自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 57


61#
發表於 10-6-24 18:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 57


62#
發表於 10-6-24 19:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 57


63#
發表於 10-6-24 19:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 57


64#
發表於 10-6-24 19:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 57


65#
發表於 10-6-24 19:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 57


66#
發表於 10-6-24 19:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 57


67#
發表於 10-6-24 19:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 302


68#
發表於 10-6-26 17:35 |只看該作者
原帖由 Yuyen333 於 10-6-24 19:14 發表


喜羊羊?乜o黎...未聽過tim
睇動物都好丫, 國家地理係咩台呀?


喜羊羊你都唔知呀mouth:
http://hk.22dm.com/

其實now同cable都有國家地理頻道, 有時國際台都有重播, 不過國際台就無咁多選擇, 我同小朋友最鍾意睇有個講保護動物又感人又有教育意義喎, 有幾次都睇到眼濕濕,
仔仔知道對動物對人都要有愛心、愛悉生命...不過同時間問我可以買隻狗狗得唔得, 佢唔會隨便遺棄狗狗喎...


水晶宮

積分: 61647

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


69#
發表於 10-6-26 17:50 |只看該作者
我地細個果陣 D 卡通已被污染, 尤其是日本果D, 所以好耐都無睇 lu~


別墅

積分: 859

醒目開學勳章 畀面勳章


70#
發表於 10-6-26 19:25 |只看該作者
原帖由 mylulu007 於 10-6-24 15:57 發表
我都係最鍾意Q太郎,忍者小靈精,一休小和尚,我係小忌廉,叮噹,長腿叔叔,HEMAN, SHELLA~

依家D卡通太commercial,一出就好多product跟住出.

仲有"義犬報恩"、"星仔走天崖"

其實當年蠟筆小新已經吾可以在"卡通時段"播影。


禁止訪問

積分: 57


71#
發表於 10-6-27 22:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 57


72#
發表於 10-6-27 22:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 57


73#
發表於 10-6-27 22:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


民房

積分: 35


74#
發表於 10-6-27 23:18 |只看該作者
冇開TVB 俾2個仔睇好耐,講真果句,而家D卡通片唔係俾小朋友睇,係俾大人睇架..
完全冇童真,一味粗濁!
令願買碟俾佢地睇,睇D英文卡通,果D正常好多~~~
迪士尼系列~舊果D真係好好睇!!
通常都俾佢地睇呢D...


複式洋房

積分: 302


75#
發表於 10-6-28 17:38 |只看該作者
原帖由 Yuyen333 於 10-6-27 22:44 發表


見你地講喜羊羊咁好, 我已經即刻叫老公download比小朋友睇~~
但你話個動物節目真係好吸引, 我自已想睇多D囉, hahaha...不過平日仲有咩節目架?


朋友話喜羊羊原本想加新野入去, 好在個監制覺得會教壞小朋友所以say no.
我有D想知佢係邊位, 起碼佢會識咁唸而唔係掛住商業性質為賺錢先
國家地理有時會播歷史軍事節目, 比小朋友認識呢個世界, 再唔係睇埋個咩北韓咩望節目, 認識埋民主呢樣野都好!


禁止訪問

積分: 5255


76#
發表於 10-6-28 17:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 57


77#
發表於 10-6-29 18:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 57


78#
發表於 10-6-29 18:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 57


79#
發表於 10-6-29 18:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3774


80#
發表於 10-6-29 22:55 |只看該作者
原帖由 小倩 於 10-6-22 18:09 發表


梗係唔會係Playhouse Disney啦~
無記日日响度爆, 唔係陀螺就丸


係架!~無記既卡通片套套都會睇到d小朋友癲既,所以我好少比無記卡通片阿仔睇,多數都係睇廸士尼碟,或者開atv/國際台既卡通佢睇,因為我覺得佢地播既卡通比較天真d正常d,啱bb睇多d囉~好似...
mon-fri 國際台 9:30am有thomas小火車,sat 9:00am 無記同atv都有thomas & 維尼熊, 16:00-17:30pm 國際台都有啱bb小朋友睇既節目架,你地可以留意吓...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo