在職全職

跳至

首頁
23456...10

尾頁
   0


複式洋房

積分: 491


61#
發表於 05-3-9 22:16 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

Charitymami,

我老公都話再不改善就封鎖電視. 但我還有個細,兩歲多,有時太要求工人陪,難免開電視安頓他! 因他有時不肯自己玩,便走入廚房發mun chun, 可能你會問點解可以入廚房,因為他已破解家中差不多所有鎖!

我都很担心他們會是電視精!

easy,

囡囡係賓賓湊的,她其實都幾好,只是太「就」他們。都好難講,如果她太嚴,又驚她對他們不好。
學校功課其實不多。

我再等多兩天,因為今晚有好轉,不知是否因為她上星期病過呢?希望如此。


大宅

積分: 3084


62#
發表於 05-3-9 23:09 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

flysss,

千祈唔好就細佬仔而給開電視佢地睇,佢地會好似中毒咁,我最唔鍾意開電視,自囝囝baby時,我prefer播音樂同睇書。
你囡囡讀邊間小學?
:-P


子爵府

積分: 11389


63#
發表於 05-3-9 23:17 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

我都入黎傾下計!
我大仔就八歲啦, 細仔五歲
我自己當然....要返工啦
晚晚都好忙呀!!!
重有兩個星期又測驗啦.
我要求我仔放學留係library 45mins做晒d功課 or 睇書, 跟住婆婆揍佢返家. 返到家食下野, 做每日一篇, 之後就係自由時間, 直至到我返家.

btw, 我住荃灣


男爵府

積分: 6686


64#
發表於 05-3-10 00:17 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

Hello 咁多位 , 我都想入黎吹吹水呢!~

我阿女都係讀緊小二, 係下午班, 所以其實放學番黎都要忙住做功課, 基本上都唔會睇到電視, 早上睇下 ETV 都有既 :lol: !

我同 Super媽, Charitymami 一樣都係住係 TKO :-P ! 而阿女依家都學緊唔少野, 好似鋼琴, 游水, 大提琴, 女童軍等, 而星期日就會到北角上主日學! 雖然好似幾忙咁, 但因為學校既功課都唔算太吃力, 所以暫時都可以應付呢 .

『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


大宅

積分: 1725


65#
發表於 05-3-10 01:15 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

嘩! 多左好多媽咪入黎 wor .

講開小朋友自動自覺做功課同埋溫習, 我諗個個媽咪都有呢個問題. 我個大仔暫時都 okay la , 佢由幼稚園開始, 每日放學後都會即刻做哂 d 功課, 就算放長假期, 佢都想快 d 做哂d 作業. 但自從升左上小一後 (下午班), 唔知係唔係返學時間長左同埋多左功課做, 佢想放學後睇一陣電視先做功課, 但我發覺問題開始黎啦, 因為佢睇完電視後又要沖涼, 根住先開始做功課,食飯, 大約10:00 就瞓覺, 有時仲要溫習, 時間好似唔夠. 所以我就同佢解釋睇得電視多會影響到你做功課同埋溫習嘅時間, 瞓覺時間亦會延遲. 我就用清晰嘅態度同佢講放學後唔可以睇電視. 只係可以早上睇半個鍾. 而家佢都依我指示去做.

各位媽咪, 其實我覺得小朋友嘅習慣真係要自小陪養, 唔好比佢地習慣成自然. 如果唔係, 真係比較難斗正.

不過話時話, 而家對 d 小朋友, 真係要見招折招.


子爵府

積分: 11755


66#
發表於 05-3-10 09:37 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

hinhinmummy

哦..........原來係咁, 但時間夠用咩 ?-( ?-( ?-(

easy

讀高主教架唔係我仔呀, 所以我都唔知呀. sorry

各位媽咪: 真係好開心呀, 越來越多媽咪加入, 我仔讀小一時係下午校, 所以


大宅

積分: 1725


67#
發表於 05-3-10 09:53 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

siulisa 講得冇錯, 小朋友開學即係我地開學.

easy, 係我大仔讀緊高主教. 如果我冇記錯小一同小二用中文授教, 小三開始就用英文授教, 但唔係全部科目. 咁你個仔喺邊間小學讀書?


侯爵府

積分: 21395


68#
發表於 05-3-10 10:14 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

華忽然間好多人!

siulisa

時間真係不夠用架.

真係不好比佢地看甘多電視, 但我知道好多人都做不到, 我會陪佢地一齊不看, 所以d劇集我不知的. 最多看tvb週刊.

我係食飯的時侯, 去奶奶屋企看8:00果套半個鐘law.

同埋星期日阿女要看獎門人, others ... no way.


子爵府

積分: 11755


69#
發表於 05-3-10 10:27 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

hinhinmummy

冇錯呀, 要以身做則, 我自已平日都冇睇, 乜剧集都唔識架, 但佢就週一至週五下午會睇半個鍾, 星期六晚如果有小朋友的電影做(如迪士尼)就會比佢睇, 星期日就會睇多佐, 早上會睇半個鍾, 下午又會睇半個鍾, 奬門人如果8:30做都會睇架, 因為我都想睇 , 不過我就同佢講,


子爵府

積分: 11389


70#
發表於 05-3-10 11:10 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

Zoey
How are you???

Hi everybody
係呀, 其實都有好多97媽咪架. 有個97媽咪會架, 好多人架

Emily_bb
我都好贊成"小朋友嘅習慣真係要自小陪養", 甘好似食飯訓覺甘, 佢地唔會覺得辛苦. 但係臨急抱佛腳, 佢地就會勁辛苦啦.

由一年級開始, 我每人既schedule就係.....
3:15放學
3:15 - 4:00 去圖書館做功課 or 睇書
4:00 - 7:00 係家, 食茶點, 做每日一篇, 做埋未做完功課, 自由時間 (睇tv, 同細佬玩), 有時我要佢串定d字, 背定d書...
7:00 - 7:30 食飯
7:30 - 9:15 呀媽時間, check 功課, 溫書, 彈琴...
9:30 訓覺

我比甘多自由時間佢係因為呀婆真係管唔到佢甘多. 我同佢講, 你下午已經玩左架啦. 我返黎你就要專心一意溫書. 無得玩, 無tv....暫時都ok既

我仔無乜野學ja, 係彈琴. 另外係學校學toi kuen, 小型網球
我唸住比佢學畫畫, 因為佢今次視藝得C ja. 唔掂呀
另外想暑假比佢地學swimming甘lor


侯爵府

積分: 21395


71#
發表於 05-3-10 11:43 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

eeee

我個女98年架.


子爵府

積分: 11389


72#
發表於 05-3-10 11:46 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

hinhinmummy
e...甘你個個咪係細囡
八卦問下先, 乜你個小朋友唔係仔咩?
唔通我記錯?


男爵府

積分: 6686


73#
發表於 05-3-10 12:23 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

係呀, 上左小學真係睇少左好多 TV, 況且依家好多電視劇甚至 cartoon 都係痳痳地, 不過之前有套 '天涯俠醫' 我都覺得幾有戲味, 有點人生既哲理同意義, 所以都有同個女一齊追下 :-P .

Emily-bb,

高主教都係好好既學校呀, 以前都有同事既小朋友讀開, 不過依家應該都 4 年班了 .

依度好似都有幾多家長有比小朋友學琴, 咁今年既校際佢地有冇參加呀 :-P ?
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


子爵府

積分: 11755


74#
發表於 05-3-10 12:33 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

唉...........我仔唔鍾意參加乜比賽架 總之集体活動架


男爵府

積分: 6686


75#
發表於 05-3-10 13:05 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

siulisa,

妳仔仔唔鍾意集體活動? 好似比較少既小朋友會唔喜歡一大班人一齊活動 :lol: , 咁妳仔仔係唔係屬於靜態一 d 既小朋友呀? 若果係咁, 會唔會比佢番一 d 團體精神既活動, 好似男童軍呀咁, 可以幫助得到佢學習融入, 合作, 服從等等既精神, 應該會不錯呢 .
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


侯爵府

積分: 20849

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 醒目開學勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章


76#
發表於 05-3-10 13:15 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

flyss,

"為他已破解家中差不多所有鎖!">>>>>你個細B 都幾 professional bor. :lol:

會唔會你太林善, 不如叫 Daddy 跟佢地講, 佢地怕唔怕 Daddy 架!
千 山 我 獨 行......... 不 必 相 送..........


子爵府

積分: 11755


77#
發表於 05-3-10 13:16 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

Zoey

sorry, 我表達的唔夠好, 其實佢唔係唔鍾意同大班人玩, 亦係唔鍾意指定要點玩, 佢鍾意大班人自已鍾意玩乜就玩乜, 佢唔靜架.

不過妳提的男童軍有機會同時間我都想比佢試


男爵府

積分: 6686


78#
發表於 05-3-10 13:28 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

siulisa,

明白晒 :-P ! 係呀, 平時小朋友多參加鋼琴, 游水, 畫畫 . . . . . . 其實都係好個人化既活動, 其實都會比較習慣以自我為中心, 番到學校, 多就多人喇, 但係可能都係各自修行, 所以時間許可既, 多參與一 d 團體性既活動或訓練都唔錯嫁 :-P .
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


侯爵府

積分: 20849

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 醒目開學勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章


79#
發表於 05-3-10 13:40 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

hinhinmummy,

我個囡都係老虎囡。

點解咁細個會唔開心, 收收埋埋D心事係心坎裏, 會唔會你地太過愛錫細佬, 疏忽左佢的感受, 呷緊細佬醋? 如果唔小心處理, 童年好快就過去, 青春期的問題就加蕀手。

"心事薄"---呢個方法都值得參考。

我個囡係學校遇到開心或唔開心的事情都會跟我傾訴, 我亦會細心聆聽, 如小孩子之間的紛爭, 我會等佢自己解決和處理, 其實是小事一則, 儘量都唔會驚動到老師。



千 山 我 獨 行......... 不 必 相 送..........


男爵府

積分: 6686


80#
發表於 05-3-10 14:01 |只看該作者

Re: 小朋友7至8

Hello hhma,

好耐冇 chat, 妳兩位公子幾好嗎? 功課跟唔跟得辛苦呀? Maggie 都唔係幾乖, 今朝先激到我紮紮跳 :evil: , 今個星期要忙學校考試 & 校際, 咁妳地呢? 係未放假前 test?
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)

首頁
23456...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo