再行上2樓。


侯爵府

積分: 22762

馬年勳章


79#
發表於 22-11-20 14:14 |只看該作者
香港,交通便利/生活方便/配套齊全/中西美食/景色靚/夠安全,然後周圍去玩下住下


子爵府

積分: 11915


80#
發表於 22-11-20 14:22 |只看該作者
free2020 發表於 22-11-20 01:54
1)唔計政治因素
2)唔計金錢因素

香港! 想要有一間屋在市區, 一屋邨屋在郊外地區. 想要幾時去住, 就去住. 既可以有市区生活, 也可以郊外的生活.

首頁
23456...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo