自由講場

跳至

首頁

尾頁
   8


大宅

積分: 1278


61#
發表於 3 天前 |只看該作者
本帖最後由 drposum 於 26-6-24 15:35 編輯
milkmmchan 發表於 26-6-24 15:03
一日遊絕對係好選擇,又可以市區集合解散,特別一家人去冇咁多嘢顧呀。我仲比較緊啲機票,見GBA都準備開沖 ...

佢包行李幾好,唔會專登分開啲人坐,新機係咪有得差電?



大宅

積分: 1278


62#
發表於 3 天前 |只看該作者
呀劉 發表於 26-6-24 15:25
果時都係join 一個一天團, 包晒萬座毛/ 水族館/菠蘿園...

前者兩個必去...
菠蘿園係食菠蘿為主or係主題園區先係主角


大宅

積分: 1073


63#
發表於 3 天前 |只看該作者
本帖最後由 eddiecsm 於 26-6-24 16:30 編輯
drposum 發表於 26-6-24 15:35
佢包行李幾好,唔會專登分開啲人坐,新機係咪有得差電?
我以前坐過本身都有啲機有usb差電 去福岡時坐新機,係多咗type c頭,啲位較為闊落



別墅

積分: 833


64#
發表於 前天 11:35 |只看該作者
alicewtw 發表於 26-6-15 16:55
我冇對比其他地方,但我唔覺特別貴。

大熱天時都係跳上的士最舒服


別墅

積分: 833


65#
發表於 前天 11:37 |只看該作者
Locherry1215 發表於 26-6-16 14:34
我去2次沖繩,1次宮古島~都是自駕~完全無坐巴士,單軌~
小朋友細~自駕方便~
小朋友大~所以好多年無去 ...

新聞話燃油附加費會下調,有希望呀


別墅

積分: 833


66#
發表於 前天 11:38 |只看該作者
呀劉 發表於 26-6-24 15:25
果時都係join 一個一天團, 包晒萬座毛/ 水族館/菠蘿園...

前者兩個必去...

恐龍嗰個啱啱開張,已經評價好一般,我朋友本身都諗住帶仔女去…依家好似促銷減價吸客


珍珠宮

積分: 46147


67#
發表於 前天 13:23 |只看該作者
meischeung 發表於 26-6-25 11:38
恐龍嗰個啱啱開張,已經評價好一般,我朋友本身都諗住帶仔女去…依家好似促銷減價吸客
...

唔去啦!貴過日本人咁歧視

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo