自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


珊瑚宮

積分: 103029

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


61#
發表於 6 天前 |只看該作者
keykeyman 發表於 26-6-21 14:26
同意,真係有d人有咩唔如意就賴人,總係全世界都欠咗佢既咁,要埋怨別人,先可以洗白自己既失誤。
所以人 ...



水晶宮

積分: 74919


62#
發表於 6 天前 |只看該作者

回覆樓主:

公屋不考慮,有白卡有垃圾,私樓起碼人冇咁複習,另幾年一次维修,上樓不難,又加上荃灣方便食和交通及購物


伯爵府

積分: 17391


63#
發表於 6 天前 |只看該作者
selinako^^ 發表於 26-6-21 15:00
我冇再問佢 因為呢個原因佢好唔開心,另外朋友既朋友都係抽佢屋苑,佢話佢朋友都覺得樓底矮
...

唔關你事呀,佢自己其實都應該要睇清楚售樓說明書,買樓係大決定,佢自己應該要考慮清楚。因為我朋友屋企都係新居屋,我又唔覺得矮,


伯爵府

積分: 17391


64#
發表於 6 天前 |只看該作者
selinako^^ 發表於 26-6-21 15:00
我冇再問佢 因為呢個原因佢好唔開心,另外朋友既朋友都係抽佢屋苑,佢話佢朋友都覺得樓底矮
...

我想問吓可唔可以大約形容吓?佢買咗邊個屋苑?例如邊一區?


伯爵府

積分: 17391


65#
發表於 6 天前 |只看該作者
Bobo1210 發表於 26-6-21 14:29
你fd 預算300萬 ,應該買到屯門300尺新樓?

2間都麻煩 ,將來可能要換lift 、大維修 、執修、漏水,舊公 ...

現在應該未必得,上年或者得


珍珠宮

積分: 31010

牛年勳章


66#
發表於 6 天前 |只看該作者
selinako^^ 發表於 26-6-21 14:58
咁佢真係唔好彩

如果佢已經收樓入去都跼的樓底低,咁就可能真係低,特別係之前住高樓底私樓真係會覺得低好多。我地之前住過樓底高3m以上的屋,後來搬到得2.x幾米高的屋真係有種伸手可以摸到天花嘅感覺,不過住住下慣咗又唔覺得得低,宜家搬咗比之前高幾吋樓底都係得兩米幾高,又唔覺得分別好大。如果佢抽到係新居屋,樓底就算唔係好矮,但因為宜家D居屋空間好狹窄,會顯得樓底都好矮。但咁難抽都俾佢抽到揀到都算好彩啦。好多人想買抽十幾年都抽唔到,如果佢真係唔想要可以放棄,大不了豪幾百蚊俾政府,大把人爭住要


侯爵府

積分: 21312

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 想生BB熱投


67#
發表於 6 天前 |只看該作者
排公屋


水晶宮

積分: 57325


68#
發表於 6 天前 |只看該作者
十一貝勒 發表於 26-6-20 17:16
今日陪朋友睇完樓,朋友青衣城返工,
1.舊樓54年,荃灣區
2.公屋已補地價40年,屯門區

點解會買公屋


翡翠宮

積分: 86795


69#
發表於 6 天前 |只看該作者

回覆樓主:

2個都唔係好嘅選擇


子爵府

積分: 14908


70#
發表於 6 天前 |只看該作者
十一貝勒 發表於 26-6-20 17:16
今日陪朋友睇完樓,朋友青衣城返工,
1.舊樓54年,荃灣區
2.公屋已補地價40年,屯門區

budget?


珊瑚宮

積分: 103029

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


71#
發表於 6 天前 |只看該作者
alsace0416 發表於 26-6-21 15:33
唔關你事呀,佢自己其實都應該要睇清楚售樓說明書,買樓係大決定,佢自己應該要考慮清楚。因為我朋友屋企 ...

多謝你

等我搵機會上佢新居睇下


珊瑚宮

積分: 103029

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


72#
發表於 6 天前 |只看該作者
alsace0416 發表於 26-6-21 15:34
我想問吓可唔可以大約形容吓?佢買咗邊個屋苑?例如邊一區?

上網打:‘’摩天居屋‘’,就搵到


珊瑚宮

積分: 103029

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


73#
發表於 6 天前 |只看該作者
rebeccalin 發表於 26-6-21 16:33
如果佢已經收樓入去都跼的樓底低,咁就可能真係低,特別係之前住高樓底私樓真係會覺得低好多。我地之前住 ...

其實佢果度會發展,c6 話過多幾年 佢果度樓價分分鐘高幾倍 到時再賣返出去 應該有賺


珍珠宮

積分: 30065


74#
發表於 6 天前 |只看該作者

回覆樓主:

兩間都咁舊、真係諗清楚先

最好揀新啲嘅樓

可以排公屋嗎?


珍珠宮

積分: 30065


75#
發表於 6 天前 |只看該作者
selinako^^ 發表於 26-6-20 18:29
我老 best 住鄉村,最近佢驚收地業主迫遷就抽居屋,加上佢d 親戚白鴿眼 覺得佢地好窮 睇佢地 ...

樓底點低法?


珍珠宮

積分: 30065


76#
發表於 6 天前 |只看該作者

回覆樓主:

網上見近太子站33年樓齡二百幾尺先220萬、叫你朋友諗下呢啲仲好啦


伯爵府

積分: 17391


77#
發表於 5 天前 |只看該作者
selinako^^ 發表於 26-6-21 22:39
上網打:‘’摩天居屋‘’,就搵到

Thx. 皇后山居屋都有錢賺,佢嗰度一定有錢賺,可能佢住慣私樓,我睇片就係Standard居屋的高度冇話特別矮。居屋始終賣平咗咁多,同一個價錢邊度買到同區同尺數一手私樓。


水晶宮

積分: 63464

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


78#
發表於 5 天前 |只看該作者
selinako^^ 發表於 26-6-21 15:00
我冇再問佢 因為呢個原因佢好唔開心,另外朋友既朋友都係抽佢屋苑,佢話佢朋友都覺得樓底矮
...

你叫佢去太古城睇吓樓,佢會即刻開心返晒
人哋樓底仲矮佢好多


伯爵府

積分: 15937


79#
發表於 5 天前 |只看該作者
回覆 十一貝勒 的帖子

300 可以睇下元朗近yoho d 洋樓,我媽住果面超方便,大約3x 年樓龄,應該做到逆按,總數細,要再賣都不困難,去青衣有巴士大约半小時,或者西鐵到荃灣再轉小巴都可以


寶石宮

積分: 292943

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章


80#
發表於 5 天前 |只看該作者
selinako^^ 發表於 26-6-21 22:39
上網打:‘’摩天居屋‘’,就搵到

朗天 2.75米
村屋 8.23米(27呎)÷3=2.743米(9呎)

https://hos.housingauthority.gov.hk/mini-site/hos2023/common/pdf/Sales_Brochure_Long_Tin.pdf

https://hos.housingauthority.gov.hk/mini-site/hos2025/common/pdf/Additional-LongTin.pdf

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo