立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
象牙宮
積分: 222731
ernbe 發表於 26-2-27 11:05 睇相,同鄰居分享
珍珠宮
積分: 44342
大力大力 發表於 26-2-27 16:43 電暖板真心好用,尤其是冬天,熱住(120-40度)餸菜唔會好快就凍~
bufferzone 發表於 26-2-27 17:57 有冇link分享一下
積分: 36638
大宅
積分: 2218
初五 發表於 26-2-27 09:37 大大力高手無難度,除了煮飯相信湊孫都掂
複式洋房
積分: 493
kittylam 發表於 26-2-26 21:58 我覺得好正常,我 4 人都要 5 大碟餸份量比你多小小加三嘜米。
瑪瑙宮
積分: 129464
lovebbb 發表於 26-2-26 22:04 我屋企都係,4個人但煮6-8餸
伯爵府
積分: 18866
水晶宮
積分: 59991
2ec0486e2599ad 發表於 26-2-27 22:02 我都四口人食,小朋友一個17歲一個11歲,每餐3個餸,禮拜六會多一個湯,兩麥米,有時都食晒,3個餸煮到我 ...
子爵府
積分: 11445
積分: 47674
積分: 236724
thomaswop 發表於 26-2-27 22:29 我發覺我地3個人仲大食 我家姐成日問我今晚煮咩餸 我食飯時影比佢
積分: 34144
qq媽媽咪 發表於 26-2-27 22:07 咁多,我都係四個人,多數兩肉一菜
DoReMi媽媽 發表於 26-2-27 22:49 我煮餸又係大大碟的,5個人加2個姐姐(只有一個食半碗飯),而家就連姐姐都唔食飯,剩食餸,仲有老火湯同 ...
thomaswop 發表於 26-2-27 23:01 好豐富 咕嚕肉
積分: 1151
Ritzmary 發表於 26-2-27 22:38 哇,如果有大力孫,肯定大力爺爺在bk零出現 ,希望大力早日做爺爺 ...
初五 發表於 26-2-27 23:15 開開心心同大力孫在bk做直播 班公公婆婆電話全是內外孫相
侯爵府
積分: 21308
DoReMi媽媽 發表於 26-2-27 23:05 唔豐富唔得,否則唔夠食 你都好好餸 而家屋企人食慣屋企嘅咕嚕肉,出面食飯唔會再叫哩個餸 ...
發表回覆 回帖後跳轉到最後一頁
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy