自由講場

跳至

首頁

尾頁
   6


伯爵府

積分: 18259

2025中秋節勳章


61#
發表於 3 天前 |只看該作者
greentea000 發表於 26-6-22 21:28
咁買普通單位一樣會漏水,無得保證。
漏水樓如果吾系天台仲慘,天台你可以自己整,甚至熱你都可以加層隔熱,但系樓上漏有機會吾整,吾理,咁就慘


珍珠宮

積分: 39493


62#
發表於 3 天前 |只看該作者
其實依家新樓已經做好防曬同防水,阿囡在外國留學話住頂樓好正,行出去還有個平台


子爵府

積分: 12376


63#
發表於 3 天前 |只看該作者
leungtintin_ 發表於 26-6-23 13:13
寧願揀頂樓連天台,花園平台有事發生都好驚

是!就算無事掃垃圾都掃死(不論有心或無心),我屋苑平台花園戶經常大廈貼紙投訴高空擲物,我心諗點會有人買呢啲單位,唔係預左咩


男爵府

積分: 6008


64#
發表於 3 天前 |只看該作者
mimi199188 發表於 26-6-23 17:58
漏水樓如果吾系天台仲慘,天台你可以自己整,甚至熱你都可以加層隔熱,但系樓上漏有機會吾整,吾理,咁就慘 ...

你講得好啱, 仲有樓上冇人, 唔會嘈到自己。


子爵府

積分: 10830

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


65#
發表於 3 天前 |只看該作者
mimi199188 發表於 26-6-23 17:58
漏水樓如果吾系天台仲慘,天台你可以自己整,甚至熱你都可以加層隔熱,但系樓上漏有機會吾整,吾理,咁就慘 ...



珍珠宮

積分: 41344


66#
發表於 前天 07:24 |只看該作者
fghjkl 發表於 26-6-23 22:12
是!就算無事掃垃圾都掃死(不論有心或無心),我屋苑平台花園戶經常大廈貼紙投訴高空擲物,我心諗點會有人買 ...

難道管理處不設監控,不找出丟垃圾的單位?


珍珠宮

積分: 37038


67#
發表於 前天 09:44 |只看該作者
asweetmom 發表於 26-6-24 07:24
難道管理處不設監控,不找出丟垃圾的單位?

如果幾十層咁多單位,有意無意掉的垃圾,都好難監控。


水晶宮

積分: 51681


68#
發表於 前天 10:18 |只看該作者
uniting 發表於 26-6-23 17:54
唔實用的話就一定後悔!

咁我都有同事買咗頂樓連天台單位之前美好想像,天台花園、晾衫曬被、呼朋引伴。點知無查清楚大廈公契,唔可以晾衫曬被、燒烤聚會。父母連天台都懶得行上去,自然亦都唔會有花園。每年打風落雨天台同露台都有好多清潔要做,俾老婆埋怨。前年租咗出去,屋企先至和諧返。

只不過同事唔會賣,未曾圓夢。到退休佢收返自住,係自己一個人住。因為佢唔肯賣,父母同老婆都另外買咗樓。

想像同實際有距離,自己唔落手落腳就一定唔實用。


水晶宮

積分: 51681


69#
發表於 前天 10:40 |只看該作者
mimi199188 發表於 26-6-23 17:58
漏水樓如果吾系天台仲慘,天台你可以自己整,甚至熱你都可以加層隔熱,但系樓上漏有機會吾整,吾理,咁就慘 ...

所以買特色單位嘅天台、平台、花園一定要係私家,咁維修先有自主權。

如果係公用地方附屬專用權就唔湯唔水,我見過好多業主完全唔打理,破敗程度好可怕。


子爵府

積分: 12376


70#
發表於 前天 14:08 |只看該作者
小馮 發表於 26-6-23 22:48

根本監控唔到,我只是有露台咋,夜晚有時都有煙灰煙頭(啲人真係好黑人憎出露台食煙,我有時打開露台門陣陣煙味傳來,但係又明白煙民喎有露台當然出露台食啦
有時又有啲衣夾紙巾....,只可以講唔小心被風吹的垃圾都唔少,特別晚上有CCTV都黑到睇唔到


珍珠宮

積分: 41344


71#
發表於 前天 19:12 |只看該作者
fghjkl 發表於 26-6-24 14:08
根本監控唔到,我只是有露台咋,夜晚有時都有煙灰煙頭(啲人真係好黑人憎出露台食煙,我有時打開露台門陣陣煙 ...

唉,有露台也是麻煩。


珍珠宮

積分: 41344


72#
發表於 前天 19:25 |只看該作者

回覆樓主:

之前去旅行住過複式,新鮮幾天後就覺得爬梯麻煩。


男爵府

積分: 5609


73#
發表於 前天 20:34 |只看該作者
有朋友住頂樓連天台,佢話夏天日頭猛太陽要上天台灑水降溫


珍珠宮

積分: 41344


74#
發表於 昨天 10:28 |只看該作者
100believe 發表於 26-6-24 20:34
有朋友住頂樓連天台,佢話夏天日頭猛太陽要上天台灑水降溫

不旦是降溫好方法,成本低,還可以每天測試防水層。


珍珠宮

積分: 38518

牛年勳章


75#
發表於 昨天 10:44 |只看該作者
fghjkl 發表於 26-6-24 14:08
根本監控唔到,我只是有露台咋,夜晚有時都有煙灰煙頭(啲人真係好黑人憎出露台食煙,我有時打開露台門陣陣煙 ...

有冇睇尋日新聞,露台突然多左條鱷魚…
至於我和我家,我們必定事奉耶和華。(書24:15)


水晶宮

積分: 51681


76#
發表於 昨天 12:30 |只看該作者
Carol999 發表於 26-6-25 10:44
有冇睇尋日新聞,露台突然多左條鱷魚…

我哋怕蛇,最先排除地下連花園。

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo