自由講場

跳至

首頁

尾頁
   7


水晶宮

積分: 59230

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


61#
發表於 26-6-17 18:33 |只看該作者
本帖最後由 MissMaMa 於 26-6-17 18:33 編輯
幸福花海 發表於 26-6-17 17:29
既然咁唔小心,都要承受,不過如果即刻知,唔會用好多

都係㗎,所以我朋友話,真係要好小心。 當你即刻知道嘅時候,已經收好多信息,數據用量比你想像中多。

btw, 唔止一個朋友試過咁, 另一個就返到香港收到帳單, 電訊公司話detect到佢用過自己張卡,有數據漫遊紀錄, 但佢話自己一直冇開sim卡1, 口同鼻拗, 最後都要畀錢。 所以,我就會拎走自己張卡, 一定冇問題出現


珍珠宮

積分: 37860

睛靈勳章


62#
發表於 26-6-17 18:40 |只看該作者
MissMaMa 發表於 26-6-17 14:16
再開嘅時候,唔小心開咗Sim 1 數據漫遊。

我係想講,自己一定會拎走本身張電話卡,卡槽只插外遊個張,所 ...

但咁有危險, 萬一你信用卡被盜用, 就收唔到訊息

點評

Adrio77    發表於 26-6-17 18:51


珍珠宮

積分: 38554

牛年勳章


63#
發表於 26-6-17 18:43 |只看該作者
本帖最後由 Carol999 於 26-6-17 18:43 編輯
jollyma 發表於 26-6-17 06:02
千祈唔好, 試過唔小心連埋個卡槽彈咗落地, 仲要係自己原本嗰張, 真係晴天霹靂, 因為飛機太多機關同雜物, ...

我試過同你差唔多,我係彈左張旅行咭,不過執番都好鬼麻煩;
我最唔明點解c6都仍然係鍾意係飛機上或等行李時換咭


水晶宮

積分: 59230

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


64#
發表於 26-6-17 18:44 |只看該作者
jollyma 發表於 26-6-17 18:40
但咁有危險, 萬一你信用卡被盜用, 就收唔到訊息

唔會有呢方面問題,信用卡嘅交易訊息,會有email通知, email 會即時 pop up 通知,同埋我日日都用銀行app check數, 所以唔會有呢方面問題。


珍珠宮

積分: 37860

睛靈勳章


65#
發表於 26-6-17 18:49 |只看該作者
本帖最後由 jollyma 於 26-6-17 18:50 編輯
MissMaMa 發表於 26-6-17 18:33
都係㗎,所以我朋友話,真係要好小心。 當你即刻知道嘅時候,已經收好多信息,數據用量比你想像中多。

bt ...

可同電訊公司申請用先開, 即default 關漫遊, 去到當地會有訊息問你開唔開,開就回覆1, 咁係最穩陣, 因為即使唔開漫遊都有機會用到(電訊公司解釋過) 而且旅行期間, 安全起見, 訊息一定要收, 例如信用卡被盜用等, 我經常出差, 經驗分享


公爵府

積分: 25888


66#
發表於 26-6-17 18:52 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 邱悠月 於 26-6-17 18:53 編輯

視乎地方
泰國,泰國機場Klook幫你換埋卡,最抵
日韓,機上,試過落機行去大坂機場酒店段路,收左我二百蚊漫遊,所以落機前要換
中國,用返電訊商漫遊


子爵府

積分: 10260


67#
發表於 26-6-17 18:53 |只看該作者
回覆 jollyma 的帖子

Sns 數字,㞹經常delay 㗎。銀聯又要云闪密碼。用支付宝易好多


水晶宮

積分: 59230

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


68#
發表於 26-6-17 18:55 |只看該作者
jollyma 發表於 26-6-17 18:49
可同電訊公司申請用先開, 即default 關漫遊, 去到當地會有訊息問你開唔開,開就回覆1, 咁係最穩陣, 因為即 ...

信用卡交易訊息,唔係只係得 SMS 呢個途徑,我一樣睇到交易信息呀


珍珠宮

積分: 37860

睛靈勳章


69#
發表於 26-6-17 18:56 |只看該作者
k66 發表於 26-6-17 17:13
如果本地CARD 拿走了不插入機內, 去到當地收到OTP SMS? 係咪要本地CARD插入 在機內, 但關上數據漫遊. 才可 ...

即使去旅行, 本地卡一定要裝上, 以防信用卡被盜用,銀行被登入等, 訊息係跟電話號碼, 唔係跟數據, 唔需要開漫遊, 只要插住張卡就收到, 即係好似幾廿年前, 手機淨係要嚟打電話同收訊息


大宅

積分: 4463


70#
發表於 26-6-17 19:05 |只看該作者

回覆樓主:

落機前


伯爵府

積分: 19775


71#
發表於 26-6-17 19:18 |只看該作者
我會用本身電訊公司通行証,飛機著地開慢遊,方便到暈!


男爵府

積分: 6299


72#
發表於 26-6-17 19:45 |只看該作者
jollyma 發表於 26-6-17 18:56
即使去旅行, 本地卡一定要裝上, 以防信用卡被盜用,銀行被登入等, 訊息係跟電話號碼, 唔係跟數據, 唔需要開 ...

一樣,我唔會想外遊期間收唔到香港號碼既電話/短訊,尤其係重要銀行短訊。我唔覺得揀好數據用邊張SIM卡有幾難,從無失誤亦唔覺得自己會有失誤;亦未試過誤收費,唔會因為極微小誤收費既風險而冒更大既風險。

我雙卡電話會出發前入定先。唯一一次自己原本既卡唔係電話入面,係好耐之前第一次買數據卡去旅行用單卡機,返到黎香港先發現airline send左SMS問我要唔要加錢轉商務,個價唔貴,仲要個次我係一開放online check in就登入都要坐中間位。如果我當下收到SMS我一定加錢。


珍珠宮

積分: 38791

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章


73#
發表於 26-6-17 20:01 |只看該作者
wawa70 發表於 26-6-17 01:09
請問大家會在出發前插卡?還是在飛穖上插卡?

冇諗咁多,幾時想換咪換...
全都是你卑鄙卑鄙
Woo 卑鄙卑鄙
Ooo oo ooo oo oo oo


伯爵府

積分: 17164


74#
發表於 26-6-17 20:09 |只看該作者

回覆樓主:

自從上年一家三口去首爾,一到埗入左境,係大堂老公幫阿女換卡時整唔見原本嗰張之後,上個月輪到自己一個去首爾,轉左用esim之後(取代sim2),安全感大增,唔再敢開機換卡啦!


公爵府

積分: 27550


75#
發表於 26-6-17 20:30 |只看該作者
MissMaMa 發表於 26-6-17 18:33
都係㗎,所以我朋友話,真係要好小心。 當你即刻知道嘅時候,已經收好多信息,數據用量比你想像中多。

bt ...

唔使拎走香港張sim , 出發前同電訊公司講停數據漫遊就可以,或者好似樓上咁default 是無數據漫遊。咁就唔使拎走原本張sim ,飛機上只插當地漫遊sim 係sim2 卡槽就可以。降低唔見卡風險


男爵府

積分: 9093


76#
發表於 26-6-17 20:32 |只看該作者
baby_yee 發表於 26-6-17 01:17
一直都係在飛機上食完飛機餐就換

飛機上,飛淨一粒就換


水晶宮

積分: 59230

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


77#
發表於 26-6-17 20:50 |只看該作者
本帖最後由 MissMaMa 於 26-6-17 20:52 編輯
Fion_Chan 發表於 26-6-17 20:30
唔使拎走香港張sim , 出發前同電訊公司講停數據漫遊就可以,或者好似樓上咁default 是無數據漫遊。咁就唔 ...

唔會 default 冇數據漫遊,但每次要去電訊公司,我覺得有點麻煩,張卡唔係用我名申請。
Btw 我從未試過唔見電話卡,所以冇呢方面問題


珍珠宮

積分: 47710

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章


78#
發表於 26-6-17 20:56 |只看該作者

回覆樓主:

多數機上,少數落機


珍珠宮

積分: 48919

馬年勳章 畀面勳章


79#
發表於 26-6-17 20:57 |只看該作者

回覆樓主:

電話雙咭槽
一個放本地(落機刪呢張咭數據)
一個放當地
龍鳳媽


翡翠宮

積分: 97325

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章


80#
發表於 26-6-17 21:42 |只看該作者
本帖最後由 goldpiglet 於 26-6-17 21:55 編輯

個別電訊商的day pass已經大幅加價
以前漫遊數據卡或者day pass都係 12蚊一日左右
而家day pass要接近30蚊


雖然esim仲係好平
但係不是行機用不到esim


首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo