自由講場

跳至

首頁

尾頁
   12


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


61#
發表於 25-4-3 19:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14400


62#
發表於 25-4-3 19:48 |只看該作者
js1204 發表於 25-4-3 15:54
考警察

定係 做消防 好? 男仔...


公爵府

積分: 27171


63#
發表於 25-4-3 19:49 |只看該作者
anna59 發表於 25-4-3 15:45
岩, 醫護相對比較穩定, 但吾系個個人可以做到, 始終糸厭惡性行業, 流失率高
你睇10A 已經系啦!始終吾捨得 ...

佢當年畢業想入Management consultant firm 嗰啲入唔到。 有返咁上下學歷,背景,自然對搵嘅公司有要求。但相對,佢亦未必係人哋杯茶,但係用佢呢個學歷背景去入娛樂圈,當年參選樣子不算差,就好有噱頭。
馮盈盈又話係港大嘅高材生,陳曉華又係大學生,好多大學生好樣嗰啲都博吓入娛樂圈。 當然,而家大學生基本上一街都係。不過依啲叫做考得唔差,樣又OK嘅,就入娛樂圈搏一搏。好似階哥之前女友。


伯爵府

積分: 18967


64#
發表於 25-4-3 19:58 |只看該作者
本帖最後由 RoseRose1980 於 25-4-3 20:06 編輯
LoveCorgi2 發表於 25-4-3 19:49
佢當年畢業想入Management consultant firm 嗰啲入唔到。 有返咁上下學歷,背景,自然對搵嘅公司有要求。 ...

舊年港姐冠軍莊子旋都係港大理科畢業,我覺得靚女係著數d,我識一個靚女港大商科 first hon,畢業入左高盛ibank做,人工都算高


公爵府

積分: 27171


65#
發表於 25-4-3 20:22 |只看該作者
本帖最後由 LoveCorgi2 於 25-4-3 20:23 編輯
RoseRose1980 發表於 25-4-3 19:58
舊年港姐冠軍莊子旋都係港大理科畢業,我覺得靚女係著數d,我識一個靚女港大商科 first hon,畢業入左高盛iba ...

入ibank及Magt consulting firm係好多讀商科人嘅理想職業。入到人工固然起薪唔低,以前好景嘅bonus仲好多。 以前呢啲一般係最想請英美留學返嚟嘅人,本地嘅比較少。而家呢啲地方高層expatriates都少咗,客戶群亦都可能唔同咗,請人策略唔知有冇唔同。不過你朋友除咗有料之外可能個履歷亦都好靚仔。有啲人暑假已經喺大firm做intern


伯爵府

積分: 18967


66#
發表於 25-4-3 20:26 |只看該作者
LoveCorgi2 發表於 25-4-3 20:22
入ibank及Magt consulting firm係好多讀商科人嘅理想職業。入到人工固然起薪唔低,以前好景嘅bonus仲好多 ...
佢intern已經係高盛做,未畢業巳經話請佢


公爵府

積分: 27171


67#
發表於 25-4-3 20:42 |只看該作者
本帖最後由 LoveCorgi2 於 25-4-3 20:43 編輯
RoseRose1980 發表於 25-4-3 20:26
佢intern已經係高盛做,未畢業巳經話請佢

所以呢,一般畢業生好難就咁申請入去,以前就話靠獵頭公司仲有一線機會。都知有人係喺外地讀書,暑假喺ibank做Intern,intern 後間公司已經出咗package俾佢等佢畢業就聘用佢。 當然點得到份Intern聘用亦都係一個學問。


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


68#
發表於 25-4-3 20:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 19150


69#
發表於 25-4-3 20:48 |只看該作者
野原美冴 發表於 25-4-3 19:14
我理解
水泡科=叫做有個學位,好過無得讀大學
乞食科= 畢業之後對搵工無幫助,競爭能力低

原來咁解,咁我女個科叫乞食科


珍珠宮

積分: 44406


70#
發表於 25-4-3 20:53 |只看該作者
野原美冴 發表於 25-4-3 19:14
我理解
水泡科=叫做有個學位,好過無得讀大學
乞食科= 畢業之後對搵工無幫助,競爭能力低

想了解一下譬如咩major?
Computer Science、Data Science唔應該係水泡,但樓上好像話所有Science都係?
Pure Science裡面嘅Physics和Biology,如果香港發展創科,以後會有更好嘅機會,個人覺得都唔應該太差,但係咪屬於乞食科?


水晶宮

積分: 52137

減齡達人勳章


71#
發表於 25-4-3 21:00 |只看該作者
mizuho 發表於 25-4-3 20:53
想了解一下譬如咩major?
Computer Science、Data Science唔應該係水泡,但樓上好像話所有Science都係?
...

sorry, 我答唔到邊科屬於乞食科,因為我不是理科人,對理科就業情況不瞭解。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo