自由講場

跳至

首頁
23456...7

尾頁
   1


大宅

積分: 1182


61#
發表於 26-6-17 10:09 |只看該作者
上星期一晚8/6...都突然好大雨.....我出街和親戚吃完飯,,佢話坐的士,, 車埋我,,

我都唔使..寧願自己被雨淋下,,,去答MTR...
黑雨大雨呢D..我都唔會坐私家車...避得就避.


珍珠宮

積分: 32449


62#
發表於 26-6-17 10:09 |只看該作者
請問知唔知係邊段路?
入機場?
由機場出?
看電視新聞望到有行李在路上⋯
RIP


寶石宮

積分: 257473

馬年勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 王國教室勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 Poo得好勳章


63#
發表於 26-6-17 10:11 |只看該作者
Become 發表於 26-6-17 07:33
似無用安全帶 得佢地2個飛出去

但唔扣唔係會不停bb聲咩?
放下自在


翡翠宮

積分: 94680

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章


64#
發表於 26-6-17 10:12 |只看該作者
MC媽 發表於 26-6-17 10:03
係人都知而家坐的士、私家車、客貨車等等要扣安全帶, 要人提?乘客自己最大責任, 我估香港有好多人司機係 ...

的士冇,但私家車、私家小巴、貨車係有呢個責任
attach0/tmp/phpzEUT8C


珍珠宮

積分: 32449


65#
發表於 26-6-17 10:13 |只看該作者
wasabikingdom 發表於 26-6-17 09:08
最衰最錯係貨 van司機引發,

RIP


X 2

香港揸大中小型貨車都開太快,
政府應該加強管制佢地車速,
否則怕會有更多無辜受害市民。


珍珠宮

積分: 38448


66#
發表於 26-6-17 10:24 |只看該作者
7海 發表於 26-6-17 10:05
係大陸真係司機會叫戴安全帶

我反而喺大陸遇到司機叫唔使扣安全帶,我唔理照扣
希望一家人每日開開心心返工(返學)去, 平平安安放工(放學)來!
全世界可以睇小佢,但佢亞媽我一定唔可以!
以平常心對待無常事~~~試問有多少人能做到呢!?


大宅

積分: 2069


67#
發表於 26-6-17 10:25 |只看該作者

回覆樓主:

R.I.P.


公爵府

積分: 25149


68#
發表於 26-6-17 10:36 |只看該作者
CalvinMini 發表於 26-6-17 08:07
我睇咗條片,兩個死者訓係度滿地血無曬知覺,的士佬輕傷無奈望住死者

如果佢提一提佢地戴返安全帶就唔駛咁 ...
的士司機只係輕傷真係好彩,唔知係咪條安全帶救番佢


伯爵府

積分: 15452


69#
發表於 26-6-17 10:38 |只看該作者
CalvinMini 發表於 26-6-17 10:12
的士冇,但私家車、私家小巴、貨車係有呢個責任

今次意外喺的士, 所以乘客上的士唔該自己扣返安全帶。


伯爵府

積分: 15452


70#
發表於 26-6-17 10:39 |只看該作者
CalvinMini 發表於 26-6-17 10:07
我識有好心司機會提一提,戴唔戴係佢自己責任,依家佢兩個無戴咪死咗囉
有乜好笑?你就真係好好笑

你點知呢單意外入面嘅的士司機冇提?可能有提呢


男爵府

積分: 8552


71#
發表於 26-6-17 10:51 |只看該作者
RIP


男爵府

積分: 5713


72#
發表於 26-6-17 10:52 |只看該作者
而家小巴又取消強制戴安全帶


水晶宮

積分: 56930


73#
發表於 26-6-17 10:56 |只看該作者
7海 發表於 26-6-17 10:52
而家小巴又取消強制戴安全帶

香港人鍾意自由….,只可以教育,不適合強制。

點評

jamiejason    發表於 26-6-17 12:02


伯爵府

積分: 15415

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章


74#
發表於 26-6-17 11:11 |只看該作者
vivibabyvivi 發表於 26-6-17 09:12
唔係鍾唔鍾意嘅問題,係安全嘅問題

仲有係唔戴安全帶已屬違法, 根本唔到你鍾唔鍾意


珍珠宮

積分: 38448


75#
發表於 26-6-17 11:18 |只看該作者
7海 發表於 26-6-17 10:52
而家小巴又取消強制戴安全帶

小巴冇取消,係巴士取消
希望一家人每日開開心心返工(返學)去, 平平安安放工(放學)來!
全世界可以睇小佢,但佢亞媽我一定唔可以!
以平常心對待無常事~~~試問有多少人能做到呢!?


子爵府

積分: 13988

2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


76#
發表於 26-6-17 11:19 |只看該作者
Skytree1000 發表於 26-6-17 10:13
X 2

香港揸大中小型貨車都開太快,

要重罰,因為貨車,夠大架所以大曬,成日都要人哋讓,有啲又唔維修架車,又係諗著人哋唔會撞埋嚟,因為佢架車大,啲司機一啲責任心都無

點評

Skytree1000    發表於 26-6-17 17:42


水晶宮

積分: 56993


77#
發表於 26-6-17 11:21 |只看該作者
vivibabyvivi 發表於 26-6-17 09:12
唔係呀,兩個司機都係輕傷,所以安全帶係好重要

哦,打幾個轉都輕傷佢好好彩了


大宅

積分: 1457


78#
發表於 26-6-17 11:22 |只看該作者
好慘,RIP


男爵府

積分: 5713


79#
發表於 26-6-17 11:23 |只看該作者
kikiboy 發表於 26-6-17 11:18
小巴冇取消,係巴士取消

我日日搭小巴好少人戴安全帶


大宅

積分: 1669


80#
發表於 26-6-17 11:27 |只看該作者
雖然呢件事的士司機係無辜
但香港好多人駕駛技術、態度都好差
保障自己都係帶番安全帶比較好

首頁
23456...7

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo