自由講場

跳至

首頁
23456...10

尾頁
   5


公爵府

積分: 29429

虎到金來勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


61#
發表於 前天 22:36 |只看該作者
qpalzm 發表於 26-6-23 16:54
好似我d $80 匯豐等左足足 20年 終於升返

今年銀行股最好

(當然仲有個別晶片,AI)


公爵府

積分: 29429

虎到金來勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


62#
發表於 前天 22:41 |只看該作者
大力大力 發表於 26-6-23 14:20
阿爺係收水,下一波是樓市,保險業.....

股票差, 跟住就是樓.
前排的新盤全清的熱鬧市況又過去了


水晶宮

積分: 54421

馬年勳章


63#
發表於 前天 22:59 |只看該作者
唉呀, 我都唔想看牛牛apps了, 好像成日都紅字..............


水晶宮

積分: 51827


64#
發表於 前天 23:10 |只看該作者
evip 發表於 26-6-23 22:36
今年銀行股最好

(當然仲有個別晶片,AI)

香港中銀就嚟派息,之前以為會破50蚊,點知連續跌


水晶宮

積分: 59202

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


65#
發表於 前天 23:13 |只看該作者
本帖最後由 MissMaMa 於 26-6-23 23:14 編輯
大力大力 發表於 26-6-23 14:20
阿爺係收水,下一波是樓市,保險業.....

內地監管風暴大逃亡, 之前猛打證券商,據聞最近好多內地人飛的或高鐵來香港銀行開戶。 保險業已經整頓緊, 唔俾內地人用人壽儲蓄保險來走資。我都覺得下一波係樓市


公爵府

積分: 25584


66#
發表於 前天 23:19 |只看該作者
宜家呢個價我覺得好扺,我會增兵。。不過我咁講一定比人插


水晶宮

積分: 50712

2025勳章蛇年勳章


67#
發表於 昨天 00:17 |只看該作者
ilovehuman 發表於 26-6-23 23:19
宜家呢個價我覺得好扺,我會增兵。。不過我咁講一定比人插

低處未算抵


伯爵府

積分: 18235


68#
發表於 昨天 00:20 |只看該作者
大力大力 發表於 26-6-23 14:20
阿爺係收水,下一波是樓市,保險業.....

希望樓市去返去年價位啦


伯爵府

積分: 18235


69#
發表於 昨天 00:21 |只看該作者
幸運是對手 發表於 26-6-23 17:11
剩係700都夠玩死我,唔升都算,今日仲52週低位

我$514入,跌足$100蚊,唉!


侯爵府

積分: 20240

2023年兔年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


70#
發表於 昨天 01:45 |只看該作者
幸運是對手 發表於 26-6-23 17:11
剩係700都夠玩死我,唔升都算,今日仲52週低位
呢隻低位完又再低位,我都輸幾皮。


侯爵府

積分: 20240

2023年兔年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


71#
發表於 昨天 01:48 |只看該作者
天使之心02 發表於 26-6-24 00:21
我$514入,跌足$100蚊,唉!
我媽490,老公460入全部都輸緊錢。


侯爵府

積分: 21310


72#
發表於 昨天 01:59 |只看該作者
Connielai 發表於 26-6-24 01:45
呢隻低位完又再低位,我都輸幾皮。

個個老強都有呢隻成份股,咁龍頭都可以咁差


珍珠宮

積分: 30969


73#
發表於 昨天 06:27 |只看該作者
回覆 qpalzm 的帖子

我應該月頭散貨⋯⋯現在好後悔⋯⋯


珍珠宮

積分: 43614

2024年龍年勳章


74#
發表於 昨天 07:00 |只看該作者
美國Ai,小股災。
5窮6絕,希望7返身。


伯爵府

積分: 18235


75#
發表於 昨天 07:37 |只看該作者
panda361 發表於 26-6-24 07:00
美國Ai,小股災。
5窮6絕,希望7返身。

韓國政府打壓AI股,所以全球AI股都受影響

點評

pansy888hk    發表於 昨天 14:40


伯爵府

積分: 18235


76#
發表於 昨天 07:38 |只看該作者
princesscupcake 發表於 26-6-24 01:59
個個老強都有呢隻成份股,咁龍頭都可以咁差

再鋒利嘅刀有生鏽嘅一日、香港股市已經一潭死水咁


伯爵府

積分: 17272

馬年勳章


77#
發表於 昨天 07:43 |只看該作者
本帖最後由 PTMCYS 於 26-6-24 07:44 編輯
ilovehuman 發表於 26-6-23 23:19
宜家呢個價我覺得好扺,我會增兵。。不過我咁講一定比人插

, 個個唱衰自己入市.


水晶宮

積分: 50712

2025勳章蛇年勳章


78#
發表於 昨天 08:21 |只看該作者
天使之心02 發表於 26-6-24 07:38
再鋒利嘅刀有生鏽嘅一日、香港股市已經一潭死水咁

保唔保證供款可以全部攞番?


珊瑚宮

積分: 103013

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


79#
發表於 昨天 08:23 |只看該作者
天使之心02 發表於 26-6-24 00:21
我$514入,跌足$100蚊,唉!

我479-478 入,入左之後係咁插冇底咁.佢業績後彈..500 即放,怕左佢
唔計手續費係賺,計埋唔知賺定蝕


侯爵府

積分: 24565


80#
發表於 昨天 08:25 |只看該作者
MissMaMa 發表於 26-6-23 23:13
內地監管風暴大逃亡, 之前猛打證券商,據聞最近好多內地人飛的或高鐵來香港銀行開戶。 保險業已經整頓緊 ...

樓市一向係內地洗黑錢集中地

首頁
23456...10

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo