跳至

首頁
23456...12

尾頁
   0


大宅

積分: 4164

畀面勳章


61#
發表於 11-2-11 20:59 |只看該作者
原帖由 kwanho409 於 11-2-11 20:46 發表
我想問一問咁多位人奶媽咪,我已經生左小B2個星期 , 但係D奶量都係一樣咁小, 用手o即出黎都係得2安左右 , 我都會埋身餵架, 不過d奶量都冇多到既, 我已經勁飲牛奶同魚湯, 不過都冇多到, 係咪即係我就係咁多架喇??我好d ...


我同你一樣,我個bb就黎滿月添呀...我都係餵完人奶再補奶粉...泵奶都係2oz(兩邊加埋)...而家買左通草煲水...希望work啦...

我都係因為唔夠奶而唔開心呀,想過放棄....但係又唔甘心...又想bb飲人奶可以多d抵抗力...


大宅

積分: 3220


62#
發表於 11-2-11 22:33 |只看該作者
我都係呀 , 真係有D唔甘心.......通草是什麼????在那裡可買到??用黎當水飲嗎??
原帖由 愛麗斯傳說 於 11-2-11 20:59 發表


我同你一樣,我個bb就黎滿月添呀...我都係餵完人奶再補奶粉...泵奶都係2oz(兩邊加埋)...而家買左通草煲水...希望work啦...

我都係因為唔夠奶而唔開心呀,想過放棄....但係又唔甘心...又想bb飲人奶可以多d抵抗力... ...


侯爵府

積分: 22131

叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


63#
發表於 11-2-11 22:38 |只看該作者
通草可以去執中藥GE地方買
買住一兩試下先啦
其實可以煲湯落...煲奶落...甚至用水黎煲黎飲都得
係幫助上奶GE...個人覺得通草奶好WORK
一日飲兩三杯都應該好好了吧?:loveliness:
原帖由 kwanho409 於 11-2-11 22:33 發表
我都係呀 , 真係有D唔甘心.......通草是什麼????在那裡可買到??用黎當水飲嗎??


侯爵府

積分: 22131

叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


64#
發表於 11-2-11 22:39 |只看該作者
其實覺得自己唔敢係應該密D餵而唔係補奶粉
如果你一路咁補...佢可能就唔駛點啜喇
反正啜完你D人奶..一定有奶粉食GE
你亦都唔會點製造多D奶LAW

同埋你真係要放鬆心情喇
唔好成日受6299影響
否則奶量都有影響GA:loveliness:
原帖由 愛麗斯傳說 於 11-2-11 20:59 發表


我同你一樣,我個bb就黎滿月添呀...我都係餵完人奶再補奶粉...泵奶都係2oz(兩邊加埋)...而家買左通草煲水...希望work啦...

我都係因為唔夠奶而唔開心呀,想過放棄....但係又唔甘心...又想bb飲人奶可以多d抵抗力... ...

[ 本帖最後由 戲如人生 於 11-2-11 22:41 編輯 ]


大宅

積分: 3220


65#
發表於 11-2-11 23:17 |只看該作者
thank you
等我明天試下先, 希望成功啦^^
原帖由 戲如人生 於 11-2-11 22:38 發表
通草可以去執中藥GE地方買
買住一兩試下先啦
其實可以煲湯落...煲奶落...甚至用水黎煲黎飲都得
係幫助上奶GE...個人覺得通草奶好WORK
一日飲兩三杯都應該好好了吧?:loveliness: ...


侯爵府

積分: 22131

叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


66#
發表於 11-2-11 23:47 |只看該作者
之前唔知自己已經有奶
果日飲完一杯
兩個胸塞到爆..
變左兩舊石頭
希望你都得啦:loveliness:
原帖由 kwanho409 於 11-2-11 23:17 發表
thank you
等我明天試下先, 希望成功啦^^


侯爵府

積分: 21457


67#
發表於 11-2-12 09:36 |只看該作者
原帖由 戲如人生 於 11-2-11 23:47 發表
之前唔知自己已經有奶
果日飲完一杯
兩個胸塞到爆..
變左兩舊石頭
希望你都得啦:loveliness:

飲八爪魚湯勁谷奶架,
我有日呀媽煲八爪魚同埋雪耳之類,
果晚已經兩邊加埋泵左6安出黎=0=
之後唔敢飲,不過飲多D湯水真係多奶D,
呢兩日我無湯水飲,真係無奶!!加油啦


男爵府

積分: 6225

DHA勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


68#
發表於 11-2-12 12:48 |只看該作者
我都有飲通草, 不過就唔知係咪真係多左奶

八爪魚湯就未試過喎, 八爪魚易買嗎?
等我叫老公煲比我飲先!


禁止訪問

積分: 1010


69#
發表於 11-2-12 13:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 22131

叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


70#
發表於 11-2-12 14:19 |只看該作者
章魚湯係上奶湯之一
當然谷到奶啦:loveliness:
原帖由 花花b 於 11-2-12 09:36 發表

飲八爪魚湯勁谷奶架,
我有日呀媽煲八爪魚同埋雪耳之類,
果晚已經兩邊加埋泵左6安出黎=0=
之後唔敢飲,不過飲多D湯水真係多奶D,
呢兩日我無湯水飲,真係無奶!!加油啦 ...


侯爵府

積分: 22131

叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


71#
發表於 11-2-12 14:20 |只看該作者
豬腳膠質重
如果塞塞地就唔好亂飲喇
否則好似我上次咁:(
原帖由 crow 於 11-2-12 13:44 發表
通草加豬腳煲更佳,對妳地骨骼都好又增奶.


禁止訪問

積分: 1010


72#
發表於 11-2-13 18:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 22131

叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


73#
發表於 11-2-13 18:46 |只看該作者
你勁law
成日密密餵..
我真係頂唔順
我通常兩個幾三個鐘先餵一餐咋:loveliness:
原帖由 crow 於 11-2-13 18:12 發表


可能因為妳嗰時未比佢啜通D乳線囉, 但其實谷奶痛係必經架, 就算我而家兩個月, 耐無喂都係會谷到痛同埋塞到一粒粒咁, D人話花膠就真係小食為妙,但我食過又無事喎, 豬腳我飲足一星期都無事,但係我一直都埋身喂,所以 ...


大宅

積分: 1088


74#
發表於 11-2-14 16:19 |只看該作者
原帖由 愛麗斯傳說 於 11-2-11 20:59 發表


我同你一樣,我個bb就黎滿月添呀...我都係餵完人奶再補奶粉...泵奶都係2oz(兩邊加埋)...而家買左通草煲水...希望work啦...

我都係因為唔夠奶而唔開心呀,想過放棄....但係又唔甘心...又想bb飲人奶可以多d抵抗力... ...


有無試過買山斑魚來煲湯,好work!我上兩胎也勁飲這湯,全人奶呢!
不過其實你越埋身少,奶量只會越少,加上你又補奶粉,bb自然會吃人奶不盡力啦!
其實還有一個辦法可以多一點奶,就是每次餵完後再泵奶,除了有儲奶外,奶量亦會增加的。現在我剛坐完月,但冰格已有超過三十包150ml的奶了,這樣返準備返工也放心點呢!人體奧妙,總之越食越有啦!加油啊!


男爵府

積分: 6225

DHA勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


75#
發表於 11-2-14 16:53 |只看該作者
但我餵完再泵只泵到10-20ml...


侯爵府

積分: 21457


76#
發表於 11-2-14 21:15 |只看該作者
我埋身餵左幾次無了,
依家都係泵出黎,泵得2.5安咋,好少呀,
有咩方法可以多D呢..我記得之前住院有整4安,
唔知係咪個陣成日訓教又唔洗湊B?
返到屋企反而少喎...

同埋初頭有谷到好似石頭咁,
依家已經無了,個胸林到乜咁....


別墅

積分: 534


77#
發表於 11-2-15 15:43 |只看該作者
我係飲中式木瓜魚湯!


禁止訪問

積分: 1010


78#
發表於 11-2-15 17:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3220


79#
發表於 11-2-15 19:27 |只看該作者
埋身食真係會比泵出黎多嗎???我試過買通草BOWL水飲, 第一次真係好WORK , 係我平時既一倍, 點知到第二日就打回原形了。。。係咪一直要KEEP住飲同食好多野先多奶架??


侯爵府

積分: 22131

叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


80#
發表於 11-2-16 10:07 |只看該作者
所以你個小虎妹重得咁好law
我個女..真係可以三個幾鐘先喊話要食ga
原帖由 crow 於 11-2-15 17:25 發表
我都好想3個鐘先一餐,可惜佢太大食,我泵反而好小,要埋身食先有。

首頁
23456...12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo