自由講場

跳至

首頁
23456...8

尾頁
   0


翡翠宮

積分: 97426

好媽媽勳章


61#
發表於 11-2-17 14:16 |只看該作者
原帖由 o狂人o 於 11-2-17 13:41 發表
做媽媽既問題大d lor....佢有咩理由會比個女晚晚食6只雞亦架.
咩食物都係 食過量都吾好.....


同意.....


伯爵府

積分: 19166

環保接龍勳章


62#
發表於 11-2-17 14:18 |只看該作者
男仔更加唔好食咁多, 會變女人型,
大個仔更會影響生bb架!!

原帖由 gigi1020 於 11-2-17 12:46 發表
男孩食有無問題?


子爵府

積分: 11149


63#
發表於 11-2-17 14:19 |只看該作者
以前就係好鍾意食雞, 所以成日生水廇, 依家我一個月可能食一兩次左右, 唔敢食太多lu ~


伯爵府

積分: 17942

好媽媽勳章 醒目開學勳章 親子王國15週年勳章


64#
發表於 11-2-17 14:22 |只看該作者
原帖由 Welewala 於 11-2-17 13:39 發表
之前電視節目有專家話:其實激素打去邊都係一樣架啦~打咗會全身走,唔通打咗落隻翼度就只係留咗係隻翼度咩?咁咪正你打嗰隻翼發大?

呢點其實我都同意, 正如我地打針一樣, 打入去的, 點會停留係某一位置呢! 我覺得如果雞翼有問題, 咁奶粉又如何呢?

現在飲食樣樣都話出問題, 咁唯有唔好偏食, 分散"投資"


公爵府

積分: 27490

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


65#
發表於 11-2-17 14:23 |只看該作者


大宅

積分: 2395

好媽媽勳章 環保接龍勳章


66#
發表於 11-2-17 14:23 |只看該作者
我今日 lunch 都係食雞亦飯喎


瑪瑙宮

積分: 149888

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


67#
發表於 11-2-17 14:27 |只看該作者
唔驚得咁多, 乜都話有問題, 所以而家唔會集中食同一種食物, 為左分散風險, 豬牛雞魚海鮮, 全部輪流食, 希望冇事啦


男爵府

積分: 6908

大廚勳章


68#
發表於 11-2-17 14:28 |只看該作者
晚晚六隻,好誇張wor
但好難避開唔食雞翼,太好味又太隨手買到。
X2

我一諗唔到食咩就會煮雞翼,方便又容易
但我限左一餐只會煮食16隻,每人4隻
(因為我同我老公都帶飯)


珍珠宮

積分: 45007


69#
發表於 11-2-17 14:29 |只看該作者
原帖由 廷廷媽 於 11-2-17 13:19 發表
其實而家d雞,牛,豬都係用激素養大, 等佢地快d大早d賣, 所以你發覺就算新鮮雞都冇雞味, 真係雞冇雞味, 魚冇魚味. 激素令人生瘤. 真係人類自食其果. 而家咩食物都好似冇益咁, 真係唔知可以食咩? ...


食多d 水果蔬菜, 唔食咁多肉得唔得? 又驚唔夠營養!!


男爵府

積分: 8621


70#
發表於 11-2-17 14:31 |只看該作者
我99好like煮雞, 成日都買一隻雞返黎煮
以前我食好多嫁
宜家食3件左右就唔食了

雞翼.......m記同肯基基最多, 少去為妙


珍珠宮

積分: 45007


71#
發表於 11-2-17 14:33 |只看該作者
原帖由 carbon 於 11-2-17 14:02 發表
食少d雞亦真係好d喎!我女是一個小肥妹!我一直好小在家中整雞亦的!除左出去bbq食小小雞亦外!基本上真係好小食既!佢過左12歲生日先來m來架!好彩! ...


唔該哂你, 我女而家8歲, 好少食雞亦, 希望佢都聽聽話話遲d 先 m come la!


水晶宮

積分: 64276

育兒性格勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


72#
發表於 11-2-17 14:37 |只看該作者
同意, 無得避唯有盡量唔好偏食 同埋食多D蔬果 !

原帖由 VENUSSUM 於 11-2-17 14:22 發表

呢點其實我都同意, 正如我地打針一樣, 打入去的, 點會停留係某一位置呢! 我覺得如果雞翼有問題, 咁奶粉又如何呢?

現在飲食樣樣都話出問題, 咁唯有唔好偏食, 分散"投資"http://forum.baby-kingdom.com/images/sm ...


子爵府

積分: 13837

畀面勳章


73#
發表於 11-2-17 14:42 |只看該作者

回覆 71# yiu_mimi 的文章

就因為大囡十歲啦, 都擔心她m來的日子,

所以現在買餸都要三思,

唉..... 好多時都唔知食咩好

都係希望孩子食得健健康康


男爵府

積分: 8789


74#
發表於 11-2-17 14:44 |只看該作者
就算有益既嘢, 吃得多都吾好咖, 每晚都吃已經好嚴重, 仲要吃成六隻.
就算吾關打針時, 雞翼既雞皮太多, 無益~~


男爵府

積分: 5696

好媽媽勳章 睛靈勳章


75#
發表於 11-2-17 14:45 |只看該作者
其實新鮮雞亦會唔會無咁勁呢?


侯爵府

積分: 24030

wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


76#
發表於 11-2-17 14:46 |只看該作者
响bk知道之後都幾乎冇食


子爵府

積分: 11973

好媽媽勳章


77#
發表於 11-2-17 14:48 |只看該作者
我聽到o既講法唔關打針o既位置事, 係因為d皮同脂肪吸哂d針藥... 不過唔知有冇記錯...

原帖由 cathyor 於 11-2-17 14:44 發表
就算有益既嘢, 吃得多都吾好咖, 每晚都吃已經好嚴重, 仲要吃成六隻.
就算吾關打針時, 雞翼既雞皮太多, 無益~~
我想要9999呀...


翡翠宮

積分: 75533


78#
發表於 11-2-17 14:56 |只看該作者
一睇就覺得小朋友的媽媽有問題,就算個女鐘意食,都無理由晚晚煮比佢食啦,重要1晚食6隻。

我都會煮雞翼,大約2、3星期一次度,就算我大仔好鐘意我都唔會比佢食超過5隻,所以我會比佢飯前先食2隻,跟住要佢食晒飯同其他送先可再食(食到飽飽地就食唔到咁多)。


珊瑚宮

積分: 112212

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 DHA勳章


79#
發表於 11-2-17 14:58 |只看該作者
但雞翼又真係好多人都鐘意食,我自已都鐘意食架,我兩個女更加鐘意,但都迫自已唔好成日食囉!就算一餐飯,我地每人都係食3隻到咋


珍珠宮

積分: 33733

畀面勳章


80#
發表於 11-2-17 15:02 |只看該作者
原帖由 靖嵐 於 11-2-17 14:48 發表
我聽到o既講法唔關打針o既位置事, 係因為d皮同脂肪吸哂d針藥... 不過唔知有冇記錯...


咁如果唔食皮同肥膏呢??因為我唔食呢2樣野,平時都會剪咗佢或咬咗佢:loveliness:

[ 本帖最後由 永然 於 11-2-17 15:07 編輯 ]

首頁
23456...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo