自由講場

跳至

首頁

尾頁
   9


伯爵府

積分: 16317

馬年勳章


61#
發表於 26-5-27 11:37 |只看該作者
bb060908 發表於 26-5-25 22:37
只係12歲,我一定唔會放棄佢,仲係女仔 。不過個女係你嘅,你鍾意啦!幾年後佢大肚又吸毒,你唔好 ...

好似靚妹仔歌詞,
揮揮手為我的自由,
將身變作海鷗,
青春在我雙手裡頭,
人想到走應要走。


伯爵府

積分: 16317

馬年勳章


62#
發表於 26-5-27 11:39 |只看該作者
bb060908 發表於 26-5-25 22:37
只係12歲,我一定唔會放棄佢,仲係女仔 。不過個女係你嘅,你鍾意啦!幾年後佢大肚又吸毒,你唔好 ...

靚妹仔歌詞好合適


翡翠宮

積分: 94636

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章


63#
發表於 26-5-27 12:10 |只看該作者

回覆樓主:

祝樓主生活美滿,家庭安康,身體健康


珍珠宮

積分: 39479


64#
發表於 26-5-27 12:13 |只看該作者
Y2026 發表於 26-5-24 16:54
真好,我終於放棄一切了,她的前途自己負責任吧!

12歲,好好了解個囡同自己性格,對症下藥。




伯爵府

積分: 18214


65#
發表於 26-5-27 12:57 |只看該作者
sisilee321 發表於 26-5-24 19:24
除左犯法,世上無乜野返唔到轉頭
好多叻的領袖後生都會行錯路,但咁樣佢地先知珍惜之後得到的一切
...

唔提醒佢, 唔教佢, 咪就係好易會識到壞人, 會學壞會犯法囉!特別係而家咁多網上騙案!通過手機唔出街都好易學壞!十幾歲都仲係好小朋友點會識得分辨好與壞!
所謂嘅放手, 就係本身佢好自律你先會咁放手!
我回顧返我細個,我父母就訓練得我好獨立, 樣樣都放手, 同相信我!但大前提係我係一個好交帶的人, 做任何嘢都有板有眼, 完全冇令過父母擔心!
做盡責嘅父母係非常艱難
除非你願意唔做盡責的父母而係任由佢哋
但問心, 係你朋友都會提醒下佢啦
何況係自己仔女
但現代的人永遠都覺得父母講嘅嘢不對, 覺得父母囉嗦, 覺得父母情緒勒索
永遠都唔相信, 係要自己跌過痛過先明白!


瑪瑙宮

積分: 149596

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章


66#
發表於 26-5-31 06:10 |只看該作者
Y2026 發表於 26-5-25 00:36
回覆 bbbusy 的帖子

12



首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo