本帖最後由 choyki 於 23-12-3 14:00 編輯
waic 發表於 23-12-1 06:22 
我最失敗嘅決定 就係兩年前聽人講個個話美股一定冧,美國就快滅國,就懶醒咁將原本賺緊30%嘅mpf由北美股轉曬去中港股, 跟住一路懸崖式下跌到而家直頭唔敢開黎睇
為何要人講就信呢?佢齋講,講得準又好,講得唔準又好,對佢都無影響,既無得益,亦無損失。
佢話美股一定冧啫,但無話中港能夠獨善其身,如果美股冧,全世界都冧啦,你憑咩決定轉去中港呢?
「就快」係幾耐?如果美國 10 年內滅國,應該都算快啩。
同期亦有人有相反睇法,點解又唔信呢啲人呢?
講嘅唔準,信嘅就蝕;講嘅準,信嘅就賺。
我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。