立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 18375
公爵府
積分: 25885
瑪瑙宮
積分: 149596
Kamania 發表於 26-6-19 19:21 我不能沒有私己錢,我一定㨂返工
LoveYinYin1215 發表於 26-6-20 11:32 返工 做家庭主婦,10個有10個都好受氣
男爵府
積分: 7714
babytszkin 發表於 26-6-19 22:14 如果D錢多到洗吾晒 咁梗系全職啦 多D時間可以去學野,嘆茶,扮靓,環遊世界 如果洗錢要就住就住,咁 ...
珊瑚宮
積分: 112210
水晶宮
積分: 52044
別墅
積分: 964
bbc2018 發表於 26-6-20 11:39 要靠返工,才可以大大聲,有話事權,吾知佢慘還是佢老公,仔女慘 要靠返工,才有價值,都幾XX
子爵府
積分: 14368
積分: 7338
Fishqqma 發表於 26-6-20 12:55 C6比提款card及visa你任用呢?
乖寶寶布布 發表於 26-6-20 13:26 齋消費唔太大興趣,個人喜歡投資,如果任碌我都係買金條多
侯爵府
積分: 22733
Fishqqma 發表於 26-6-20 12:57 我弟婦同我都冇 ! 所以唔係10個10個受氣。
積分: 73568
mrshoho 發表於 26-6-19 23:46 我係全職主婦,冇工人,好辛苦架
洋蔥頭媽咪 發表於 26-6-20 13:08 要考慮經濟狀況, 其次係自己嘅脾性, 如果脾氣麻麻又無耐性或者唔識教, 根本就唔應該做 ftm. ...
LoveYinYin1215 發表於 26-6-20 13:32 100 個其中2個
積分: 28659
giagia 發表於 26-6-19 18:47 邊樣輕鬆啲?
積分: 18854
MissMaMa 發表於 26-6-20 11:48 我就覺得返工輕鬆啲,以前仔女細,工人如果放假,湊一日我覺得攰過返工,所以我覺得FTM 勁 ...
大宅
積分: 2740
Kelloggs 發表於 26-6-20 11:30 點解要大聲講嘢? 溫柔地說話不好嗎?
Fishqqma 發表於 26-6-20 13:55 100個裏面有兩個有都係有, 其實我有朋友都係!
發表回覆 回帖後跳轉到最後一頁
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy