原帖由 rabbit2010 於 11-2-26 21:58 發表
政府既政策真係有效, 如果禁止埋街上吸煙. 咁就最好不過, 好多時行街都好難避開D煙民.
C6佢大約八點幾返到屋企, 唔知算唔算遲? 不過佢返到嚟, 唔咪做呢樣, 就做個樣, 佢話如果唔做, 第二日咪仲多野做, 到時咪仲夜 ...
原帖由 MimiKwan 於 11-2-27 15:38 發表
係呀..打2支真係痛好多架...依家2邊pat pat都痛到唔可以點郁...上2次只打1支... 都只係得1粒卵..希望今次有2粒喇...增加機會嘛.
佢(c6)工作係特別辛苦.加上又已結婚多年...咩新鮮感都無哂...變咗大家都唔會咁有heart ...