興趣嗜好

跳至

首頁
23456...40

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


61#
發表於 10-6-25 16:15 |只看該作者
原帖由 tiffany_wong23 於 10-6-25 16:06 發表
我屋企冇麻雀和麻雀台架!
所以第時一定去你地度打或雀會打!

我屋企ok呀, 但你地嫌唔嫌遠? 我住粉嶺


禁止訪問

積分: 459

好媽媽勳章


62#
發表於 10-6-25 16:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


63#
發表於 10-6-25 16:22 |只看該作者
原帖由 bbchuichui 於 10-6-25 16:16 發表
你屋企近唔近火車站?!

火車站搭一程$2.6綠van(車程5-8分鐘, 其實唔係遠不過有幾個燈位), 架van班次好密(基本上係車等人), 所以都ok架
頭1,2次如果你地唔識來我可以來火車站接你地的^^


珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


64#
發表於 10-6-25 16:23 |只看該作者
原帖由 bbchuichui 於 10-6-25 16:14 發表
好難先至食到~

咁又係, 唔緊要啦, 我少數服從多數


禁止訪問

積分: 459

好媽媽勳章


65#
發表於 10-6-25 16:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13341


66#
發表於 10-6-25 16:26 |只看該作者
原帖由 bbchuichui 於 10-6-25 16:11 發表
咁搞笑"



我同老爺奶奶住,
佢地唔賭錢,
成世人都未掂過麻雀!
如果你係我,你會唔會敢買麻雀放在家中?

我同朋友一向去雀會打,唔駛汁野!唔駛煩~
我叫葉比比,英文名叫Tristin Ip!


珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


67#
發表於 10-6-25 16:29 |只看該作者
原帖由 bbchuichui 於 10-6-25 16:25 發表
你係咪住聯和x??我識得黎

係呀聯和墟, 就0係新街市同帝庭軒對面^^


珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


68#
發表於 10-6-25 16:31 |只看該作者
原帖由 tiffany_wong23 於 10-6-25 16:26 發表



我同老爺奶奶住,
佢地唔賭錢,
成世人都未掂過麻雀!
如果你係我,你會唔會敢買麻雀放在家中?

我同朋友一向去雀會打,唔駛汁野!唔駛煩~

我明白你, 我以前同我太99住, 唔好講打牌, 我直情唔敢叫朋友上黎玩添


禁止訪問

積分: 459

好媽媽勳章


69#
發表於 10-6-25 16:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 27056

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


70#
發表於 10-6-26 01:15 |只看該作者
上次台牌都無咁快移過黎
今次版主咁快手


珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


71#
發表於 10-6-26 01:40 |只看該作者
原帖由 tabo0890 於 10-6-26 01:15 發表
上次台牌都無咁快移過黎
今次版主咁快手

係囉, 個topic開左一晚咋
搬左過黎好難招雀友, 呢版人流同自由講場差得遠mouth:


珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


72#
發表於 10-6-26 02:25 |只看該作者
已成團, 但如果有興趣加入既都可以pm留電話同埋講低咩時間方便, 如果日後再有雀局可以再作安排, 多謝大家支持


王國長老

積分: 119115

王國長老


73#
發表於 10-6-26 09:32 |只看該作者
唔好意思, 我移得快左, 有冇需要搬返過自由多兩日?

我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]


珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


74#
發表於 10-6-26 15:06 |只看該作者
原帖由 edea 於 10-6-26 09:32 發表
唔好意思, 我移得快左, 有冇需要搬返過自由多兩日?


如果可以搬返自由當然好啦, 謝謝版主體諒


禁止訪問

積分: 459

好媽媽勳章


75#
發表於 10-6-26 16:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 27056

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


76#
發表於 10-6-28 18:40 |只看該作者
咁又玩左一day 啦~~
辛苦晒大家咁早起身
up
up
up


珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


77#
發表於 10-6-28 18:54 |只看該作者
原帖由 tabo0890 於 10-6-28 18:40 發表
咁又玩左一day 啦~~
辛苦晒大家咁早起身
up
up
up

打左6粒鐘, 好似做完一場運動咁, 爽晒


已刪除用户

積分: 974

好媽媽勳章


78#
發表於 10-6-28 21:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10029

魅力王子 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 睛靈勳章


79#
發表於 10-6-28 23:59 |只看該作者
me too

原帖由 szesze2009 於 10-6-28 21:46 發表
講起都手痕呀!
我都鍾意打最大64
再大啲會心跳加速架!
不過我係在職同住九龍..又要揍女..
暑假或者有啲時間..
到時夾到時間預埋我吖! ...


公爵府

積分: 27056

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


80#
發表於 10-6-29 01:38 |只看該作者
HIHI~~ 返工既媽咪可以約下星期六~ :-P

首頁
23456...40

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo