影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 336


61#
發表於 10-1-6 15:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24030

wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


62#
發表於 10-1-6 15:41 |只看該作者
唉,雖然我唔係佢fans,啲人點解係都要抹黑佢?係都要搵佢既弱點,係咪佢衰在紅人真係可怕


大宅

積分: 2706

好媽媽勳章


63#
發表於 10-1-6 16:19 |只看該作者
我好懷疑張相係咪"執"出黎囉

呢本垃圾雜誌
珍惜生命 ~~ 上帝還讓你活著  就肯定有祂的安排


男爵府

積分: 9626


64#
發表於 10-1-6 17:45 |只看該作者
原帖由 麟媽媽 於 10-1-6 14:20 發表
咁多人仲會信呢d 八婆雜誌?!
嗰日TVB 播叱吒,當謝安琪出場,
我同老公都話佢攪咩鬼,
件咁粉色既裙,入面著條黑色打底褲,
條褲個型都睇得幾清楚架,
咁八婆雜誌影到既咪係打底褲囉,
露毛相邊有咁易影到呀?! ...


終於有人講真相出黎喇............
打底褲黎架!!!!
哎............


複式洋房

積分: 468

醒目開學勳章


65#
發表於 10-1-6 17:59 |只看該作者
原帖由 咕咕豬 於 10-1-6 13:36 發表
真係比樓主玩死, 寫得唔清楚, 寫張C9至岩!

星期日雜誌影到""張謝c9""露底走陰照~~好核突


同意!

所以我強烈懇請樓主編輯番個標題做"c9"而唔係"謝c9"

如果話本雜誌嘅內容誤導緊讀者,
咁呢個標題一樣都誤導緊網民呀!

Tks! :)


大宅

積分: 2019

好媽媽勳章


66#
發表於 10-1-6 18:03 |只看該作者
我唔係 kay 的 fans
但我好憎鷹記 格好低
連帶對佢地 d artists 都唔鍾意, 總係覺得間公司男盜女娼, 鍾意明箭傷人


男爵府

積分: 6728


67#
發表於 10-1-6 18:35 |只看該作者
原帖由 CFaHB 於 10-1-6 18:03 發表
我唔係 kay 的 fans
但我好憎鷹記 格好低
連帶對佢地 d artists 都唔鍾意, 總係覺得間公司男盜女娼, 鍾意明箭傷人


我都好有同感,手法好黑人憎.


侯爵府

積分: 23588

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


68#
發表於 10-1-6 18:41 |只看該作者
我就吾信係走光啦 , 似打底褲多d !
其實佢都好慘 , 咁核突比人寫封面


公爵府

積分: 28083

wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


69#
發表於 10-1-6 18:43 |只看該作者


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


70#
發表於 10-1-6 18:56 |只看該作者
又係"英x"果堆垃圾雜誌, 死咬住人唔放, tbb個總選人地已經唔玩比佢玩哂架啦 ! 仲係咁咬人...真冇品


禁止訪問

積分: 12931


71#
發表於 10-1-6 19:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1516


72#
發表於 10-1-6 21:20 |只看該作者
其實有無人買過黎睇真係有毛?
次次d雜誌話露暈露點,次次有格仔,根本咩都睇唔到.唔好再亂信傳媒.

仲有,大肚謝c9老公雖然係英,不過冬地一向都踩大肚謝c9.當年冬地登了不少三級照.反而呀Q既就少登. 

[ 本帖最後由 小熊帽 於 10-1-6 21:21 編輯 ]


侯爵府

積分: 24996

HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


73#
發表於 10-1-6 23:47 |只看該作者
原帖由 CFaHB 於 10-1-6 18:03 發表
我唔係 kay 的 fans
但我好憎鷹記 格好低
連帶對佢地 d artists 都唔鍾意, 總係覺得間公司男盜女娼, 鍾意明箭傷人


agree!!!


別墅

積分: 747


74#
發表於 10-1-7 00:18 |只看該作者
同意, 你亦可以咁講:

陰謀個個都有, 有咩咁核突!?

人地又唔係固意露底, 係d賤狗固意影人走光相...
我覺得呢件事, 我地矛頭唔應該指錯受害人, 無論我地鍾唔鍾意呢個受害人...


原帖由 小肥今日子 於 10-1-6 15:22 發表
陰謀個個都有,有咩好睇


男爵府

積分: 5388

好媽媽勳章 環保接龍勳章


75#
發表於 10-1-7 01:31 |只看該作者
原帖由 豬仔mami 於 10-1-6 15:41 發表
唉,雖然我唔係佢fans,啲人點解係都要抹黑佢?係都要搵佢既弱點,係咪佢衰在紅人真係可怕


KAY係"應黃一姐"既勁敵ar ma,所以佢地其下既雜誌成日做謠想令對方人氣急跌...魚落圈係咁架啦...
2/6/2005 : 2.59 KGS8/6/2005 : 2.66 KGS15/6/2005 : 2.72 KGS20/6/2005 : 2.86 KGS4/7/2005 : 3.33 KGS12/9/2005 :4.78 KGS   57CM23/9/2005 : 5.16 KGS  60CM27/10/2005 : 5.53 KGS 61.5CM14/11/2005 : 5.52 KGS 63.5CM13/2/2006 : 6.37 KGS


男爵府

積分: 7228


76#
發表於 10-1-7 01:50 |只看該作者



原帖由 ellawyc 於 10-1-6 13:07 發表


因為有人講嘛

恕我得罪, 一個藝人, 日日有咁多相機"捕"住, 影到走光照, 有乜咁出奇? 你試下自己SET部VIEW CAM在家24小時開住, 你想影咩都有啦~

一個半秒唔夠的動作慘被捕捉, 比人登埋, 然後竟然有人 ...


男爵府

積分: 7228


77#
發表於 10-1-7 01:52 |只看該作者
拉個偷窺狗坐監啦..特登影人裙底做封面


原帖由 ticomao 於 10-1-7 00:18 發表
同意, 你亦可以咁講:

陰謀個個都有, 有咩咁核突!?

人地又唔係固意露底, 係d賤狗固意影人走光相...
我覺得呢件事, 我地矛頭唔應該指錯受害人, 無論我地鍾唔鍾意呢個受害人...


...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo