夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4906


61#
發表於 05-7-7 16:39 |只看該作者

Re: 有無後悔嫁俾現在的老公

dudu19812002
我同你情況好相似,我都係有個大囝,而家仲大緊肚,但係佢都吾係好關心同幫輕我,我大住個肚佢無話幫輕我家頭細務,連個仔送番學都係我,個原因就係佢要返工,我夠要啦,我搵嘅人工都拎晒出黎交水電費,日常開支都好少問佢,我都好大壓力,驚經濟,擔心個囝成績,佢咩都吾理.
好似上個星期咁,佢仲要同dfr去飲到醉晒番黎嘔到成地都係,我好嬲,我就鬧佢,點知佢仲要話番我,話我應份做呢d野,我吾係佢屋企個免費工人呀,我好心酸,點解我會嫁比佢架.好後悔,但我吾可以比屋企人知,我吾想佢地擔心.


翡翠宮

積分: 76971


62#
發表於 05-7-7 17:07 |只看該作者

Re: 有無後悔嫁俾現在的老公

cocowong, 有咩事都要同屋企人講同屋企人商量, 呻下都好, 好過自己屈住屈住, 話曬都係一家人有咩事佢地實幫你, 有時有d野由第三者口中講出黎可能佢會接受d, 例如你大住個肚話佢唔體諒你, 由你口中講的話佢會以為你大曬咩大肚, 想用個肚黎軒制住我...., 但若果你同屋企人講過下次在家人面前佢有少少唔啱的話, 第三者幫口話你咁辛苦大住個肚你做到既就盡量幫輕下佢啦, 可能佢會易接受d呢.


大宅

積分: 3045

貓狗褓姆


63#
發表於 05-7-7 17:35 |只看該作者

Re: 有無後悔嫁俾現在的老公

我無後悔嫁俾我老公!

不過有時好想佢多d關心我.因為我搵錢多d,所以屋企大部分由我出, 所以佢好多時想搵多d錢,等我唔洗咁辛苦.不過我寧願佢多d時間陪我.可能我佔有慾強.如果搵個老公一日到晚剩係掛住搵錢,我嫁佢又有什麼用!我不如唔結婚仲好啦! :-( :-(


大宅

積分: 4906


64#
發表於 05-7-7 18:15 |只看該作者

Re: 有無後悔嫁俾現在的老公

ringoivy~
你吾明架啦,我嫁比佢果時得20歲,屋企人都已不大喜歡,佢地已為左我成日擔心,亦幫左我太多,我好內疚,我吾想再欠佢地更多,要佢地擔心更多,我做吾到孝順女,都吾想陀累佢地.

特別我阿媽,佢連自己d私己都拎出黎借比我地買樓,結婚,我出黎做野咁都無咩比過錢佢呀 :-( 佢仲一知我有左就又煲補品又成,相比男家佢地......唉!算罷啦,其實我老公有一兩句出於真心嘅安慰說話比我就夠,我再委屈都無所謂,但求大家生活得開開心心,女人....有時就係咁,只因佢係我選嘅,無得後悔.


子爵府

積分: 11559


65#
發表於 05-7-7 18:30 |只看該作者

Re: 有無後悔嫁俾現在的老公

cocoWong~
我同你既case 差唔多..或者我依家仲係你o岩o岩嫁比你老公果個階段..我都驚六年後既我會好似依家既你..其實你唔駛同你老爺奶奶住已經好好..我..唉..老爺食完d 野咪又係要我依個大肚婆去洗!!
世家才俊凌宵揚,然諾有禮人敬仰。 多謝Joycelyn 贈予的詩


大宅

積分: 4906


66#
發表於 05-7-7 18:51 |只看該作者

Re: 有無後悔嫁俾現在的老公

kathychoi~
我都係頂佢吾順,大吵小鬧不下吾知幾多次,我阿媽先偷偷借錢給我地買樓搬,不過人大左咩都好似睇化左好多,費事同佢勞氣,盞傷我兩公婆感情,我而家雖然無同佢地住,但都要佢地幫我帶大仔,個個月另再比幾千過佢,一放工就要趕番去接,佢吾會理你陀住有幾辛苦,就好似托兒所咁,定時接送,吾係晏d番又問長問短,多聲氣,搵到錢我寧願請工人都吾想求佢.

我唸你老公都好錫你,當你人大左,其實有老公體諒同錫已覺得好足夠.至敝我果個仲未做到.


別墅

積分: 710


67#
發表於 05-7-7 23:01 |只看該作者

Re: 有無後悔嫁俾現在的老公

我都唔知係唔係後悔, 我老公好錫我, 好就我. 但冇咩學識, 搵錢唔多. 咁樣我洗唔洗後悔呀?? ?-(


大宅

積分: 1786


68#
發表於 05-7-7 23:11 |只看該作者

Re: 有無後悔嫁俾現在的老公

你搵到個咁好的老公, 就梗係唔駛後悔啦....如果佢學識太好, 搵錢好多... 可能便會嫌你唔夠好....

有好多男人, 無學識, 對家庭無貢獻..在屋企咪一樣要做大爺....你已經很幸福啦...

毛毛虫 寫道:
我都唔知係唔係後悔, 我老公好錫我, 好就我. 但冇咩學識, 搵錢唔多. 咁樣我洗唔洗後悔呀?? ?-(
url=http://www.TickerFactory.com/]


大宅

積分: 1182


69#
發表於 05-7-7 23:18 |只看該作者

Re: 有無後悔嫁俾現在的老公

我就一d都冇後悔喇! 我老公好錫我同對仔女ka... :-P :mrgreen:
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2008-02-15/oscar_fung.html


民房

積分: 58


70#
發表於 05-7-7 23:19 |只看該作者

Re: 有無後悔嫁俾現在的老公

有時有後悔嫁!
時時眼向好處望 日日心裡有陽光 :-D


子爵府

積分: 11559


71#
發表於 05-7-8 13:36 |只看該作者

Re: 有無後悔嫁俾現在的老公

cocoWong 寫道:
kathychoi~
我都係頂佢吾順,大吵小鬧不下吾知幾多次,我阿媽先偷偷借錢給我地買樓搬,不過人大左咩都好似睇化左好多,費事同佢勞氣,盞傷我兩公婆感情,我而家雖然無同佢地住,但都要佢地幫我帶大仔,個個月另再比幾千過佢,一放工就要趕番去接,佢吾會理你陀住有幾辛苦,就好似托兒所咁,定時接送,吾係晏d番又問長問短,多聲氣,搵到錢我寧願請工人都吾想求佢.

我唸你老公都好錫你,當你人大左,其實有老公體諒同錫已覺得好足夠.至敝我果個仲未做到.

唔好咁激氣先~~ 我果個依家係好錫我..但我同佢都仲算係新婚..過多幾年就可能乜都唔同哂架啦!!
總之家家有本難唸的經啦..有咩唔滿意既就講出黎發洩啦..希望你發洩完之後會好好多!!
世家才俊凌宵揚,然諾有禮人敬仰。 多謝Joycelyn 贈予的詩


大宅

積分: 4906


72#
發表於 05-7-8 18:40 |只看該作者

Re: 有無後悔嫁俾現在的老公

kathychoi~
係呀,有時係度講完真係好多架.


伯爵府

積分: 18512


73#
發表於 05-7-8 22:31 |只看該作者

Re: 有無後悔嫁俾現在的老公

沒有 他很遷就我

我是4歲的澤銘,我最愛跑來跑去,破壞看得到的一切東西,和最愛車車 ようこそ!ご覧で下さい !


別墅

積分: 710


74#
發表於 05-7-8 23:45 |只看該作者

Re: 有無後悔嫁俾現在的老公

[quote]
tammyhw 寫道:
你搵到個咁好的老公, 就梗係唔駛後悔啦....如果佢學識太好, 搵錢好多... 可能便會嫌你唔夠好....

有好多男人, 無學識, 對家庭無貢獻..在屋企咪一樣要做大爺....你已經很幸福啦...

tammyhw
:-P 好多謝你既鼓勵, 有時我都覺得自己有少少幸福架!, 因為我老公唔大男人, 有時佢放工早過我, 仲會買送煮飯等我返屋企一齊食添呀!!!!


大宅

積分: 1786


75#
發表於 05-7-9 01:14 |只看該作者

Re: 有無後悔嫁俾現在的老公

毛毛虫,
我老公又係咁喎... 有時放早或者放假..佢會去買"送", 煮飯等我返來食... 有時都覺得自己有少少幸福..
url=http://www.TickerFactory.com/]


男爵府

積分: 5646

醒目開學勳章 2011精緻種植勳章


76#
發表於 05-7-9 11:51 |只看該作者

Re: 有無後悔嫁俾現在的老公

ringoivy :

我會喊少d了!我老公好似覺得自己有d問題了,佢想搵社工傾野...咁我都唔想同我老公感情唔好,因為我地開頭好好的呀!我覺得對住一個人一齊生活,有問題好辛苦....而且0個個仲要係老公,我都唔想咁容易就離婚囉! :-(


大宅

積分: 3204


77#
發表於 05-7-9 22:47 |只看該作者

Re: 有無後悔嫁俾現在的老公

very very 後悔. When we have big argument again, I will make use of the chance to divoce. He treats me and my mother no good. Few months ago, I lost a BB and need to do abortion. The process is very painful. The pain makes me cry and bend like a cooked shrimp. But he also want to go out to have dinner with his brother even his brother said he can buy dinner and take it to hospital to him. When I went home from hospital, I feel very very sick because of taking some medicine. He ask his brother (he drives me home) to go somewhere to pick up something fisrt even his brother said I am so sick and should take me home first. Above examples are only two of them. Do you think I still need him to live my rest of life together??????????


複式洋房

積分: 395


78#
發表於 05-7-12 00:25 |只看該作者

Re: 有無後悔嫁俾現在的老公

完全無后悔,因他很錫我,而且是個很顧家嘅老公&孝順父母嘅仔


複式洋房

積分: 232


79#
發表於 05-7-12 00:42 |只看該作者

Re: 有無後悔嫁俾現在的老公

真係要諗清楚先嫁了 :lol: :lol:


別墅

積分: 816


80#
發表於 05-7-12 02:34 |只看該作者

Re: 有無後悔嫁俾現在的老公

無!
盡在不言中~~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo