自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 8001


61#
發表於 24-5-26 09:48 |只看該作者
子恩 發表於 24-5-26 02:42
我懷疑佢有 前蔭焦慮症
唔可以比前蔭有長
日日都要剪

已經剪到髮線,好難再日日剪再剪會見到個「轉」


伯爵府

積分: 15191


62#
發表於 24-5-26 10:28 |只看該作者

回覆樓主:

其實你係咪想啲蔭唔跌落黎之餘仲可以見到髮際線?

你洗完頭用夾仔夾頭髮,啲頭髮仲係濕嘅,咁啲蔭梗係唔會跌落黎,髮際線梗係明顯。頭髮乾咗除咗髮夾後,較短嘅蔭自然會跌落黎。你覺得吉眼又遮住咗髮際線,所以就剪走佢。你搵髮型師剪,如果你同佢講係想見髮際線,咁人地梗係將遮住髮際線嘅頭髮剪走。

想問樓主你依家髮型係類似咩款?長長地分界嗰種?如果係你一係頭髮乾嗰陣都搵啲夾仔夾住啲碎蔭,直到頭髮長到可以‘橋’耳仔或者梳all back啲蔭都唔會垂落黎,咁咪會見到髮際線之餘啲蔭又唔跌落黎囉。


大宅

積分: 2935


63#
發表於 24-5-26 10:43 |只看該作者
yoko_hau 發表於 24-5-26 01:30
其實我睇到髮線,又無左忽,都唔知佢想表達咩,但應該無人會比髮型師剪到去髮線,所以我skip左佢呢句:joyo ...

睇返舊post
樓主想剪呢個髮型
attach1/tmp/phpEy9Vxo
attach2/tmp/phpX0T300

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo