立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 59198
ocarebear 發表於 26-6-17 18:47 其實呢啲真係無謂爭拗、浪費時間 何謂放手 你覺得感情好、一齊行街、做後盾就不是放手
wasabikingdom 發表於 26-6-17 11:28 year 2 醫療科學生要著咩鞋做 placement 都要家長插手,毫無獨立做事能力,香港市民唔需要多一嗰 KOL inte ...
Glau 發表於 26-6-17 09:47 每間醫院, 每個ward 都會吾同.
珍珠宮
積分: 35237
公爵府
積分: 27065
lilysun123 發表於 26-6-16 18:44 阿女今年year2,暑假會去醫院做placement,想問下著的鞋有無規定顔色?請有經驗的jm分享下 ***吾係方享請不 ...
大宅
積分: 2216
ocarebear 發表於 26-6-17 11:52 最憎啲人成日叫人放手 仲有啲人成日叫你問ai、Google
男爵府
積分: 8704
Ivy18018 發表於 26-6-17 12:44 阿女學校上Lab同placement係要求全白色皮鞋,網面波鞋不准入Lab.
lilysun123 發表於 26-6-17 13:09 我同我兩女感情好好,有生之年都會陪佢地渡過每一個階段,我吾理其他人,放吾放手關佢义事,我有需要就會繼續 ...
積分: 30971
追夢者 發表於 26-6-17 20:35 仲有咩都叫人自己整好易
初五 發表於 26-6-17 13:04 討論區就是用來打開話題,可以再延伸至其他話題,無需教訓人
ocarebear 發表於 26-6-17 20:42 係呀 自己整麵包 自己包粽
追夢者 發表於 26-6-17 20:50 但係我好蠢,咩都唔識整,只想用錢買方便
積分: 1145
Liukut 發表於 26-6-17 20:36 因為不夠保護性,最重要鞋面要防水和實淨,可以抵禦撞擊,例如俾床轆&輪椅轆過 :wah ...
ocarebear 發表於 26-6-17 20:57 我只識用麵包機整麵包
積分: 6529
lilysun123 發表於 26-6-17 19:05 我都費事回覆,呢到都多正義的jm
積分: 9351
積分: 4765
伯爵府
積分: 19556
lilysun123 發表於 26-6-17 07:23 阿女都有問老師,同師姐,但好多都話無規定
發表回覆 回帖後跳轉到最後一頁
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy