cherrycherry 寫道:
我昨晚睇左物理治療,物理治療師幫我做超聲波治療約10-15mins,跟住電療15mins,跟住係電療尾聲加多塊電熱毯熱敷,跟住用人手治療約10mins,最後教我做些少手部運動,及解釋好詳細.
與之前metro講既做法一樣,係$$唔同, metro睇哥間$250-,我睇哥間$300-.
我覺得今日真係無敢痛,好左少少,物理治療師話要睇幾次,明天再去睇時會比護捥我試,佢話戴左會好d,可以自己係出面買,或佢幫我訂,由我自己選擇.
, 生完5個月重未收身.
RebeccaChan 寫道:
cherrycherry:你而家對手點呀?駛唔駛食藥?你睇左幾多次呀?
我lee排成日戴護碗,好似好左好多,不過都未好.
我有個friend以前又係手碗痛,佢叫我去睇西E,因佢睇完後真係好番,所以我今日去左屋企樓下個西E睇吓,佢比左D藥我食/搽,
佢地可以做埋超聲波治療,我又貪佢近,我好難有時間出去睇物理治療師.
佢地每次佰幾蚊,我食住D藥先,今日個E生幫我碎隻手,令到我隻手碗舒服D,星期六會去做超聲波治療.個E生話唔係整一兩次就得,可能要整多幾次,希望掂啦! :-(![]()
RebeccaChan 寫道:
有手腕痛嘅媽媽,妳地而家點呀?請講吓近况![]()
我之前睇西E好左D,呢兩個星期又痛番,因為我囡囡病成日要抱,所以又痛番. :-(
之後我去買左樽健康食品,我而家食左1個星期,好似幾好,有好轉,希望會令我好返啦!![]()