婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3232


61#
發表於 10-6-3 08:53 |只看該作者

回覆 60# avyyue 的文章

係,"抗爭到底"依個決心好緊要,依場抗爭係睇邊個強硬啲。

有時候,小朋友係最好嘅武器,有幾歲小朋友試過唔食嘢唔瞓覺係咁喊,成功令到狗狗留低。


洋房

積分: 74


62#
發表於 10-6-3 16:30 |只看該作者

一定保住2隻狗!

請和你奶奶講:
1) 醫學早已證明小朋友在有寵物的環境長大, 眼耳口鼻敏感會減少50%
2) 如果你係一個沒有責任感既主人, 請問你如何做一個有責任感既媽媽!?
3) 將來你怎樣教導你的小朋友要尊重生命?如果你自己都不能以身作則.
***請你要堅持保護你的狗, 因為他們的世界只有你, 他們已經以你作為依歸, 如果你根本唔願意放棄他們, 請堅持到底!
***最討厭奶奶常常要控制兒子的家庭生活


大宅

積分: 3349

畀面勳章


63#
發表於 10-6-4 06:53 |只看該作者
有你地既支持,我已經充滿力量喇


禁止訪問

積分: 5279

好媽媽勳章 醒目開學勳章


64#
發表於 10-6-4 09:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20620


65#
發表於 10-6-4 13:50 |只看該作者
我99初初都有叫我吾好要我隻狗架,呢隻狗係我命根嚟,一定吾可以吾要佢,連我老公初初都動搖,我同佢講,我吾要你好過囉。

佢地都係驚D毛毛啫,咁我咪諗吓計仔令佢地安心,我買咗個洗衣袋好密洞嗰隻,FIT隻狗SIZE嘅,改成件衫咁(其實剪幾個洞),比隻狗著。

﹠一定吾比隻狗入房,其實我隻狗好乖係吾會入房,但係要佢地安心,我係房門口用㩒釘 釘咗塊長洗臉巾,欄住房門口(塊巾一呎高, 粒㩒釘要釘鬆D, 萬一click到條臉巾, 都會即時甩開, 吾會click跌自已)。

之後佢地都無嘢講,到BB返到去,都相安無事,隻狗就一路平安大吉。

提你D嘢啦,BB因為無鼻毛,比較敏感D,所以稍為有D塵(就咁睇吾到,係陽光下會好清礎見到),BB就會好容易打乞“痴”,佢地會賴隻狗D毛架,你同佢地講鼻毛原因,話係醫生姑娘講嘅,佢地無得駁你咀。

[ 本帖最後由 hellomag 於 10-6-4 14:01 編輯 ]


洋房

積分: 74


66#
發表於 10-6-4 14:03 |只看該作者

有醫學證明架!

證明BB在有寵物的環境下長大更好
http://pregnancyandbaby.sheknows ... lergy-risk-2769.htm

[ 本帖最後由 wulinla 於 10-6-4 17:25 編輯 ]


洋房

積分: 74


67#
發表於 10-6-4 14:06 |只看該作者

證明2

CBS News 都有講BB在有寵物的環境下長大後更少敏感

http://www.cbsnews.com/stories/2 ... ws/main519978.shtml

[ 本帖最後由 wulinla 於 10-6-4 17:27 編輯 ]


大宅

積分: 2950


68#
發表於 10-6-4 16:42 |只看該作者
原帖由 angel-mummy 於 10-5-27 20:34 發表
因為依家有左BB,99已經叫我地將兩隻狗送比人,最近老公都冇提過呢件事諗住冇野啦,點知頭先見老公講電話講到發晒脾氣問佢咩事,先知原來99一直都"哦"緊老公兩隻狗既問題,老公唔識講D咩淨係話叫佢唔好嘈唔講喇收線咁樣, ...


我好欣賞妳呀!唔會因為有bb而放棄兩隻狗…
我屋企都有兩隻狗架…而且我都就快生第二個bb了…
so far我大仔到而家兩年幾以黎都無任何唔舒服係因為兩隻狗而起...反而兩隻狗係度,仲可以令佢更加有愛心…

你係唔係同奶奶一齊住架呢?
如果唔係,自己搞得掂個bb同兩隻狗...妳養唔養狗關佢地乜事呢?


別墅

積分: 792


69#
發表於 10-6-4 17:31 |只看該作者
原帖由 hellomag 於 10-6-4 13:50 發表
我99初初都有叫我吾好要我隻狗架,呢隻狗係我命根嚟,一定吾可以吾要佢,連我老公初初都動搖,我同佢講,我吾要你好過囉。

佢地都係驚D毛毛啫,咁我咪諗吓計仔令佢地安心,我買咗個洗衣袋好密洞嗰隻,FIT隻狗SIZE嘅,改成件衫咁(其實 ...


佢地會賴隻狗D毛架<---好肯定99會咁,希望到時bb唔好係99面前打咁多"乞痴"啦


別墅

積分: 792


70#
發表於 10-6-4 17:35 |只看該作者
原帖由 princesslee 於 10-6-4 16:42 發表


我好欣賞妳呀!唔會因為有bb而放棄兩隻狗…
我屋企都有兩隻狗架…而且我都就快生第二個bb了…
so far我大仔到而家兩年幾以黎都無任何唔舒服係因為兩隻狗而起...反而兩隻狗係度,仲可以令佢更加有愛心…

你係唔係同奶 ...


我地唔係同99住,不過係唔想99成日"哦"老公,老公又乜都唔識反駁,個下先"蚊"...


大宅

積分: 2950


71#
發表於 10-6-4 17:42 |只看該作者
原帖由 angel-mummy 於 10-6-4 17:35 發表


我地唔係同99住,不過係唔想99成日"哦"老公,老公又乜都唔識反駁,個下先"蚊"...


哈哈…女人真係最「憫」莫過於個老公唔幫口…


別墅

積分: 792


72#
發表於 10-6-4 17:55 |只看該作者
原帖由 princesslee 於 10-6-4 17:42 發表


哈哈…女人真係最「憫」莫過於個老公唔幫口…


佢自己都一定唔會放棄兩隻狗,但係又唔識出聲,唔拎d道理出黎講,淨係識自己發脾氣...激死我


珍珠宮

積分: 32328


73#
發表於 10-6-5 01:40 |只看該作者
低能~~ 你同你99講~你係度阻頭阻世~我都冇嫌棄你將你趕走啦~ 如果你今日要趕走隻狗,第日99個下場都要係一樣,比人趕走. 老人家好心績下d陰德啦~有報應架~


水晶宮

積分: 53981

畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


74#
發表於 10-6-5 03:19 |只看該作者
我刀有養9...62成日叫我放走佢嫁喇!!!我吾會理佢 佢就話屬龍同狗會吾知相沖定乜野...我問佢...如果下胎bb屬9咁點算???系咪吾要???佢又冇出聲


複式洋房

積分: 466


75#
發表於 10-6-5 18:14 |只看該作者
我覺得妳們應堅持,不要給這些傳統古舊的思想戰勝~


大宅

積分: 3528

好媽媽勳章 陪月勳章


76#
發表於 10-6-5 18:18 |只看該作者
我有2狗3貓呀, 有左之後無論係自己阿媽定奶奶定係同事都出聲叫我地唔好養之類. 有D同事仲會話我地不負責任,應該以BB為重添.. 真係吹漲

無論佢地點講,我都係一句:一隻都不能少!


複式洋房

積分: 466


77#
發表於 10-6-5 22:06 |只看該作者
對丫,一隻都不能少 !!
其實在外國(如美國),都不知多少家庭有寵物而又有小孩或初生嬰的,農村都家家戶戶都有貓狗,小孩又不是這樣長大嗎?
好奇怪他們的說法,兩者不能共存。


別墅

積分: 792


78#
發表於 10-6-7 23:02 |只看該作者
原帖由 KAHOI 於 10-6-5 03:19 發表
我刀有養9...62成日叫我放走佢嫁喇!!!我吾會理佢 佢就話屬龍同狗會吾知相沖定乜野...我問佢...如果下胎bb屬9咁點算???系咪吾要???佢又冇出聲


哈哈~~~答得好


大宅

積分: 4186


79#
發表於 10-6-9 16:56 |只看該作者
狗仔跟咗你咁耐
無理由現在才離棄狗仔
狗仔會好惨的 牠會知道的


複式洋房

積分: 203


80#
發表於 10-6-10 10:16 |只看該作者
我有BB之前有3隻9, 99叫我唔好要佢哋因為BB會敏感咁佢個女就更係加把口喇(佢連自己個仔都湊唔掂), 我就話樣樣都可以唔要, 3隻9就唔得, 我同佢有咁耐感情, 可能佢知我強硬之後無提過

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo