自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


公爵府

積分: 25594


61#
發表於 24-10-15 11:03 |只看該作者
本帖最後由 ilovehuman 於 24-10-15 11:05 編輯
mizuho 發表於 24-10-15 08:32
政府真係好呃
訛騙係刑事,最高坐14年
但原來訛騙政府、濫用公共資源、公帑係咁低成本,真係叫啲努力工作繳 ...

捉到嗰啲咪係中產喎,香港前身普遍係貧窮你我都知,好多中產前身住過公屋之後大圍經濟發展加速,之後係呢個過程中先去買私樓,如果吾係有幸食著當年個勢,根本同宜家工人冇乜分別,有啲人好心吾好扮無知,一味懶窮人啦,香港係點發展,大家心照


公爵府

積分: 28317

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 母親節2025勳章 父親節2025勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 牛年勳章 開心吸收勳章


62#
發表於 24-10-15 11:09 |只看該作者
應該要重罰兼坐監先有警嚇性


公爵府

積分: 26803


63#
發表於 24-10-15 11:33 |只看該作者
loveshp238 發表於 24-10-15 10:53
我住過好多地方 無一個地方唔係 根本係香港唔捉人既效果 有法律但唔重根本無用 好似撞死人都係坐一兩年,根 ...

如果見唔到會捉㗎,不過唔會周圍巡吧
人唔自律都冇平,香港上咗年紀個一羣係好難搞
一起裝到全街CCTV+人臉識別+AI
不過到時又話鐵幕國家


伯爵府

積分: 15973


64#
發表於 24-10-15 12:08 |只看該作者
本帖最後由 loveshp238 於 24-10-15 12:10 編輯
annie133 發表於 24-10-15 11:33
如果見唔到會捉㗎,不過唔會周圍巡吧
人唔自律都冇平,香港上咗年紀個一羣係好難搞
一起裝到全街CCTV+人臉 ...

因為少人捉先無人驚姐
同呃公屋罰幾千一樣 邊有人驚


公爵府

積分: 26803


65#
發表於 24-10-15 13:46 |只看該作者
Bbpig2014 發表於 24-10-15 10:56
應該所有相關住戶要坐監、留案底、交回騙取金額、再加罰款

應該啦!


珍珠宮

積分: 38353

馬年勳章 2024年龍年勳章


66#
發表於 24-10-15 14:07 |只看該作者
loveshp238 發表於 24-10-14 09:04
岩岩去完新加坡返黎 真係發覺兩地好似 但人地地下竟然一舊垃圾都好難見到 香港就偏地煙頭 成街死煙剷 仲話 ...

可見人嘅質素


珍珠宮

積分: 45023

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


67#
發表於 24-10-15 14:12 |只看該作者
打擊濫用公屋,一定要重罰


珍珠宮

積分: 35860

母親節2025勳章


68#
發表於 24-10-15 16:07 |只看該作者
loveshp238 發表於 24-10-14 09:04
岩岩去完新加坡返黎 真係發覺兩地好似 但人地地下竟然一舊垃圾都好難見到 香港就偏地煙頭 成街死煙剷 仲話 ...

仲有'黃金'+尿積


伯爵府

積分: 15973


69#
發表於 24-10-16 09:40 |只看該作者
talktime 發表於 24-10-15 16:07
仲有'黃金'+尿積
全靠自律 有幾可捉


珍珠宮

積分: 40888


70#
發表於 24-10-16 10:10 |只看該作者
希望加重形罰, 阻嚇下啦


伯爵府

積分: 15973


71#
發表於 24-10-16 10:19 |只看該作者
kaka80 發表於 24-10-16 10:10
希望加重形罰, 阻嚇下啦
撞死人坐一兩年 偷次紙坐7年 完全唔知點解


大宅

積分: 4463


72#
發表於 24-10-16 10:43 |只看該作者

回覆樓主:

成日得個講字 班人一啲都唔驚


侯爵府

積分: 24800


73#
發表於 24-10-16 11:03 |只看該作者
Elainelllam 發表於 24-10-14 20:26
跟本當初吾應該有得買,如公屋戶要買,就交返間公屋出來去買居屋

對,之後政府想拆來重建有限制,又唔知點分邊啲單位已售,可以出租。


侯爵府

積分: 24800


74#
發表於 24-10-16 11:13 |只看該作者
PIGPIG朱 發表於 24-10-14 15:24
我聽講好多人大陸有樓,希望政府連同公安查查住戶吧,吉番d公屋比真係有需要人士
...

大陸有樓/移民左去外國既應該都有,政府要捉人就要諗多啲可行方法
揾一段時間洗樓,應該可以攞返唔少單位,靠自住戶申報真係難啲,個個都諗捉到先算,又唔係罰得重。


伯爵府

積分: 15973


75#
發表於 24-10-16 11:16 |只看該作者
purplechung 發表於 24-10-16 11:13
大陸有樓/移民左去外國既應該都有,政府要捉人就要諗多啲可行方法
揾一段時間洗樓,應該可以攞返 ...
洗樓 佢地邊肯做 唔係點會有職員做假


男爵府

積分: 6434


76#
發表於 24-10-16 16:24 |只看該作者
loveshp238 發表於 24-10-14 08:51
有線新聞】房署打擊濫用公屋,揭發有14個公屋戶擁有內地物業,署長羅淑佩指亦有「租上租」問題。
房屋署署 ...

take action, 講咁多还不收回公屋,立刻收回


伯爵府

積分: 18051

2018復活節勳章 BK Milk勳章


77#
發表於 24-10-16 17:26 |只看該作者
返工嗰度有兩個大陸呀姐住公屋,話响大陸準備買第二層樓,串串貢話層樓係佢大陸個仔個名,有乜好驚!


珍珠宮

積分: 32344

2024年龍年勳章 牛年勳章


78#
發表於 24-10-16 17:33 |只看該作者
whywhite22 發表於 24-10-14 09:14
應該呃幾耐,就用租金X幾長時間X2倍去罰款。

最起碼市值租金追返,加埋檢控


珍珠宮

積分: 36469


79#
發表於 24-10-16 17:59 |只看該作者
loveshp238 發表於 24-10-14 09:04
岩岩去完新加坡返黎 真係發覺兩地好似 但人地地下竟然一舊垃圾都好難見到 香港就偏地煙頭 成街死煙剷 仲話 ...

有辣有唔辣,星政府強勢,罰得重,國民自小被馴服。如你是好守規矩的人,一定喜歡。但香港連違規泊車抄牌,都可以鬧政府錯,好難學足星。。。棧日日嘈嘈閉


水晶宮

積分: 52929


80#
發表於 24-10-16 18:56 |只看該作者

回覆樓主:

捉到又唔罰,對事情都無幫助

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo