跳至

首頁
23456...8

尾頁
   0


禁止發言

積分: 1742


61#
發表於 10-9-28 18:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1650


62#
發表於 10-9-28 18:47 |只看該作者
原帖由 ivyso0804 於 10-9-28 18:30 發表
我一早報左名,無我份既


你17/10唔係黎唔到?

因為另外果2日好多街坊都唔得呀! sorry呀!


禁止發言

積分: 1742


63#
發表於 10-9-28 18:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 323


64#
發表於 10-9-28 22:01 |只看該作者
我2大1b丫,唔該~


大宅

積分: 1650


65#
發表於 10-9-29 09:17 |只看該作者
日期: 17/10 (sun) 1130-1330 (太晏好難搵位)
地點: 黃埔陶園/美心飲茶

請大家報人數及mark "confirmed"

1) carcarb - confirmed (2大1b)
2) bee - confirmed (2大1b)
3) JObb
4) mukmuk
5) 卡卡媽
6) 蟲媽
7) winniecheer - confirmed (2大1b)

卡卡媽, 蟲媽: 你地係o米都黎呀?


複式洋房

積分: 250


66#
發表於 10-9-29 17:25 |只看該作者
好呀! 約Lunch 後啦,佢地應該開全日, check左時間再約你la.

原帖由 carcarb 於 10-9-28 17:29 發表


不如約埋一齊去! 不過要下午先得.

第一胎
6weeks =>0.6cm
12wk2 =>5.86cm


男爵府

積分: 6589


67#
發表於 10-9-30 09:43 |只看該作者
我bb係3月出世, 但我都係紅磡住, 可以join ma ?
2A1B


大宅

積分: 1650


68#
發表於 10-9-30 09:51 |只看該作者
原帖由 yencheung1981 於 10-9-30 09:43 發表
我bb係3月出世, 但我都係紅磡住, 可以join ma ?
2A1B


welcome!

日期: 17/10 (sun) 1130-1330 (太晏好難搵位)
地點: 黃埔陶園/美心飲茶

請大家報人數及mark "confirmed"

1) carcarb - confirmed (2大1b)
2) bee - confirmed (2大1b)
3) JObb
4) mukmuk
5) 卡卡媽
6) 蟲媽
7) winniecheer - confirmed (2大1b)
8) yencheung1981 - confirmed (2大1b)


大宅

積分: 1433


69#
發表於 10-9-30 23:09 |只看該作者
aiya.. 我突然想起我爸爸生日,唔知個日得唔得tim.. 大件事! 我要過兩日至confirm到。

但我想問大家有無興趣去會所玩?因為d BB好似有得玩下開心d,我樓下會所有餐廳可食埋野. 但我問過如果book埋遊樂場隔離個房叫餐廳到會就要min. $2600. 如果吳係都可係餐廳食完落一層去遊樂場玩。


大宅

積分: 4168


70#
發表於 10-10-1 19:30 |只看該作者
1) carcarb - confirmed (2大1b)
2) bee - confirmed (2大1b)
3) JObb
4) mukmuk
5) 卡卡媽 - confirmed (4大1b)
6) 蟲媽
7) winniecheer - confirmed (2大1b)
8) yencheung1981 - confirmed (2大1b)


大宅

積分: 1650


71#
發表於 10-10-1 22:49 |只看該作者
原帖由 JObb 於 10-9-30 23:09 發表
aiya.. 我突然想起我爸爸生日,唔知個日得唔得tim.. 大件事! 我要過兩日至confirm到。

但我想問大家有無興趣去會所玩?因為d BB好似有得玩下開心d,我樓下會所有餐廳可食埋野. 但我問過如果book埋遊樂場隔離個房叫餐廳 ...


你會所係邊呀? 係o米海濱?


大宅

積分: 1433


72#
發表於 10-10-1 22:55 |只看該作者
係呀!
但吳好意思呀! 17oct我join 吳到ar, 因要同公公慶祝生日呀!下次至可同你地bb玩la

如果你地有興趣下次都可到會所聚會


大宅

積分: 1650


73#
發表於 10-10-1 23:08 |只看該作者
[quote]原帖由 JObb 於 10-10-1 22:55 發表
係呀!
但吳好意思呀! 17oct我join 吳到ar, 因要同公公慶祝生日呀!下次至可同你地bb玩la

如果你地有興趣下次都可到會所聚會 [/quote

唔緊要,我地o甘近,下次可以去club house玩過!


大宅

積分: 1847


74#
發表於 10-10-5 02:01 |只看該作者
原帖由 carcarb 於 10-9-28 15:26 發表


點解要做test? 幾多$?


不用$$, 仲有 $$ 收, hku的心理學系要做個research找些BB做test, 睇下不同時期的bb有乜分別, 所以山長水遠去做test, 當然有車馬費啦... $80元


大宅

積分: 1847


75#
發表於 10-10-5 02:04 |只看該作者
原帖由 winniecheer 於 10-9-28 17:04 發表
有媽媽報料: Nursery 開放日資料

黃埔海逸學之園 - 9 Oct 2010
黃埔嘉德麗 - 9 Oct 2010

Anyone interested to join together to visit these 2 kinder school?


Interesting too... 開放日時間幾點~幾點?


大宅

積分: 1847


76#
發表於 10-10-5 02:05 |只看該作者
1) carcarb - confirmed (2大1b)
2) bee - confirmed (2大1b)
3) JObb
4) mukmuk - Confirmed (2大1b)
5) 卡卡媽 - confirmed (4大1b)
6) 蟲媽
7) winniecheer - confirmed (2大1b)
8) yencheung1981 - confirmed (2大1b)


大宅

積分: 1847


77#
發表於 10-10-5 02:11 |只看該作者
原帖由 carcarb 於 10-10-1 22:49 發表


你會所係邊呀? 係o米海濱?


2大屋苑的會所-半島豪庭及海濱都去過, 都幾適合小朋友去玩同mama 談天說地, 而海逸就未去過, 無朋友住那邊, 拈唔到福利...


男爵府

積分: 6589


78#
發表於 10-10-5 10:19 |只看該作者
原帖由 mukmuk 於 10-10-5 02:04 發表


Interesting too... 開放日時間幾點~幾點?


岩岩打左去學之園問, 朝早10點至下晝4點....
不過果日長周, 放工帶阿囡去睇下環境先....
因為我都報左佢既playgroup.....


複式洋房

積分: 250


79#
發表於 10-10-5 15:50 |只看該作者
學之園Playgroup ok嗎? $/class?
聽人講學之園Nursury都ok,但吾知Playgorup是否ok!

原帖由 yencheung1981 於 10-10-5 10:19 發表


岩岩打左去學之園問, 朝早10點至下晝4點....
不過果日長周, 放工帶阿囡去睇下環境先....
因為我都報左佢既playgroup.....

第一胎
6weeks =>0.6cm
12wk2 =>5.86cm


大宅

積分: 1650


80#
發表於 10-10-5 17:33 |只看該作者
原帖由 winniecheer 於 10-10-5 15:50 發表
學之園Playgroup ok嗎? $/class?
聽人講學之園Nursury都ok,但吾知Playgorup是否ok!


winnie

我去o左尖子坊睇過果間PG,地方好細,同埋暫時得星期二開斑,我冇join到!

其實我地可以搵club house租地方,再搵老師教都得喎! 因為我知葵青區mama都搵o左卡卡媽介紹果個老師自組PG,你地有冇興趣?

首頁
23456...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo