自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


伯爵府

積分: 18375


61#
發表於 前天 12:44 |只看該作者
返工我係點人嗰個,收工我係被人(子女)點嗰個。


公爵府

積分: 25885

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


62#
發表於 前天 12:51 |只看該作者

回覆樓主:

我唔洗揀1/9返工, 8/9家庭主婦


瑪瑙宮

積分: 149596

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章


63#
發表於 前天 12:55 |只看該作者
Kamania 發表於 26-6-19 19:21
我不能沒有私己錢,我一定㨂返工

C6比提款card及visa你任用呢?


瑪瑙宮

積分: 149596

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章


64#
發表於 前天 12:57 |只看該作者
LoveYinYin1215 發表於 26-6-20 11:32
返工
做家庭主婦,10個有10個都好受氣

我弟婦同我都冇
所以唔係10個10個受氣。


男爵府

積分: 7714


65#
發表於 前天 13:03 |只看該作者
babytszkin 發表於 26-6-19 22:14
如果D錢多到洗吾晒 咁梗系全職啦
多D時間可以去學野,嘆茶,扮靓,環遊世界
如果洗錢要就住就住,咁 ...

諗起歐倩怡


珊瑚宮

積分: 112210

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 DHA勳章


66#
發表於 前天 13:06 |只看該作者
如果經濟唔係問題,我會揀全職媽咪


水晶宮

積分: 52044

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


67#
發表於 前天 13:08 |只看該作者
要考慮經濟狀況, 其次係自己嘅脾性, 如果脾氣麻麻又無耐性或者唔識教, 根本就唔應該做 ftm.


別墅

積分: 964


68#
發表於 前天 13:10 |只看該作者
bbc2018 發表於 26-6-20 11:39
要靠返工,才可以大大聲,有話事權,吾知佢慘還是佢老公,仔女慘

要靠返工,才有價值,都幾XX

非常認同


子爵府

積分: 14368


69#
發表於 前天 13:14 |只看該作者

回覆樓主:

如果自己有錢中咗千萬六合彩, 子女年紀小就做ftm。
現實窮要返工!


男爵府

積分: 7338


70#
發表於 前天 13:26 |只看該作者
Fishqqma 發表於 26-6-20 12:55
C6比提款card及visa你任用呢?

齋消費唔太大興趣,個人喜歡投資,如果任碌我都係買金條多


男爵府

積分: 7338


71#
發表於 前天 13:27 |只看該作者

回覆樓主:

ftm+ pt寫program +投資,我唔介意返工但c6不想,唯有諗計增加下被動收入


瑪瑙宮

積分: 149596

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章


72#
發表於 前天 13:28 |只看該作者
乖寶寶布布 發表於 26-6-20 13:26
齋消費唔太大興趣,個人喜歡投資,如果任碌我都係買金條多

任用,拎D去投資都可以呀!


侯爵府

積分: 22733

馬年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


73#
發表於 前天 13:32 |只看該作者
Fishqqma 發表於 26-6-20 12:57
我弟婦同我都冇 !
所以唔係10個10個受氣。

100 個其中2個


水晶宮

積分: 73568

BK Milk勳章


74#
發表於 前天 13:52 |只看該作者
mrshoho 發表於 26-6-19 23:46
我係全職主婦,冇工人,好辛苦架

我番工無工人
仲辛苦
不過都係有工番好



水晶宮

積分: 73568

BK Milk勳章


75#
發表於 前天 13:53 |只看該作者
洋蔥頭媽咪 發表於 26-6-20 13:08
要考慮經濟狀況, 其次係自己嘅脾性, 如果脾氣麻麻又無耐性或者唔識教, 根本就唔應該做 ftm. ...

咁樣直情
唔好生小朋友


瑪瑙宮

積分: 149596

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章


76#
發表於 前天 13:55 |只看該作者
LoveYinYin1215 發表於 26-6-20 13:32
100 個其中2個

100個裏面有兩個有都係有,
其實我有朋友都係!


公爵府

積分: 28659


77#
發表於 前天 13:55 |只看該作者
giagia 發表於 26-6-19 18:47
邊樣輕鬆啲?

做全職家庭主婦眾辛苦過返工


但係做全職主婦對於小朋友嘅成長好好多, 但我會選擇全職湊許資源喺佢返學嘅時候你都堅持要做part time搵啲錢洗下, 講句說話都大聲啲

by the way我做咗十年全職家庭主婦期間我都有做下part time


伯爵府

積分: 18854


78#
發表於 前天 14:03 |只看該作者
MissMaMa 發表於 26-6-20 11:48
我就覺得返工輕鬆啲,以前仔女細,工人如果放假,湊一日我覺得攰過返工,所以我覺得FTM 勁
...

用開工人會好驚冇工人, 如果仔女係幼稚園或BB階段的確係辛苦的, 等到讀小學咪好好多。


大宅

積分: 2740

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章


79#
發表於 前天 14:05 |只看該作者
Kelloggs 發表於 26-6-20 11:30
點解要大聲講嘢?
溫柔地說話不好嗎?

溫柔講野d人冇反應,要大聲講先有回應


伯爵府

積分: 18854


80#
發表於 前天 14:12 |只看該作者
Fishqqma 發表於 26-6-20 13:55
100個裏面有兩個有都係有,
其實我有朋友都係!

其實佢地價值觀錯哂, 如果男人因爲個女人返工先對佢陰聲細氣, 呢d男人真係愛你有限。 女人有返工最大作用係保障自己同仔女, 始終今日唔知聽日事, 有多個錢傍身好重要, 並唔係為左講野大聲d, 如果唔係, 男人同咬老軟有咩分別

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo