自由講場

跳至

首頁

尾頁
   14


水晶宮

積分: 54386

2018復活節勳章 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


61#
發表於 昨天 20:02 |只看該作者
CCY22 發表於 26-6-24 07:02
佩服
分享吓昨天的食程好嗎?

前日就係去左食潮汕牛邊爐 琴日去左食日式燒肉,飲無糖茶。之後冇再食野
感激遇上你~


水晶宮

積分: 54386

2018復活節勳章 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


62#
發表於 昨天 20:04 |只看該作者
karshing 發表於 26-6-24 07:40
請問河粉,金邊粉, 米粉等會唔會食呢?

好間中會食,一個月未必食到一次。我一星期食一次飯必選白咖哩豬扒飯
感激遇上你~


子爵府

積分: 10579


63#
發表於 昨天 22:12 |只看該作者
Luffy007 發表於 26-6-24 16:22
如果祇係想減5kg,都可以試食奇亞籽,我近4個月食奇亞籽代替整個晚餐,一星期食四日,都已經減咗6kg,當然 ...

感謝無私分享,我一定要試吓!再謝


子爵府

積分: 10579


64#
發表於 昨天 22:14 |只看該作者
cecelc 發表於 26-6-24 15:58
Me too 我而家食緊金香花生,好好味

乖女買咗超好味popcorn 俾我


子爵府

積分: 10579


65#
發表於 昨天 22:14 |只看該作者
kiko_mami 發表於 26-6-24 20:02
前日就係去左食潮汕牛邊爐 琴日去左食日式燒肉,飲無糖茶。之後冇再食野
...

豐富呀!謝謝分享


伯爵府

積分: 16280


66#
發表於 22 小時前 |只看該作者
Luffy007 發表於 26-6-24 16:22
如果祇係想減5kg,都可以試食奇亞籽,我近4個月食奇亞籽代替整個晚餐,一星期食四日,都已經減咗6kg,當然 ...

同你差唔多,我就奇亞籽+大片燕麥+greek yogurt+半個小蘋果/半隻蕉,用無糖豆奶或吉仁奶浸過夜,第一餐食,一個月都輕咗1kg


侯爵府

積分: 24890


67#
發表於 20 小時前 |只看該作者
本帖最後由 忌廉寶寶 於 26-6-25 02:29 編輯
kc_01k 發表於 26-6-24 16:06
第一次試,有用。肥返再試,越整越肥

我覺得節食對年紀比較大的人係冇乜幫助,,新陳代謝已慢,仲攪到亂 ...

同意
其實食野係享受,尤其同屋企人一齊,佢地食早餐陣間你又話唔食得,食左又要就番夜晚要早d食,聽到都覺得麻煩
平時我就隨心,老公返工亞仔返學,早餐晏晝鍾意點食就點食,夜晚一定一齊食,到放假就一定同佢地一齊食足咁多餐,enjoy一齊食野傾下計既時光
我就prefer做運動,年紀一路大,增肌減脂先係最理想,唔係一味唔食野,168仲要計住時間限住自己幾點食,我覺得咁樣既人生太煩了
利申從來未試過亦都冇諗住試168,為左自己健康都係呼籲大家做下運動啦


男爵府

積分: 7074


68#
發表於 15 小時前 |只看該作者
本帖最後由 Luffy007 於 26-6-25 08:51 編輯
CCY22 發表於 26-6-24 22:12
感謝無私分享,我一定要試吓!再謝

除咗奇亞籽(Chia seed),也可以考慮
1. 車前籽殼/粉(Psyllium husk whole/powder)
2. 亞麻籽 (Flaxseed), 粉易氧化。要買原粒,食前磨粉

幾樣都是高纖維超有營養食物,浸透後會發漲,會有飽肚的感覺

另外如果平時飲品要加糖,可以揀天然的阿洛酮糖(Allulose),好處是熱量極低,不會至肥。在節目「健康旦」中,有一集鄭丹瑞訪問毛舜筠時有推薦過

https://m.youtube.com/watch?v=yUD5VGKasf0&pp=ygUT5YGl5bq35pemIOavm-iInOWdhw%3D%3D


男爵府

積分: 5533

2025勳章蛇年勳章


69#
發表於 15 小時前 |只看該作者

回覆樓主:

屋企,2種都有,都係中等身型


大宅

積分: 4420


70#
發表於 14 小時前 |只看該作者
yuyueng 發表於 26-6-24 12:03
其實主要夜晚7點打後唔再食野,戒甜戒零食,已經可以減到肥。

我是下午5點後唔食嘢,第二日會輕左(emoji)


子爵府

積分: 10579


71#
發表於 13 小時前 |只看該作者
Luffy007 發表於 26-6-25 06:57
除咗奇亞籽(Chia seed),也可以考慮
1. 車前籽殼/粉(Psyllium husk whole/powder)
2. 亞麻籽 (Flaxseed ...

謝謝你


水晶宮

積分: 69052

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 開心吸收勳章


72#
發表於 12 小時前 |只看該作者
guhelen 發表於 26-6-25 08:08
我是下午5點後唔食嘢,第二日會輕左(emoji)

咁又太早食晚飯。


男爵府

積分: 7074


73#
發表於 10 小時前 |只看該作者
guhelen 發表於 26-6-25 08:08
我是下午5點後唔食嘢,第二日會輕左(emoji)

嘩!咁高唔食嘢,我諗要好早瞓至得,肚餓好難捱,瞓都瞓唔到。


侯爵府

積分: 24890


74#
發表於 7 小時前 |只看該作者
guhelen 發表於 26-6-25 08:08
我是下午5點後唔食嘢,第二日會輕左(emoji)

咁長時間唔食野,輕左好正常
第二日會輕左,咁第三日呢?

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo