在職全職

跳至

首頁
23456...11

尾頁
   0


男爵府

積分: 5424


61#
發表於 05-2-22 10:46 |只看該作者

Re: 中環區上班一族 2005' - (Part II)

1J
OK, No problem.... actually, I still owe you a few $$$ as I made the wrong calculation last time. Let me give it to you this time.
盧貓貓


男爵府

積分: 5424


62#
發表於 05-2-22 10:52 |只看該作者

Re: 中環區上班一族 2005' - (Part II)

BOWIEMA
我睇哂你地d 相啦,adrian真係好似你,esp 佢既神態,bowie 就好似比較似daddy多d喎...
盧貓貓


子爵府

積分: 12708


63#
發表於 05-2-22 11:28 |只看該作者

Re: 中環區上班一族 2005' - (Part II)

mm,

係呀!! 一人似一個, 好公平呀!! heehee....
CNY同咗囡囡去邊玩呀??


男爵府

積分: 5424


64#
發表於 05-2-22 11:37 |只看該作者

Re: 中環區上班一族 2005' - (Part II)

bowiema
佢咁細都唔去得邊啦,同佢去左花市+拜年咋

盧貓貓


公爵府

積分: 27554

好媽媽勳章


65#
發表於 05-2-22 11:43 |只看該作者

Re: 中環區上班一族 2005' - (Part II)

mm,

me too. 去左花市+拜年咋. Because so relaxing.
[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


公爵府

積分: 27554

好媽媽勳章


66#
發表於 05-2-23 09:05 |只看該作者

Re: 中環區上班一族 2005' - (Part II)

[size=large]Good Morning!!

bm,

Do you still remember my hubby record his voice in the computer for James dictation. He got 100 marks. Because this is really interesting and he remember all of word. James always lost the marks under the careless mistake. Woo... You can try it.

I am sick. Because I have allergies, my skin sllergies, nose allergies, ear can't able hear well & Asthma visit me altogether. I visited doctor yersterday and keep on taking a medicine. So Poor me!
[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


子爵府

積分: 12708


67#
發表於 05-2-23 09:56 |只看該作者

Re: 中環區上班一族 2005' - (Part II)

1j,

That is a good news of James ar.....Keep it well. Maybe I will also try this method for Adrian.

aiya, you take care la.....because the weather is not good and frustrate in these few days.....take care.


公爵府

積分: 27554

好媽媽勳章


68#
發表於 05-2-23 10:09 |只看該作者

Re: 中環區上班一族 2005' - (Part II)

bm,

Thank you so much.
[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


子爵府

積分: 12708


69#
發表於 05-2-23 10:15 |只看該作者

Re: 中環區上班一族 2005' - (Part II)

1j,

I hear la......好得意呀! 你hubby把聲好似我地以前考會考listening果d聲呀!


公爵府

積分: 27554

好媽媽勳章


70#
發表於 05-2-23 10:18 |只看該作者

Re: 中環區上班一族 2005' - (Part II)

BM,

Yes, He voice very nice and singing very good too.
[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


男爵府

積分: 5424


71#
發表於 05-2-23 11:17 |只看該作者

Re: 中環區上班一族 2005' - (Part II)

Good morning....
1J - you need to take care of yourself.... The foggy and humid weather is coming. It will easily cause allergy. Rest more...
盧貓貓


公爵府

積分: 27554

好媽媽勳章


72#
發表於 05-2-23 11:22 |只看該作者

Re: 中環區上班一族 2005' - (Part II)

Thanks mm. Don't forget our early lunch tomorrow bor~ See you later :-P
[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


珍珠宮

積分: 32937

好媽媽勳章


73#
發表於 05-2-23 12:03 |只看該作者

Re: 中環區上班一族 2005' - (Part II)

[size=x-large]元宵節快樂
祝各人恩恩愛愛, 浪浪漫漫, 甜甜蜜蜜
大少, 二小姐, 請問有乜FUN庫呀.


公爵府

積分: 27554

好媽媽勳章


74#
發表於 05-2-23 12:06 |只看該作者

Re: 中環區上班一族 2005' - (Part II)

夫人,

元宵節 need go to school la. Can not able to 恩恩愛愛, 浪浪漫漫, 甜甜蜜蜜
[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


男爵府

積分: 5424


75#
發表於 05-2-23 12:07 |只看該作者

Re: 中環區上班一族 2005' - (Part II)

1j
Of course, I will remember.... see you tomorrow. :lol:
盧貓貓


珍珠宮

積分: 32937

好媽媽勳章


76#
發表於 05-2-23 12:07 |只看該作者

Re: 中環區上班一族 2005' - (Part II)

after school咪得囉

Jamesmama 寫道:
夫人,

元宵節 need go to school la. Can not able to 恩恩愛愛, 浪浪漫漫, 甜甜蜜蜜
大少, 二小姐, 請問有乜FUN庫呀.


公爵府

積分: 27554

好媽媽勳章


77#
發表於 05-2-23 12:13 |只看該作者

Re: 中環區上班一族 2005' - (Part II)

夫人,

After school arrival home at 11:00pm. Sleepy la zzzzzzzzzzzzzzzzzz

Never mind 甜蜜 every day.
[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


公爵府

積分: 27554

好媽媽勳章


78#
發表於 05-2-24 09:26 |只看該作者

Re: 中環區上班一族 2005' - (Part II)

[size=large]Good Morning!! mm & bshirley, See you on 12:00 at Ah Lai Kwok ar. :wink:
[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


子爵府

積分: 12708


79#
發表於 05-2-24 09:50 |只看該作者

Re: 中環區上班一族 2005' - (Part II)

[size=medium]Good Morning!!


男爵府

積分: 5424


80#
發表於 05-2-24 10:21 |只看該作者

Re: 中環區上班一族 2005' - (Part II)

Good morning everybody...

1J - ok, see u and bshirley then.

How come not see Kristymummy for such a long time? Where is she now?
盧貓貓

首頁
23456...11

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo