跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 388


61#
發表於 10-4-10 00:54 |只看該作者
28wk2d約1kg, 醫生話頭, 肚同腳都啱size, 算中碼B, 但就似我瘦瘦哋, 無乜肚腩仔, 估計阿B出世會有6-7磅


大宅

積分: 4745


62#
發表於 10-4-10 19:40 |只看該作者
31 WK 4 D, 4.72磅,
醫生話整體大左 1 WK,
肚腩大左 2 WKS,
叫我食少D mouth:


子爵府

積分: 11228


63#
發表於 10-4-12 09:24 |只看該作者
30wk6, 1550g, 中size bb

[ 本帖最後由 yeeyeey2k 於 10-4-12 09:56 編輯 ]


別墅

積分: 707


64#
發表於 10-4-12 23:43 |只看該作者
今日去睇覆診, 31w2, 1781g

醫生由12/28日起, 要我開始控制食量,跟住次次覆診, 都叫我唔好食咁多, 到今日覆診, 都叫我盡量唔好食咁多野!!

比起未有bb既時, 我食既份量都一直唔敢增加, 好慘!!!


民房

積分: 61


65#
發表於 10-4-13 00:01 |只看該作者
33wk得3lbs6....算唔算細碼b...?


大宅

積分: 2988


66#
發表於 10-4-13 13:53 |只看該作者
原帖由 hei_man 於 10-4-13 00:01 發表
33wk得3lbs6....算唔算細碼b...?


醫生話30週一般有3.5磅, 所以你BB都算細左少少...

我BB摛日30週1日已有4.4磅, 醫生話係大碼B, 100個排第3, 個頭SIZE排第2, 預計生O個時會超過8磅; 個頭仔28同29週時比姑娘同醫生摸肚時話已經調左頭, 但係擒日照超聲波時醫生話頭仔仲係上面, 依家阿B咁大個SIZE應該好難調頭, 綜合黎睇到時好有可能要開刀!!

其實我過去O個3個幾星期個重量一D都無重到(因為至前重得太多,都埋糖尿少少超標, 所以要節食), 但係阿B足足重左1.7磅, 爸爸都我都係中碼人, 都唔明點解BB咁大份!! 我到底可以再做D咩呀?


大宅

積分: 4856

好媽媽勳章


67#
發表於 10-4-13 19:06 |只看該作者
33WK,4.82磅,除左肚仔,其他達晒標...


公爵府

積分: 27971


68#
發表於 10-4-13 21:10 |只看該作者
31W3D 1677g
醫生說size ok, 出生時大約3kg

我大仔出世時3.02kg, 所以差不多。
我將這事告訴你們,是叫你們在我裡面有平安.在世上你們有苦難,但你們可以放心,我已經勝了世界. (約16:33)Born 3.02kg/1m 4.52kg/2m 6.06kg/3m10d 7.19kg/4m25d 8.38kg/6m 8.79kg/7m 9kg/8m 9.6kg/10m3w 10.2kg/12m 10.2kg/13m 10.8kg/16m 11.2kg


大宅

積分: 4890


69#
發表於 10-4-14 10:19 |只看該作者
原帖由 kokoalex 於 10-4-13 19:06 發表
33WK,4.82磅,除左肚仔,其他達晒標...


咁快差唔多5lbs, 咁佢係咪肥仔呀?


大宅

積分: 1177


70#
發表於 10-4-14 12:02 |只看該作者
我ar b 都係大size... wk 30 有 2kg...
但我有妊娠糖尿病... 你有無check 吓糖尿呀?


原帖由 littlepigsheep 於 13/4/2010 01:53 PM 發表


醫生話30週一般有3.5磅, 所以你BB都算細左少少...

我BB摛日30週1日已有4.4磅, 醫生話係大碼B, 100個排第3, 個頭SIZE排第2, 預計生O個時會超過8磅; 個頭仔28同29週時比姑娘同醫生摸肚時話已經調左頭, 但係擒日照超 ...


大宅

積分: 2988


71#
發表於 10-4-14 13:40 |只看該作者
原帖由 dalew 於 10-4-14 12:02 發表
我ar b 都係大size... wk 30 有 2kg...
但我有妊娠糖尿病... 你有無check 吓糖尿呀?


我都有呀... 飲完糖水8.5, 之後覆過一次診5.7呀... 依家真係無淡好食!! 仲有2個月食生, D人成日問我係咪就黎放產假, 我話有排, 佢地話個肚好似就黎生得, 跟住又問係咪生孖胎...


大宅

積分: 4856

好媽媽勳章


72#
發表於 10-4-14 14:53 |只看該作者
e生話係中b乍,,但肚仔唔肥...次次都唔達標..

原帖由 irisnmy 於 10-4-14 10:19 發表


咁快差唔多5lbs, 咁佢係咪肥仔呀?


大宅

積分: 2478


73#
發表於 10-4-14 20:14 |只看該作者
今日產檢,而家32w2d,bb1902 grams,即係4.18 lbs,我諗係中碼啦^.^


大宅

積分: 4890


74#
發表於 10-4-17 09:55 |只看該作者
week 32阿B重4lbs,醫生話係中碼...


別墅

積分: 669


75#
發表於 10-4-22 01:32 |只看該作者
31wk3d, bb weighed 5.1lbs...但我三星期巳重了5lbs, 幸好我沒有糖尿,但醫生提醒我要控制體重!!!


伯爵府

積分: 15328


76#
發表於 10-4-22 10:39 |只看該作者
原帖由 salsalee 於 10-4-22 01:32 發表
31wk3d, bb weighed 5.1lbs...但我三星期巳重了5lbs, 幸好我沒有糖尿,但醫生提醒我要控制體重!!!


我3星期只重得1.5磅,醫生叫我食多D呀!


大宅

積分: 1141


77#
發表於 10-4-22 10:49 |只看該作者
點先知bb有幾重呀?公立醫院會唔會答你架?我宜冢30w得37吋個肚好似好細,bb都好似無乜點大過咁,不過4星期加埋就重咗10磅,唔知係唔係肥哂喺我自己身,會唔會bb有肥但個肚唔大架?


大宅

積分: 4890


78#
發表於 10-4-22 10:54 |只看該作者
原帖由 玥均媽媽 於 10-4-22 10:49 發表
點先知bb有幾重呀?公立醫院會唔會答你架?我宜冢30w得37吋個肚好似好細,bb都好似無乜點大過咁,不過4星期加埋就重咗10磅,唔知係唔係肥哂喺我自己身,會唔會bb有肥但個肚唔大架? ...


我差唔多33週都係37吋, 我覺得同肚圍幾大冇乜好大關係...我上次32週照b, 阿b都有4lb, 醫生話理想!

應該要照先知阿b有幾重架喎!


大宅

積分: 1141


79#
發表於 10-4-22 11:13 |只看該作者
哦.....下個月34w喺公立醫院會照多次,到時問吓d姑娘睇吓佢哋會唔會話我知先.thx


侯爵府

積分: 20604

大廚勳章 好媽媽勳章


80#
發表於 10-4-22 11:51 |只看該作者
我33周個肚都係37"咋
不過31周在c+照b時
小b有3.6磅
所以,我估自己個肚同小b體重
又真係無咩關係喎
我so far(至33周)重左21磅喇

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo