自由講場

跳至

首頁

尾頁
   6


水晶宮

積分: 59198

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


61#
發表於 26-6-17 18:53 |只看該作者
ocarebear 發表於 26-6-17 18:47
其實呢啲真係無謂爭拗、浪費時間
何謂放手
你覺得感情好、一齊行街、做後盾就不是放手

前題係仔女學懂獨立處事, 我唔明點解唔比個女自己問, 又唔係小學二年班,都Year 2 喇
你啱呀,大家教養方法唔同,好難討論,我就唔會做怪獸家長


水晶宮

積分: 59198

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


62#
發表於 26-6-17 18:59 |只看該作者
wasabikingdom 發表於 26-6-17 11:28
year 2 醫療科學生要著咩鞋做 placement 都要家長插手,毫無獨立做事能力,香港市民唔需要多一嗰 KOL inte ...

你咁坦白,小心比人攻擊
不過,我百分百同意你所講


水晶宮

積分: 59198

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


63#
發表於 26-6-17 19:01 |只看該作者
Glau 發表於 26-6-17 09:47
每間醫院, 每個ward 都會吾同.

所以問完都唔會知道答案


珍珠宮

積分: 35237


64#
發表於 26-6-17 19:05 |只看該作者
ocarebear 發表於 26-6-17 18:47
其實呢啲真係無謂爭拗、浪費時間
何謂放手
你覺得感情好、一齊行街、做後盾就不是放手

我都費事回覆,呢到都多正義的jm


公爵府

積分: 27065


65#
發表於 26-6-17 19:22 |只看該作者
本帖最後由 sharebuy 於 26-6-17 19:22 編輯
lilysun123 發表於 26-6-16 18:44
阿女今年year2,暑假會去醫院做placement,想問下著的鞋有無規定顔色?請有經驗的jm分享下

***吾係方享請不 ...

問同學啦,應該大家會討論


大宅

積分: 2216


66#
發表於 26-6-17 20:35 |只看該作者
ocarebear 發表於 26-6-17 11:52
最憎啲人成日叫人放手

仲有啲人成日叫你問ai、Google

仲有咩都叫人自己整好易


男爵府

積分: 8704


67#
發表於 26-6-17 20:36 |只看該作者
Ivy18018 發表於 26-6-17 12:44
阿女學校上Lab同placement係要求全白色皮鞋,網面波鞋不准入Lab.

因為不夠保護性,最重要鞋面要防水和實淨,可以抵禦撞擊,例如俾床轆&輪椅轆過


大宅

積分: 2216


68#
發表於 26-6-17 20:42 |只看該作者
lilysun123 發表於 26-6-17 13:09
我同我兩女感情好好,有生之年都會陪佢地渡過每一個階段,我吾理其他人,放吾放手關佢义事,我有需要就會繼續 ...

對,每個家庭父母子女都有一套相處方式,無特定放手模式


珍珠宮

積分: 30971


69#
發表於 26-6-17 20:42 |只看該作者
追夢者 發表於 26-6-17 20:35
仲有咩都叫人自己整好易

係呀
自己整麵包
自己包粽
自己整蘿蔔糕….


大宅

積分: 2216


70#
發表於 26-6-17 20:46 |只看該作者
ocarebear 發表於 26-6-17 18:47
其實呢啲真係無謂爭拗、浪費時間
何謂放手
你覺得感情好、一齊行街、做後盾就不是放手

同意呀,大家放手定義都唔同,無謂抝亦無得抝


大宅

積分: 2216


71#
發表於 26-6-17 20:48 |只看該作者
初五 發表於 26-6-17 13:04
討論區就是用來打開話題,可以再延伸至其他話題,無需教訓人

有時真係會搞到我有野都唔多敢問。
希望大家和氣生財


大宅

積分: 2216


72#
發表於 26-6-17 20:50 |只看該作者
ocarebear 發表於 26-6-17 20:42
係呀
自己整麵包
自己包粽

但係我好蠢,咩都唔識整,只想用錢買方便


珍珠宮

積分: 30971


73#
發表於 26-6-17 20:57 |只看該作者
追夢者 發表於 26-6-17 20:50
但係我好蠢,咩都唔識整,只想用錢買方便

我只識用麵包機整麵包


大宅

積分: 1145


74#
發表於 26-6-17 21:53 |只看該作者
Liukut 發表於 26-6-17 20:36
因為不夠保護性,最重要鞋面要防水和實淨,可以抵禦撞擊,例如俾床轆&輪椅轆過 :wah ...

原來如此多謝分享


大宅

積分: 2216


75#
發表於 26-6-17 22:09 |只看該作者
ocarebear 發表於 26-6-17 20:57
我只識用麵包機整麵包

好叻啦


男爵府

積分: 6529


76#
發表於 26-6-17 22:23 |只看該作者
lilysun123 發表於 26-6-17 19:05
我都費事回覆,呢到都多正義的jm

其實問下啫,你願意答就答,唔需要單單打打,我見某d人嘅回覆都幾串吓。
雖然老師和師姐答無所謂,媽媽係想問下其他人多數著咩顏色,保險啲費事買錯又嘥錢。


男爵府

積分: 9351


77#
發表於 7 天前 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 bb060908 於 26-6-18 07:58 編輯

巨嬰 仲要係醫護人員。一對鞋都要左問右問 唔知嘅以為係K2


大宅

積分: 4765


78#
發表於 7 天前 |只看該作者

回覆樓主:

我覺得樓主家庭關係應該好融洽,同阿女有傾有講係好難得,我好羡慕!
其實都係上黎問下參考下啫,我唔覺得有問題,總有啲人鍾意為拗而拗,樓主無需理會


伯爵府

積分: 19556


79#
發表於 7 天前 |只看該作者
本帖最後由 rosenok 於 26-6-18 08:13 編輯
Liukut 發表於 26-6-17 20:36
因為不夠保護性,最重要鞋面要防水和實淨,可以抵禦撞擊,例如俾床轆&輪椅轆過 :wah ...

你講起床轆
之前有人分享:急救時,老细(唔使穿制服嗰啲)指指點點,到急救完推床嘅時候,又棟篤企,床轆一野轆落去老細隻腳度,無仇報


伯爵府

積分: 19556


80#
發表於 7 天前 |只看該作者
lilysun123 發表於 26-6-17 07:23
阿女都有問老師,同師姐,但好多都話無規定

最穩陣一係白色/黑
唔好七彩就得

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo