想生BB

跳至

首頁

尾頁
   7


男爵府

積分: 5503


61#
發表於 11-2-26 23:12 |只看該作者

回覆 11# rabbit2010 的文章

係呀.我尋日問了姑娘.佢係咁答我.
其實我真係想做ivf...因為有成50%...比起iui多3倍左右>...但係都真係好貴下...比唔起呀.


男爵府

積分: 5503


62#
發表於 11-2-26 23:14 |只看該作者

回覆 7# chu.c9 的文章

chu c9.我都係day2 開始打針架...連打4日..第5日又見醫生...依家都未知幾時打破卵針/幾時放精...


大宅

積分: 3353


63#
發表於 11-2-26 23:36 |只看該作者
我都係呢個cycle做iui,依家等緊check bingo(仲有成十幾日)...唉...心情好complicated


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


64#
發表於 11-2-27 09:29 |只看該作者

回覆 2# MimiKwan 的文章

咦你只係打4日針咋喎, 咁你打幾多分量呀? 我就打75 iu. 如果咁o岩係星期六放精就好lu, 我c6依排都好難請假, 係襯星期六可以鼠出黎咋


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


65#
發表於 11-2-27 10:15 |只看該作者
原帖由 MimiKwan 於 11-2-26 23:12 發表
係呀.我尋日問了姑娘.佢係咁答我.
其實我真係想做ivf...因為有成50%...比起iui多3倍左右>...但係都真係好貴下...比唔起呀.


咁唔好諗太多啦! 希望你今次就報喜比我哋聽!


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


66#
發表於 11-2-27 10:21 |只看該作者
原帖由 BonnieBeBe 於 11-2-26 23:36 發表
我都係呢個cycle做iui,依家等緊check bingo(仲有成十幾日)...唉...心情好complicated


唔知係咪第一次會緊張D, 都知會要放鬆D, 但其實幾難控制, 唯有盡量啦!


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


67#
發表於 11-2-27 10:26 |只看該作者
原帖由 chu.c9 於 11-2-27 09:29 發表
咦你只係打4日針咋喎, 咁你打幾多分量呀? 我就打75 iu. 如果咁o岩係星期六放精就好lu, 我c6依排都好難請假, 係襯星期六可以鼠出黎咋


咁點算呀? 你C6好難請假, 咁你C6諗住點去診所放精呀? 可唔可以放工去診所?

[ 本帖最後由 rabbit2010 於 11-2-27 10:42 編輯 ]


男爵府

積分: 5503


68#
發表於 11-2-27 13:11 |只看該作者

回覆 4# chu.c9 的文章

其實唔係架.. 我估(真係我自己諗)因為我今次係第3次iui..所以醫生同我加重了份量...頭4日每日打2支排卵針...第5日見醫生...之後仲要再打的...到差唔多成熟.就會同我打破卵針.

我都好想下星期六做iui...咁希望星期六同日可以迫c6交多1次功課...因為佢太懶啦...同埋做完可以休息返2日先返工嘛.

我無排私家睇ivf呀...我都唔知應該要點做. 同埋c6又話貴... 我自己就心諗.如果可以用錢解決倒就多多都要比ge啦...唔通我人老珠黃時先話早知比個10萬8萬咩??? 係咪吖?


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


69#
發表於 11-2-27 14:18 |只看該作者
原帖由 rabbit2010 於 11-2-26 21:58 發表


政府既政策真係有效, 如果禁止埋街上吸煙. 咁就最好不過, 好多時行街都好難避開D煙民.

C6佢大約八點幾返到屋企, 唔知算唔算遲? 不過佢返到嚟, 唔咪做呢樣, 就做個樣, 佢話如果唔做, 第二日咪仲多野做, 到時咪仲夜 ...


我唔知C6係咪真係即刻戒到煙, 不過佢咁唸我都好開心啦. 佢話有時係慣左口裡有啖煙味, 宜家已經開始少食多餐, 一支煙分2,3次食 x__x"

你C6 8點幾唔算遲呀, 我有時都要依個時間收工, 但我同C6都係11點就訓覺. 不過可能因為我地同99住, 就唔洗煮飯執屋果D囉. 習慣可以慢慢改變o既, 因為唔係淨係話為生B, 對自己健康都好D呀~


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


70#
發表於 11-2-27 14:20 |只看該作者
原帖由 rabbit2010 於 11-2-27 10:26 發表


咁點算呀? 你C6好難請假, 咁你C6諗住點去診所放精呀? 可唔可以放工去診所?

其實佢唔係難請假, 不過我地3月尾又唸住去旅行, 所以佢要留番D假囉. 放精果日, 如果早啲知我就會請假, 我C6就唸住拎SL架啦 A__A"


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


71#
發表於 11-2-27 15:05 |只看該作者

回覆 3# MimiKwan 的文章

每日打2支針, 咁個分量咪好勁囉? 咁你之前谷得多唔多卵呀? 不過邊日放精真係好難控制, 就算係平日做, 第二晚都照捉你C6補飛啦. 我同C6都係預左要開工的話, 都會早D沖定涼早D dodo架.

政府o既私家隊都係去政府排咋, 依度有介紹呀, 你可以參考下~ 不過我唔知私家隊唔知要等幾耐, 同埋IVF一定比公家隊貴 (不過好似都比出面私人診所平DD)

係呀, 我都咁話. 如果大家都想要小朋友, 用錢解決到問題就心痛都要做啦, 因為就算做IVF, 都係越後生成功率越高架嘛!
http://www.hku.hk/obsgyn/IVF/html/procedure.htm


男爵府

積分: 5503


72#
發表於 11-2-27 15:38 |只看該作者

回覆 1# chu.c9 的文章

係呀..打2支真係痛好多架...依家2邊pat pat都痛到唔可以點郁...上2次只打1支... 都只係得1粒卵..希望今次有2粒喇...增加機會嘛.
佢(c6)工作係特別辛苦.加上又已結婚多年...咩新鮮感都無哂...變咗大家都唔會咁有heart去交功課.呢個我估都係失敗的原因.(結婚頭幾年無諗住生)
我早2日問過姑娘.佢話如果我真係要做ivf..要等3年...費用約2萬幾蚊倒... 如果係咁...政府就唔考慮啦..因為無時間了...
由於今次係last一次做iui..所以我今日開始飲白蘭x雞精...放精當日做埋針炙...希望增加受孕機會...
好彩今次老公見我pat pat痛到咁利害...佢心痛啩...佢答應我會勤力做好呢份(功課)...


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


73#
發表於 11-2-27 23:27 |只看該作者
原帖由 chu.c9 於 11-2-27 14:20 發表

其實佢唔係難請假, 不過我地3月尾又唸住去旅行, 所以佢要留番D假囉. 放精果日, 如果早啲知我就會請假, 我C6就唸住拎SL架啦 A__A"


其實我都想去旅行, 但我好擔心如果剛剛Bingo咗但比晒$去唔倒好可惜, 所以我哋就住就住唔敢去到


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


74#
發表於 11-2-27 23:31 |只看該作者
原帖由 chu.c9 於 11-2-27 14:18 發表


我唔知C6係咪真係即刻戒到煙, 不過佢咁唸我都好開心啦. 佢話有時係慣左口裡有啖煙味, 宜家已經開始少食多餐, 一支煙分2,3次食 x__x"

你C6 8點幾唔算遲呀, 我有時都要依個時間收工, 但我同C6都係11點就訓覺. 不過 ...


起碼你C6有講的話想戒, 都係有心的

咁又係! 唯有慢慢適應調節個時間瞓覺. 但今晚又唔得啦!


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


75#
發表於 11-2-27 23:46 |只看該作者
原帖由 MimiKwan 於 11-2-27 15:38 發表
係呀..打2支真係痛好多架...依家2邊pat pat都痛到唔可以點郁...上2次只打1支... 都只係得1粒卵..希望今次有2粒喇...增加機會嘛.
佢(c6)工作係特別辛苦.加上又已結婚多年...咩新鮮感都無哂...變咗大家都唔會咁有heart ...


打2支針咁多, 咁身體有無唔舒服既感覺? take care!

如果真係為錢放棄唔做iui或ivf, 但你哋咁多年都無bingo. 咁就無得返轉頭啦! 所以你哋真係要諗清楚, 其實我都係高齡嚟架, 我都照排政府, ivf雖然又要排多三年, 照排無懷, 等個段時間諗吓惦解決囉, 好多都四十幾歲都Bingo到. 唔好放棄呀!

同埋政府私家政比出面私家診所平D, 試吓攞D資料!


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


76#
發表於 11-2-28 08:08 |只看該作者
原帖由 rabbit2010 於 11-2-27 23:27 發表


其實我都想去旅行, 但我好擔心如果剛剛Bingo咗但比晒$去唔倒好可惜, 所以我哋就住就住唔敢去到


其實因為我地夾另一pair一齊去,如果唔係我C6都想遲啲。咁啱我個fd放到假嘅時間就係正常係我m come,我都有問醫生,佢話如果真係bingo都要開啲賀爾蒙藥畀我,所以冇問題,咁我唔理啦,唸住IUI衰左當散心,得左當慶祝!同埋上網睇啲機場安檢多數都係金屬探測器,對懷孕冇影響,如果擔心都可以提出用人手check,所以我會照去 >3<

如果你地想去,點解唔襯開始IUI之去relax下呀?去啲hea嘅地方,一黎可以照造人,二黎又可以畀你地2個休息下,慢慢調節番作息時間~

BTW,上次同你提過個"樓上xxx",我見佢急凍海參大概$110-$140有4條,視乎大細,畀你格價參考 :)


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


77#
發表於 11-2-28 08:29 |只看該作者

回覆 5# MimiKwan 的文章

點解你係pat pat痛嘅,唔通你打針要打pat pat?因為我係打肚臍左右對出兩吋以外架,都係每日隔住左右咁打,因為姑娘話果度神經線較少。我都試過睇醫生要打針打pat pat,真係幾痛架...你好勇敢,你C6肯配合你,咁你辛苦都值得呀!

咁你有咩打算,如果唔等政府係咪會搵私人做IVF呀?如果係排定先當後備好啲呀,因為都要等幾耐架。我識得有個人都係做2次IUI fail,最終做IVF成功生左對孖仔,唔好放棄呀,加油!

講起冇heart交功課,我都好怕呀!我同C6都好一段時間係用四仔黎開工 (快呀嘛),我C6又聽醫生話正常夫婦每2、3日dodo,隔日就"去片"真係令我怕怕,我唔想大家咁快生厭呀。好彩開始做IUI,醫生話放精之前唔可以do咁密,我覆診時會問醫生幾時dodo,抖下儲番下啲熱情都好呀>.<


男爵府

積分: 5503


78#
發表於 11-2-28 21:58 |只看該作者

回覆 1# chu.c9 的文章

係喎..我3次都係打pat pat喎... 只係以前打1支針.所以無咁痛...今次打2支..真係痛鬼死我喇. 我c6不嬲都唔鍾意我靠人工架. 佢話自然喎..唔得就算喎....不過我唔係咁諗呀..依家年紀大咗...再唔靠人工就真係連少少機會都無埋.佢見我咁辛苦仲撐住.所以今次都乖了好多.話會努力d.
暫時未有打算呀.睇下今次iui掂唔掂先啦...都有可能真係會排私家...因為我唔可能等3年睇政府呀...真係人老珠黃了...
我反而一向無同c6睇4仔喎...如今....都會同佢睇睇... 希望4仔會帶來bb啦..哈哈.
據我所知係do iui前3天要交功課.因為唔新鮮,唔活躍....所以3天就差唔多...可以的話可以補飛(呢樣嘢就真係次次都做唔倒)...無補飛...今次點都要迫佢補返次先...哈哈
大家加油呀...希望在明天..


男爵府

積分: 5503


79#
發表於 11-2-28 22:04 |只看該作者

回覆 4# rabbit2010 的文章

身體當然有唔舒服啦...好似頭暈,頭痛,勁眼瞓..好疲累...同埋打針部位的patpat痛到痺哂...唔可以大動作

係呀...或者我都會照排政府..不過如果真係ivf都會起私家...因為我唔會嘥3年時間去等...

有時會諗...點解有人想要b就唔得...但有人唔想有就話咁易有咗...唉...點解上天會咁樣折磨人呢 ?


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


80#
發表於 11-2-28 22:16 |只看該作者

回覆 2# MimiKwan 的文章

嘩... 唔怪得啦. 我以為做IUI都係會打肚, 打pat pat咁咪要你C6幫手先掂囉? 你係咪因為打個分量多呢, 因為我都覺得好似打完針早左眼訓, 但就冇咩特別大反應, 你要保重呀, 有得休息就早D休息

係啦, 邊個唔想自然有喎, 基本上我身邊好多fd都係試幾個月就有. 不過唔想等咪唯有用錢買個希望啦...

因為我仲未知幾時會放精, 我唸住問醫生畀個dodo期, 我跟住黎開工架啦~

BTW, 你話你飲雞精呢, 你係咪受到架? 因為我上2個月就係試飲雞精但搞到遲好多排卵. 如果你受得, 你要唔要呀? 我有8支未開蟲草雞精 (2013年到期), 因為我唔敢再飲啦, 想睇下有冇人受得可以接收左佢呀~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo