婦女醫護

跳至

首頁

尾頁
   1


侯爵府

積分: 24800


61#
發表於 05-4-28 15:39 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

cherrycherry 寫道:
我昨晚睇左物理治療,物理治療師幫我做超聲波治療約10-15mins,跟住電療15mins,跟住係電療尾聲加多塊電熱毯熱敷,跟住用人手治療約10mins,最後教我做些少手部運動,及解釋好詳細.

與之前metro講既做法一樣,係$$唔同, metro睇哥間$250-,我睇哥間$300-.

我覺得今日真係無敢痛,好左少少,物理治療師話要睇幾次,明天再去睇時會比護捥我試,佢話戴左會好d,可以自己係出面買,或佢幫我訂,由我自己選擇.


我尋日都去左metro講果間度做物理治療都好似好左d, 程序同妳一樣但無電熱毯熱敷, 第一次睇要$320, 下次先$250喎!
我之前睇左三次跌打針灸左手都可以, 今次睇物理治療係右手, 對比下有咩唔同, 我覺得物理治療舒服d, 針灸就好痛! :cry: 不過物理治療就貴d.
今日已經好左好多5/02再去睇多次, 之後要小心保護對手先得啦!


大宅

積分: 1174


62#
發表於 05-4-29 11:06 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

我睇兩次後隻左手無再痛好番啦.請問metro講果間物理治療地址係邊呀? thanks! 希望大家都唔駛睇好多次啦.

[/quote]

我尋日都去左metro講果間度做物理治療都好似好左d, 程序同妳一樣但無電熱毯熱敷, 第一次睇要$320, 下次先$250喎!
我之前睇左三次跌打針灸左手都可以, 今次睇物理治療係右手, 對比下有咩唔同, 我覺得物理治療舒服d, 針灸就好痛! :cry: 不過物理治療就貴d.
今日已經好左好多5/02再去睇多次, 之後要小心保護對手先得啦! [/quote]


侯爵府

積分: 24800


63#
發表於 05-4-29 11:34 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

cherrycherry,
係黃埔花園第十一期聚寶坊G33B地下 (聚寶坊停車場入口)
另一間係太古城康怡
網址: http://www.wppc.hk


禁止訪問

積分: 10763


64#
發表於 05-5-6 00:01 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1174


65#
發表於 05-5-6 13:57 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

RebeccaChan,
哈!哈! 妳有心啦, 我暫時睇左三次隻左手已經好番,
右手好左好多重有少少痛, 不過暫時會停一停,
因為我要去美容院做機減肥, 生完5個月重未收身.
現暫時同妳一樣食/搽住藥先, 到5月中先開始睇過.
請問妳個護碗係邊度買呀? 個醫生收佰幾蚊幾平喎,
睇一對定一隻手呀? 妳要比心機睇好佢呀, 知嗎.

提外話: 妳個小寶貝食邊隻奶粉架?

RebeccaChan 寫道:
cherrycherry:你而家對手點呀?駛唔駛食藥?你睇左幾多次呀?
我lee排成日戴護碗,好似好左好多,不過都未好.
我有個friend以前又係手碗痛,佢叫我去睇西E,因佢睇完後真係好番,所以我今日去左屋企樓下個西E睇吓,佢比左D藥我食/搽,
佢地可以做埋超聲波治療,我又貪佢近,我好難有時間出去睇物理治療師.
佢地每次佰幾蚊,我食住D藥先,今日個E生幫我碎隻手,令到我隻手碗舒服D,星期六會去做超聲波治療.個E生話唔係整一兩次就得,可能要整多幾次,希望掂啦! :-(


禁止訪問

積分: 10763


66#
發表於 05-5-6 16:46 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2224

陪月勳章


67#
發表於 05-5-13 02:03 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

我隻手腕仍然痛, bb已3個月了怎麼辦呢?


禁止訪問

積分: 10763


68#
發表於 05-5-30 13:31 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 485


69#
發表於 05-5-30 13:46 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

我個case跟大家相似, 生完後1-2個月到右手腕開始痛, 連"樓"毛巾都吾得. 睇左好多次趺打醫生先好番. $$$ :-(

後來有次跟我老公個亞嬸無意中傾番, 先至知有好都剛生完bb既媽咪都會甘様,佢以前都試過, 但過一排會自然好番.

依家我個女yr3.5,但如何我成日搬野, 右手腕都會再痛番. 其實除非以後吾再搬野或做粗重工作, 否則痛番既機會都幾大.


大宅

積分: 1174


70#
發表於 05-5-31 14:05 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

原本左手好番, 咪停一停唔睇住走去做機減肥,
點知左手又痛番......唉!
現在又開始睇番, 睇左兩次好左d啦.


禁止訪問

積分: 10763


71#
發表於 05-5-31 19:45 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1174


72#
發表於 05-5-31 22:26 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

哈!哈! 妳都未好呀?
RebeccaChan 寫道:
我哋對手好似要不停去治療先得,停吓都唔得 :-( :-( [quote]
cherrycherry 寫道:
原本左手好番, 咪停一停唔睇住走去做機減肥,
點知左手又痛番......唉!
現在又開始睇番, 睇左兩次好左d啦.
[/quote]


禁止訪問

積分: 10763


73#
發表於 05-6-1 14:17 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 204


74#
發表於 05-6-1 14:31 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

我都有呀, 不過, 我係右手, 仲剛剛做了十次針灸, 好似好番d, 不過醫生話要小心d 喎!!!!

Karman
我叫做"容容" :-D


大宅

積分: 1174


75#
發表於 05-6-1 22:02 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

做左十次針灸好似好番d, 有無問醫生大約要做幾多次呀?
每次幾多$$? thanks!
Karman2202 寫道:
我都有呀, 不過, 我係右手, 仲剛剛做了十次針灸, 好似好番d, 不過醫生話要小心d 喎!!!!

Karman


大宅

積分: 1174


76#
發表於 05-6-1 22:03 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

RebeccaChan,
收pm.


大宅

積分: 2066


77#
發表於 05-6-2 18:07 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

我上星期開始去睇物理治療,一星期三次,呢個禮拜開始,物理治療師教我做手腕運動,主要係將手腕嘅肌肉練番強d,咁就可以幫到個手腕啦!

而家隻右手已經好好多,但左手都未完全得,有時條筋腫得好勁,不過已經比兩個禮拜之前好咗7成啦!總之,我有信心可以100%好番晒. :wink:

RebeccaChan 寫道:
有手腕痛嘅媽媽,妳地而家點呀?請講吓近况

我之前睇西E好左D,呢兩個星期又痛番,因為我囡囡病成日要抱,所以又痛番. :-(
之後我去買左樽健康食品,我而家食左1個星期,好似幾好,有好轉,希望會令我好返啦!


禁止訪問

積分: 10763


78#
發表於 05-6-3 10:53 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1174


79#
發表於 05-6-3 17:11 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

哈!哈! 真係睇一次就肉赤一次啦! :tongue:

個物理治療師尋日叫我係屋企多d'full'冰,
對我地既手腕有幫助喎.


禁止訪問

積分: 10763


80#
發表於 05-6-3 23:34 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo