婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1021


61#
發表於 10-9-3 01:07 |只看該作者
以上都講曬我想同樓主講既野,希望樓主真的可以明白到大家所講既個中意義,我并不是想“擊怒”你,只想你明白大家所講既野。這里回復你的有香港人,也有內地人,但他們的意見都是很中肯的。。


瑪瑙宮

積分: 139332

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


62#
發表於 10-9-3 05:02 |只看該作者
原帖由 rean_chau 於 10-9-2 16:20 發表
大陸老人家思想比較存統, 認為自己有錢唔比D仔, 比邊個. 個仔要買樓, 做老豆老母有都唔幫咩, 個新抱坐月, 做99係有義務去照顧. 個BB係自己個孫仔, 唔通唔理咩...好多都係出於自願, 唔係話D新抱要佢地咁做....

當然 ...

其實我見好多香港人都係咁....

我媽d朋友,我d親戚,我老爺奶奶,有能力都會幫d仔女置業....除非真係無錢je,如果我將來有能力我都會幫我d仔女置業...起碼佢地條路都會易行d....


用戶要求終止服務

積分: 37375


63#
發表於 10-9-3 12:12 |只看該作者
原帖由 RAY媽 於 10-8-29 16:17 發表
我個仔未夠一歲,不過近排上bk時都會留意婆媳版,正所謂未雨綢繆。

唔係歧視,係覺得內地同胞嘅生活背境同教育環境同香港長大嘅女仔好唔同。

香港女仔好少comment 奶奶好懶奶奶唔湊孫,奶奶唔分錢俾佢唔照顧佢。香港受過正 ...


.....lee 位 姊妹,
其實我都.....有些許偏見....不過我都見過有情有義有骨氣嘅國內來的新抱

當時我係智障中心做義工,認識到一位新來港新抱, 佢個仔係智障,佢先生70幾歲,佢自己40幾歲....佢都堅持唔領綜緩,做2 份清潔工 + 孩子的政府津貼(香港人所生的智障小孩都有資格領取政府金錢津貼),省吃省用,馮自己能力養活一家,做好自己

我的新來港阿嫂... .....去完廁所,將從m 巾撕落黎嘅膠封條(表面有層臘質,浮在水面,沖唔走的),掉落廁所內,沖唔到,塞左又唔理..(當時一屋除左我同佢係女人外,無其他人用衛生巾)...我老豆煮埋飯比佢食,唔鐘意就會將 d 飯潑落台,以示我老豆d 廚藝不濟

阿姊妹,唔要以偏蓋全喇 ! 難道國內就無好女人出 ?


大宅

積分: 3364


64#
發表於 10-9-3 12:51 |只看該作者
咁如果個大6新抱屋企系做生意 大把錢呢 你又會5會願意要尼個新抱吖???


複式洋房

積分: 175


65#
發表於 10-9-3 13:07 |只看該作者
原帖由 RAY媽 於 10-9-2 21:35 發表


其實唔關香港女仔會唔會好D,定內地同胞會唔會好D事。


如果你覺得唔関事,甘點解要強調俾唔俾自己個仔娶內地同胞嗎?
都唔知你想講咩。

就算你個仔幫你搵個港女新抱,佢都可能諸多要求架。
我認爲個仔自己中意係最重要啦,你唔中意,甘就少d見面lo。


侯爵府

積分: 21253

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


66#
發表於 10-9-3 13:51 |只看該作者
原帖由 pphhpp_hh 於 10-9-3 13:07 發表


如果你覺得唔関事,甘點解要強調俾唔俾自己個仔娶內地同胞嗎?
都唔知你想講咩。

就算你個仔幫你搵個港女新抱,佢都可能諸多要求架。
我認爲個仔自己中意係最重要啦,你唔中意,甘就少d見面lo。 ...


請看回覆51: 呢D習慣唔同其他,呢個係冇對錯嘅,好D咁諗,呢個"對奶奶有要求" 嘅習慣可能係對"克守家業" 有一定嘅好處,又或者佢自己他朝都會係咁嘅奶奶。只係,我呢D土蛋港女個覺得呢個唔係我嘅習慣,如果有得揀,亦唔想要個唔同習慣嘅新抱。


侯爵府

積分: 21253

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


67#
發表於 10-9-3 14:07 |只看該作者
原帖由 我愛Corina 於 10-9-3 00:08 發表

可能你身邊有人咁諗,不過唔會同你呻呢~

佢地人工夾埋得6萬左右,不過唔洗供/租屋,唔洗孝敬雙方父母....佢老公有公司車用,另外自己都有養多架車,咁工人加BB用1萬,兩公婆一人一萬零用都夠啦...雜費+買'送'一萬...都係 ...


唔洗供/租屋,唔洗孝敬雙方父母., 咁都夠啦... 但係月入6萬for 交稅一個月都要儲成一萬架....

身邊真係冇人呻過男家唔俾錢唔幫手($$$$)... 就係上BK先見到其他人係點樣諗。

咁啱睇咗好多篇都怨99懶唔湊孫唔照顧佢唔送禮,而有部分新抱又志同道合咁覺得係應份嘅,6299出於自願, 同係個新抱要求,後果可能一樣但個觀念係有D唔同。

[ 本帖最後由 RAY媽 於 10-9-3 14:37 編輯 ]


侯爵府

積分: 21253

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


68#
發表於 10-9-3 16:17 |只看該作者
原帖由 mok239 於 10-9-3 12:12 發表


.....lee 位 姊妹,
其實我都.....有些許偏見....不過我都見過有情有義有骨氣嘅國內來的新抱

當時我係智障中心做義工,認識到一位新來港新抱, 佢個仔係智障,佢先生70幾歲,佢自己40幾歲....佢都堅持唔領綜緩,做2 份 ...


我對內地新抱嘅資料就大部分由bk呢度來,我以為BK個SAMPLING 都夠大,所以以為呢個"8成都係咁"嘅STATISTICS 係啱嘅,咁呢8 成都同我自己朋輩唔同觀念。所以就學你話齋可能以偏概全。

個POINT唔係內地新抱 "good or not" , it is "harmonious or not"。觀念同習慣係較難改,正如妳CASE1果位媽媽,你叫佢去求人佢根本做唔出;妳CASE2果位媽媽,佢個生活習慣妨礙到其他人,但佢未必好壞心地,可能佢心地好好對小朋友小動物好好肯做家務仲學識人品一流,但係妳都未必想佢做妳新抱。


複式洋房

積分: 175


69#
發表於 10-9-3 17:37 |只看該作者
原帖由 RAY媽 於 10-9-3 16:17 發表


我對內地新抱嘅資料就大部分由bk呢度來,我以為BK個SAMPLING 都夠大,所以以為呢個"8成都係咁"嘅STATISTICS 係啱嘅,咁呢8 成都同我自己朋輩唔同觀念。所以就學你話齋可能以偏概全。

個POINT唔係內地新抱 "good or not" ...


之前個女仔無講錯,你果然係只井底之蛙。

另外想提醒你,你個仔是一個獨立的人,你可以唔中意個新抱,但你亦都無資格阻止佢同自己中意的人結婚。
除非個仔比你養成Mami-boy,一世都長不大要聼阿媽話。

[ 本帖最後由 pphhpp_hh 於 10-9-3 18:17 編輯 ]


用戶要求終止服務

積分: 37375


70#
發表於 10-9-3 18:28 |只看該作者
原帖由 RAY媽 於 10-9-3 16:17 發表


我對內地新抱嘅資料就大部分由bk呢度來,我以為BK個SAMPLING 都夠大,所以以為呢個"8成都係咁"嘅STATISTICS 係啱嘅,咁呢8 成都同我自己朋輩唔同觀念。所以就學你話齋可能以偏概全。

個POINT唔係內地新抱 "good or not" ...


老實講呀, 若然我有機會做人奶奶, 用奶奶角度看新抱.....我個仔鐘意,佢地互相雙愛, 身家清白, 我都執到喇 ! 我地 lee 班在港出生嘅女仔----我地嘅父母都不乏新來港人士.
你話25 年後....25年後都唔知咩野世界.
總之仔大仔世界,我唔會因為個女仔係國內來嘅新移民,就蝦人地....佢無必要同我交往, 對我個仔好~~夠喇 !


瑪瑙宮

積分: 139332

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


71#
發表於 10-9-3 21:00 |只看該作者
原帖由 RAY媽 於 10-9-3 06:07 發表


唔洗供/租屋,唔洗孝敬雙方父母., 咁都夠啦... 但係月入6萬for 交稅一個月都要儲成一萬架....

身邊真係冇人呻過男家唔俾錢唔幫手($$$$)... 就係上BK先見到其他人係點樣諗。

咁啱睇咗好多篇都怨99懶唔湊孫唔照顧佢 ...

下.....乜要成兩個月人工黎交稅?唔洗咁多.....不過唔好理佢有幾錢收入啦....都唔應該咁算住老人家...因為佢唔止介意唔買野比BB咁簡單...

樓主...幾兄弟姐妹一齊成長,性格都各異啦...你同你個仔都唔一定係100%夾得埋啦....仔大仔世界,我唔理第時個仔/女搵咩人做伴侶...希望佢地開心就得啦...


水晶宮

積分: 55644


72#
發表於 10-9-3 21:18 |只看該作者
原帖由 RAY媽 於 10-9-3 16:17 發表


我對內地新抱嘅資料就大部分由bk呢度來,我以為BK個SAMPLING 都夠大,所以以為呢個"8成都係咁"嘅STATISTICS 係啱嘅,咁呢8 成都同我自己朋輩唔同觀念。所以就學你話齋可能以偏概全。

個POINT唔係內地新抱 "good or not" ...


哩個由BK而來"8成都係咁"嘅STATISTICS
系你自己睇所有topic得來的結論
定系你聽BK友講8成都係咁

少奶奶的身份,丫頭的命...


侯爵府

積分: 21253

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


73#
發表於 10-9-3 22:41 |只看該作者
原帖由 我愛Corina 於 10-9-3 21:00 發表

下.....乜要成兩個月人工黎交稅?唔洗咁多.....不過唔好理佢有幾錢收入啦....都唔應該咁算住老人家...因為佢唔止介意唔買野比BB咁簡單...

樓主...幾兄弟姐妹一齊成長,性格都各異啦...你同你個仔都唔一定係100%夾得 ...


佢Basic 一年稅都 9萬鬆D, 都未計預繳..... 有仔女可以慳多少少....

妳都講得啱。


侯爵府

積分: 21253

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


74#
發表於 10-9-3 23:48 |只看該作者
原帖由 54heima 於 10-9-3 21:18 發表


哩個由BK而來"8成都係咁"嘅STATISTICS
系你自己睇所有topic得來的結論
定系你聽BK友講8成都係咁



近排睇果D啦。又"大6嫂" 又6299 唔俾咩呀果類咁。妳話好事不出門壞事傳千里,都有道理。

睇咗一陣先知6299係老爺奶奶而大6嫂係大陸新抱。
(預咗又會俾D飽讀詩書見多識廣見過世面嘅內地同胞話係井底之蛙...... )

越睇越不安,好似同一向朋輩間對婚姻家庭嘅理解同觀念有好大分歧。

自己唔係D富貴人家,成日諗住供個仔讀書讀到25歲就收工,同老公二人世界番... 真係冇諗過原來唔為個仔再繼續湊孫呀,唔俾錢幫佢置頭家呀,唔買金呀咁.... 會俾人覺得唔啱。

都有同老公講,佢話可能多咗跨境婚姻,而上來FORUM寫野,多數都係有問題,that's why it gave me an impression 係咁,and these shouldn't be treated as general cases in HK.

And thanks, 因為只係萍水相逢,你都俾咗另一個VIEW我。

我由明天開始成個星期都冇得上網,因為老公話我internet addiction. 我都覺得係.... 戒一戒先得...


伯爵府

積分: 18265

好媽媽勳章


75#
發表於 10-9-4 00:15 |只看該作者
樓主都係問D假設性既問題喈,唔使咁大反應。大陸一孩政策+男多女少,我估20年後要娶內地同胞可能有d難度。
There's some good in this world, Mr Frodo. And it's worth fighting for.


複式洋房

積分: 175


76#
發表於 10-9-4 11:14 |只看該作者
我又唔明窩,點解你個仔要你出錢出力你就一定要順住佢呀?25年之後佢都已經成年,佢娶得老婆緊係要負責返自己既家庭,無理由仲要阿爸阿媽兩位老人家辛苦架~

但凡正常少少都應知道唔應該用地域區分人啦,哩种就正正叫做“歧視”!邊度都有好人同衰人,内地新抱可能好顧家好孝順你,香港新抱都有可能對99諸多要求架。
唔知你發帖係咩目的,特登取笑下内地同胞??希望你唔係甘衰lo

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo